Yamaha R1 2009 (rn22) circuitmotor

Status
Niet open voor verdere reacties.

michiel34a

MF veteraan
10 feb 2006
8.713
0
Verkocht! *O*

Voorvork + setje originele velgen zijn nog beschikbaar :)
 
Laatst bewerkt:
Echt dikke klappen en een kanonskogel, deze motor!!!!!

........wel jammer idd, maar degene die hem koopt gaat rap rond! ;)
 
Echt dikke klappen en een kanonskogel, deze motor!!!!!

........wel jammer idd, maar degene die hem koopt gaat rap rond! ;)

Aan de motor ligt het inderdaad niet. En inderdaad jammer maar ook zonde om hem in de schuur stof te laten happen. Koop misschien wel een oude Ducati voor op de weg en om mee te kunnen doen aan de Ducati Club Races en af en toe nog eens een circuitdagje of met een daglicentie ZACen. Maar goed, eerst de R1 maar eens verkopen :9
 
Laatst bewerkt:
Succes met de verkoop..oh ja, ONK-blokken worden nooit afgetrapt, slechts zeer goed gebruikt en onderhouden ;)
 
Succes met de verkoop..oh ja, ONK-blokken worden nooit afgetrapt, slechts zeer goed gebruikt en onderhouden ;)

Je hoort mij ook niet zeggen dat alle ONK blokken worden afgetrapt hoor, ik ken alleen genoeg verhalen. Mijn blok was op papier ook goed onderhouden bij Ott maar ik heb er wel wat problemen mee gehad en daardoor besloten een straatblok eronder te zetten.
 
Is het probleem van je koeling niet te vinden in het speciale omleggen er van? Misschien even terug naar de standaard route?
 
Is het probleem van je koeling niet te vinden in het speciale omleggen er van? Misschien even terug naar de standaard route?

Ik denk zelf dat daar het probleem zit. Toen ik de motor kocht bleek die daar water te lekken (had de eigenaar me natuurlijk niet verteld). Toen wel een andere o-ring op gezet waardoor die niet meer lekt maar kan me nog herinneren dat die o-ring ook niet 100% past. Probleem is dat je dan weer alles los moet draaien en daar heb ik op dit moment geen tijd voor (motor staat ook niet bij mij thuis).

Als die niet verkoopt los ik het in de winter wel op en verkoop ik hem voor het seizoen of gaat die uit elkaar in onderdelen op marktplaats en ebay.

Hoe dan ook, dank voor het meedenken Jeroen! :}
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan