Yamaha Tracer 900 deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welkom! In de buurt van de koplamp liggen twee geschakelde extra aansluitingen voor bijvoorbeeld navigatie of een extra cigarettenaansteker.. Als je de ruit en de daarachter zittende zwarte plaat verwijdert moet je ze zien liggen. Contrastekkers kun je bestellen maar dan moet je hier op het forum ff zoeken. Is een paar keer aan de orde geweest.
deze bedoel je :t
 
Ik ga eerst vandeweek mijn windscherm al eens losvijzen en erachter kijken hoe alles nu aangesloten zit :-)

Iemand een idee trouwens of het normaal is dat bij de originele topcase van 39l. De onderplaat waarop de topcase inklikt naar links en rechts kan verschuiven op de moto? Lijkt er mij voor gemaakt, maar toch maar even voor de zekerheid :-)
 
Zoals beloofd een foto van mijn motolug met de Tracer er op. Ik moet de bandjes nog even op spanning brengen en de spanbanden netjes een plek geven, maar morgen gaat hij voor het eerst de weg op. De Tracer gaat mee naar ons nieuwe huis. En het is tegelijk een goede test voor de vakantie naar Frankrijk in het voorjaar.
:)
full
 
en bandenspanning van de aanhanger even controleren.
Zoals beloofd een foto van mijn motolug met de Tracer er op. Ik moet de bandjes nog even op spanning brengen en de spanbanden netjes een plek geven, maar morgen gaat hij voor het eerst de weg op. De Tracer gaat mee naar ons nieuwe huis. En het is tegelijk een goede test voor de vakantie naar Frankrijk in het voorjaar.
:) [afbeelding]
:+ O-)
 
Laatst bewerkt:
Zoals beloofd een foto van mijn motolug met de Tracer er op. Ik moet de bandjes nog even op spanning brengen en de spanbanden netjes een plek geven, maar morgen gaat hij voor het eerst de weg op. De Tracer gaat mee naar ons nieuwe huis. En het is tegelijk een goede test voor de vakantie naar Frankrijk in het voorjaar.
:) [afbeelding]

Ziet er netjes uit... Aan het overwegen dezelfde aan te kopen.
Veel succes met de verhuis.
 
Mogelijk dit jaar eens een aanhanger huren en kijken of het bevalt. Was bij de dealer om met een kennis te kijken naar de nieuwe MT-09. Quickshifter lijkt op het ook mechanisch te passen, maar aansluiting op de kabelboom ontbreekt bij de Tracer. Gaat denk niet lukken. Er stond een blauwe MT-09, zelfde kleur als de MT-10 en denk ook de nieuwe Tracer 900.
 
Het pakketje is binnen.
Leuke bijkomstigheid de Ohlins achterveer is zonder demonteren stelbaar er zit namelijk ook een stelmogelijkheid aan de onderzijde (goed over nagedacht)

Eerst de Vork eruit binnenpoten polijsten skf keringen monteren Andreanie kit erin (netjes geleverd op gevraagde gewicht met olie) balhoofdlagers invetten en alles weer monteren.
Dan schokbreker eruit link en achterbrug lagers invetten Ohlins monteren

Ik ben reuze benieuwd wat me dat aan comfort en stuurgedrag gaat opleveren en of het de gëinvesteerde 1000 euro waard is.

jullie horen het nog
full
 
Dat is mooi heb je tenminste alle aanhaal momenten en technische gegevens

ik heb wel een fz-09 pdf werkplaats handboek en een pdf van de onderdelen Ik weet alleen niet of er veel verschil zit in de FJ-09 (tracer) meer het body werk
Ik moet de die PDF FJ-09 nog een keer zoeken
 
Het pakketje is binnen.
Leuke bijkomstigheid de Ohlins achterveer is zonder demonteren stelbaar er zit namelijk ook een stelmogelijkheid aan de onderzijde (goed over nagedacht)

Eerst de Vork eruit binnenpoten polijsten skf keringen monteren Andreanie kit erin (netjes geleverd op gevraagde gewicht met olie) balhoofdlagers invetten en alles weer monteren.
Dan schokbreker eruit link en achterbrug lagers invetten Ohlins monteren

Ik ben reuze benieuwd wat me dat aan comfort en stuurgedrag gaat opleveren en of het de gëinvesteerde 1000 euro waard is.

jullie horen het nog[afbeelding]

Mooi! Balhoofd hoeft niet los lijkt me...

Kun je mij vertellen welke type code er op het doosje van SKF staat?
 
Dat is mooi heb je tenminste alle aanhaal momenten en technische gegevens

ik heb wel een fz-09 pdf werkplaats handboek en een pdf van de onderdelen Ik weet alleen niet of er veel verschil zit in de FJ-09 (tracer) meer het body werk
Ik moet de die PDF FJ-09 nog een keer zoeken
Ik heb zowel de pdf van de FZ als van de FJ, maar heb ze nog niet over elkaar gelegd.
De partslist van de FJ moet ik ook nog eens zoeken...
 
Vandaag de 2017 tracers in de nieuwe kleuren gezien. Zag er in het echt beter uit als op de plaatjes. Viel me op dat er nu een volledige plastic cover over de koppeling carteldeksel zit. Hoorde al een aantal mensen vragen of de voorvork niet in mooiere kleuren leverbaar is.

Willen jullie die pdf's ook met ons delen?

Kan ik even kijken hoe de zijpanelen te verwijderen zijn, zitten scheuren in ivm zadel.
 
Keesh

Inderdaad balhoofd hoeft niet los maar fabrieksmatig zit er amper vet in dus het merendeel is toch los, rest is dus een kleine moeite
Kering KITG-41K deze heb ik bij Hyperpro gehaald moesten dat uitzoeken
Je hoort het als ze correct zijn

Ik ben ok erg geïnteresseerd in de Pdf van de Fj (tracer)

Als iemand de PDF part lijst wil hebben is in thais en engels stuur dan even je mailadres of vind ik die ergens op de site

Groet Ap
 
Ik heb zowel de pdf van de FZ als van de FJ, maar heb ze nog niet over elkaar gelegd.
De partslist van de FJ moet ik ook nog eens zoeken...

Wil je de PDF van de FJ ook met ons delen of een linkje plaatsen waar wij hem kunnen downloaden ;)
 
Wil je de PDF van de FJ ook met ons delen of een linkje plaatsen waar wij hem kunnen downloaden ;)

Kan wel.. ik heb en via het fj-09 forum van een of andere filesysteem geplukt.
Wil em best wel een tijdje public op Dropbox zetten, maar weet niet of de moderators het hiermee eens zijn.
 
Ik zou het sowieso even via pm doen, bestand zo open delen op het forum is wellicht niet zo handig (makkelijk te vinden en iets met aansprakelijkheid enzo).
 
Ik zou het sowieso even via pm doen, bestand zo open delen op het forum is wellicht niet zo handig (makkelijk te vinden en iets met aansprakelijkheid enzo).
Morgen ofzo maar eens kijken als ik op de vaste pc ben. Via de tablet is het maar aanklooien met PM en Dropbox. Moet ook nog even kijken.. heb er een als doorzoekbare pdf zonder watermerk en eentje die nog helemaal dicht zit: die willen jullie natuurlijk :+

Keesh



Ik ben ok erg geïnteresseerd in de Pdf van de Fj (tracer)

Als iemand de PDF part lijst wil hebben
is in thais en engels stuur dan even je mailadres of vind ik die ergens op de site

Groet Ap

Zal zelfde kunstje worden, om de moderators te vriend te houden
 
Laatst bewerkt:
Ik ga eerst vandeweek mijn windscherm al eens losvijzen en erachter kijken hoe alles nu aangesloten zit :-)

Iemand een idee trouwens of het normaal is dat bij de originele topcase van 39l. De onderplaat waarop de topcase inklikt naar links en rechts kan verschuiven op de moto? Lijkt er mij voor gemaakt, maar toch maar even voor de zekerheid :-)

Dit is er inderdaad speciaal voor gemaakt dus heel normaal :)
 
Zo schokbreker andreani en keringen gemonteerd
Naar aanleiding van de vraag Kering kit van Skf KITG-41 past

De andreani kit monteer je super makkelijk je kan het zonder speciaal gereedschap af (natuurlijk wel een momentsleutel nodig) om het netjes te doen
Nog even geen tijd om proef te rijden trouwens er ligt mij teveel zout op de weg.
Dus de ervaring van het rijden en stuurgedrag komt nog
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan