Yamaha Tracer 900 deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt Husap, voor de foto's! Ik heb de navigatie nu op het stuur maar veel last van de zon en weerkaatsing daarvan. Dit is een mooi alternatief.
 
{....}

Jamf, wil je mij ook een pb sturen voor het wpb?

Dat wil ik wel, maar je hebt je PB niet aanstaan

_____________

Overig: volgens mij heb ik nu iedereen gehad met het WPH.

@KeesH - als jij zo'n zelfde actie wil doen voor de partslist *D

Heeft er toevallig iemand een privé FTP servertje beschikbaar? En wil daarop het WPH en Partlist hosten ? Via al die externe filesharing diensten blijft er toch een klein risico wegens (C) materiaal
Alhoewel ik vind dat iets wat niet in de winkel te koop is, best gedeeld mag worden, zijn de Tim Kuikjes van deze wereld een andere mening aangedaan
 
Laatst bewerkt:
zo gisteren maar eens gekeken of de vering het geld waard is.

Nou dat is een heel goed investering.
Ik heb geen duikende vork. gelijkmatig veren drempels en kuilen neemt ie veel beter
dus eerst het beurtje nog uitvoeren en dan gaan met die brommer

vraagje aan JAMF
Ik was ook geintereseerd
ik heb geen berichtje mogelijk dat er bij mij iets niet aanstaat
in mijn profiel staat wel mijn emailadres
 
zo gisteren maar eens gekeken of de vering het geld waard is.

Nou dat is een heel goed investering.
Ik heb geen duikende vork. gelijkmatig veren drempels en kuilen neemt ie veel beter
dus eerst het beurtje nog uitvoeren en dan gaan met die brommer

vraagje aan JAMF
Ik was ook geintereseerd
ik heb geen berichtje mogelijk dat er bij mij iets niet aanstaat
in mijn profiel staat wel mijn emailadres

En geregeld....

Waarschijnlijk gewoon over het hoofd gezien
 
Del boske en 123triple hebben ook pb


[Me="JAMF"]verbaast zich over de populariteit..[/Me] zoveel thuissleutelaars?
 
Del boske en 123triple hebben ook pb


[Me="JAMF"]verbaast zich over de populariteit..[/Me] zoveel thuissleutelaars?

Wel thuissleutelaar, geen tracer maar een echte MT ;) (waarvan ik trouwens al een boek had).

Partslist bekijk ik altijd op de site van Yamaha. Heb je meteen de originele tekeningnummers erbij.
 
Laatst bewerkt:
Thanks heb hem binnen. Ben niet zo'n sleutelaar maar om het bodywork te verwijdern om bv een kabeltje voor de navigatie naar de accu te brengen is het al handig. Heb wat lopen klooien om het goed te krijgen.
 
JAMF bedankt voor de link

Ja heel veel thuis sleutelen
Doe alles zelf in en om het huis aan de auto,s en motoren
nou ja moet de motor nog wegbrengen naar de dealer voor een beurtje (voor de garantie)

Maar na de garantie termijn komt er geen ander meer aan de brommer op bandjes wisselen na
 
Thuissleutelaar alleen voor de simpele dingen hoor. Eerder deed ik wel alles zelf. Had zelfs een heftafel om de motor lekker op hoogte te hebben en geen last te krijgen van de rug ;)
Nu dient het gemak de mens en breng ik 'm weg als er wat mee is. Accessoires overzetten doe ik nog wel zelf. Is ook leuker :P
 
Gemak dient inderdaad de mens
Maar ik vind het leuk dat klussen en van de niet uitgegeven muntjes ga ik steeds lekker op vakantie
 
De link bestaat nog een paar dagen en ik ga em niet opnieuw ergens parkeren.
blijft een beetje tricky

Als iemand anders het misschien wil hosten op een prive FTP servertje zou dat een oplossing kunnen zijn.
 
Vandaag de Tracer weer een upgrade gegeven met LSL crashpads. Niet gek vind ik zelf. En het levert een mooie plek op om de motor aan vast te zetten op de trailer ;)

full
 
Vind de motor nu wel redelijk compleet. Alleen nog helmcommunicatie op het verlanglijstje...
full
 
Laatst bewerkt:
Dit weekend eindelijk een helm en kleding gekocht na ruim 3 jaar niet gereden te hebben.
Nu snel een keer een proefrit maken op een tracer.
Ik baalde er van dat de race blue uitvoering niet meer geleverd wordt in 2017. Maar bij Termaat waar ik de kleding gekocht heb stond de tech black uitvoering. Die is ook heel mooi.
Ik kan natuurlijk een overjarig race blue model kopen, maar als ik dan een nieuwe motor koop wil ik hem ook meteen van 2017 hebben. Kan niet wachten tot het weer wat beter weer wordt.
 
Dit weekend eindelijk een helm en kleding gekocht na ruim 3 jaar niet gereden te hebben.
Nu snel een keer een proefrit maken op een tracer.
Ik baalde er van dat de race blue uitvoering niet meer geleverd wordt in 2017. Maar bij Termaat waar ik de kleding gekocht heb stond de tech black uitvoering. Die is ook heel mooi.
Ik kan natuurlijk een overjarig race blue model kopen, maar als ik dan een nieuwe motor koop wil ik hem ook meteen van 2017 hebben. Kan niet wachten tot het weer wat beter weer wordt.

Proefrijden is kopen ;)
 
Nadat ik de foto's zag van het schermpje van BP moest ik dat ook hebben!
Schermpje besteld en vandaag gemonteerd, gelijk uitproberen (was toch lekker weer vandaag) en ik ben er heel tevreden mee. Gebulder weg, wel rijwind maar dat vind ik niet erg. Halverwege overgestapt op motor van Mathh en verschil was groot. Vind mijn nieuw schermpje veel fijner terwijl Mathh mijn schermpje maar niks vind. Zie je maar hoe persoonlijk zoiets is.
Mathh nog eens lief aangekeken en toen heeft hij de rode sierstripjes op de wielen gezet. Mooi!
Zo laat het mooie weer maar komen.

het oude schermpje, erg lomp maar heel goed
full


1 minuut later ;) het nieuwe schermpje, mooi en goed
full


dit duurde ietsjes langer plus een paar krachttermen :+
full
 
[me="Rappie"]gaat ook maar een Givi windschermpje kopen. :$[/me]
Wat ik er over lees is toch wel vrij positief en lijkt het scherm precies te doen wat ik wil.
Ok, dat dacht ik ook van het Puig ruitje.. maar je moet toch wat proberen ;)

Dus ofwel ik heb straks een Puig ruitje in de aanbieding (welke al beter is dan origineel naar mijn mening) of een Givi ruit *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan