Yamaha TRX850 topic deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi blauw is niet lelijk! :9~

Als Spee het hier nou over zou hebben als hij praat over "meer blauw op straat"....
 
@Paling1; joef got meel again :Y

@TeDeuM; ik zat in de war met Croix-en-Ternois O-)

Heb vandaag la moto in mijn berging gewurmd ( :X ) en hem lekker aan de fonkelnieuwe druppellader gelegd. Er zat een mooi verloopstuk bij die direct met een stekkerverbinding op de accu kon *O*

Wellicht de 11de of 18e ff buiten voor een rit met "Rotterdam Incorporated", maar bij (iets) beter weer komt tie ook gewoon buiten...

Stelletje Pózerssss.... _O-
 
Over Papenburg :

De planning is ondertussen bekend gemaakt ! Zie www.moto-racer.nl

Wanneer gaan we ?

6 mei direct maar dan ?

Nouwwww, lijkt mij op zich niet verkeerd O-) (als het maar niet in de mei vakantie is, maar dat ga ik nog uitzoeken)

Heb net de site bekeken en doorgenomen met hun info, maareh, damn B| , ik moet aardig wat gaan demonteren van m'n bike....ach ja.... :Z

[me]Trixz wacht ff de reacties af om dan de datum vast te zetten met eventueel een boeking door .....?[/me]
 
Laatst bewerkt:
Hmmm... dan hebben we het dus over 1 dag voor 165 euro (plus evt kosten voor nieuwe banden)?

Ben nog aan het dubben want Yarc lijkt mij ook wel wat. Heb hiervan echter nog geen info (dwz datum en prijzen) voor 2006 kunnen vinden.

Ben overigens nog niet met motor op circuit geweest dus val in categorie beginner. Rest van de potentiele deelnemers is ook beginner of zitten er al gevorderde circuit-tijgers tussen?

Noef
 
Heb net de site bekeken en doorgenomen met hun info, maareh, damn B| , ik moet aardig wat gaan demonteren van m'n bike....ach ja.... :Z

Heb inmiddels ook even doorgelezen en zie dat mijn "linkerkant" al bijna circuitklaar is (geen knippers en spiegel meer) B| Dagje zal mij ook nog een extra duit gaan kosten voor goede kleding B|

Ik dub nog even verder...

Noef
 
Heb net de site bekeken en doorgenomen met hun info, maareh, damn B| , ik moet aardig wat gaan demonteren van m'n bike....ach ja.... :Z

Valt toch wel mee ? Spiegels er af en de lampies afplakken.


Ben overigens nog niet met motor op circuit geweest dus val in categorie beginner. Rest van de potentiele deelnemers is ook beginner of zitten er al gevorderde circuit-tijgers tussen?

Geen idee ? Schrijf mezelf in ieder geval in de "sport" groep.


Ik zou even de site van Two Wheels afwachten, zij waren dit jaar zo'n € 30,-- goedkoper.


K'weet niet, ik denk dat ze wel zo slim zijn dat de Nederlanders zich via de Nederlandse club moeten inschrijven. En volgens mij had 2-wheels ook wat bijkomende kosten (verzekeringen o.i.d) ?
 
Ik heb nog een mooi setje Pilot powers liggen voor de mensen die gaan racen... Plakken als een gek aan de weg ;) ;) ;) :] :] :]
 
Ze zijn zwart en volgens mij ook rond.... 8-) Maar voor verdere info kan je even hier kijken...(Fotoos en alle gegevens die je nodig hebt.)
www.motor-forum.nl/forum/topic.php/111265/last

Vaste prijs voor de set is 175 euro, en ik verkoop ze alleen maar als set!
Eventueel kan je ook nog de wielen inclusief de remschijven er bij kopen. De bandjes zijn op dit moment nog om de wielen gemonteerd, dus makkelijk wisselen als je gaat racen... :P :] :P :] :P :]

Of je zet er een linkie in.... B| B| B| B|
 
Laatst bewerkt:
Valt toch wel mee ? Spiegels er af en de lampies afplakken.

Ik heb nog eens een keer de site bekeken en idd, lampjes afplakken en kentekenplaat er af en voilà :Y
Maareh, ik begreep dat 95 dB de max is op Papenburg?
Want dan ken ik met mijn dB-eaters gewoon mijn VAMPIRES d'r op laten zitten *O*

@ everybody;
'kga niet de HELD uithangen en ga dus ook gewoon ffies bij de beginners (net als anTRiX toch?!?). Ik heb 2day een mail naar hun verzonden met wat vragen er in, over back-protector en over "beginners" 1 of 2 daagse cursus en wel niet theorie verplicht etc. etc. Wanneer er antwoord is, horen jullie het gleich O-)
 
Ze zijn zwart en volgens mij ook rond.... 8-) Maar voor verdere info kan je even hier kijken...(Fotoos en alle gegevens die je nodig hebt.)
www.motor-forum.nl/forum/topic.php/111265/last

Vaste prijs voor de set is 175 euro, en ik verkoop ze alleen maar als set!
Eventueel kan je ook nog de wielen inclusief de remschijven er bij kopen. De bandjes zijn op dit moment nog om de wielen gemonteerd, dus makkelijk wisselen als je gaat racen... :P :] :P :] :P :]

Of je zet er een linkie in.... B| B| B| B|

Dank je wel voor de snelle reactie.
Heb ook even je topic doorgelezen, ik ga op dit moment geen beslissing nemen of ik ze wel of niet ga kopen. Eerst de CBR ophalen en dan maar eens verder kijken (ik wil ze namelijk voor de CBR gebruiken)
Nou moet ik daar direct bijvertellen dat ik wegens eerdere ervaringen :X helemaal geen Michelin-fan ben...

Ik denk er nog over, als je ze kan verpatsen moet je het niet laten.
 
Ik heb nog eens een keer de site bekeken en idd, lampjes afplakken en kentekenplaat er af en voilà :Y
Maareh, ik begreep dat 95 dB de max is op Papenburg?
Want dan ken ik met mijn dB-eaters gewoon mijn VAMPIRES d'r op laten zitten *O*

@ everybody;
'kga niet de HELD uithangen en ga dus ook gewoon ffies bij de beginners (net als anTRiX toch?!?). Ik heb 2day een mail naar hun verzonden met wat vragen er in, over back-protector en over "beginners" 1 of 2 daagse cursus en wel niet theorie verplicht etc. etc. Wanneer er antwoord is, horen jullie het gleich O-)
Kijk, da's de goede instelling! Je kunt beter op de baan erachter komen dat het je te langzaam gaat dan te hard!

Ik heb eerst een CRT cursus gevolgd, vervolgens een nivo 1+ op Zolder. Ontzettend veel van geleerd en op een goede manier kennis gemaakt met circuitrijden. Hou 1 stelregel altijd aan op het circuit: het is jou feestje! Je rijdt er voor niemand anders dan jezelf dus zorg dat je lol hebt. Er zullen altijd mensen zijn die harder kunnen dan jij. Nou en! Laat ze. Gewoon datgene doen waar jij je prettig bij voelt.
Aanrader ter voorbereiding (en voor onder je kussen) "The twist of the wrist" van Keith Code. (check je mail even)

Zo als het er nu uitziet zullen mensen toch in verschillende groepen gaan rijden, als iemand mijn rugprotector wil lenen is dat best (als het me maar geen rijtijd kost... ;) )
 
Laatst bewerkt:
FF een update v.w.b. de datum, de 6e/7e is géén optie (meer) voor mij i.v.m. HOLIDAY *O* B| :?

Dus ik ga dan liever voor het 20/21ste Mei-weekend :Y

Laat het maar weten (voor diegene die ook mee willen)!

@TR@X;
Gelijk heb je, ik zal nu ff mijn mail checken! (maar ik blijf er bij, ben voor 50% SNEL ... _O- )

[me]Trixz hoopt dat we nog steeds met zijn allen kunnen gaan :Y [/me]
 
Dus ik ga dan liever voor het 20/21ste Mei-weekend :Y

Check.. ook prima wat mij betreft... (kan de TS ff het lijstje bijwerken?)

[me]Trixz hoopt dat we nog steeds met zijn allen kunnen gaan :Y [/me]

Het maakt niet uit in welke groep je rijdt hoor... Je staat daar toch allemaal bij elkaar op de parkeerplaats dus 't is sowieso wel gezellig.
 
Hierbij al een eerste reactie terug op mijn mail. Ik heb er inmiddels weer een reply gedaan en daarin aangegeven dat het een paar TRX riders zijn die op Papenburg willen gaan KNALLEN O-)

Geachte heer/mevrouw,

na bestudering van uw site resten mij nog 3 vragen.

1)
Ik heb een "back-protector", maar maakt het jullie nog uit welke soort, merk
etc.? Deze vraag stel ik, omdat ik een rugprotector heb die semi hard (merk
Clover wel CE-keurmerk etc.) is en er ook versies zijn die van hard(er) kunststof
zijn.


In geval van de rugbeschermer : zorg dat je stuit(botje), ruggewervel en het gedeelte tussen de schouderbladen beschermd zijn. Wij verrichten zelf geen keuring voor de diverse merken, maar een CE-keurmerk is zeker voldoende.


2)
U spreekt over het afplakken van verlichting, maar de bedrading los nemen
en fitting(en) er uit, is dat eventueel ook voldoende?

2 dingen zijn hier van belang: glas moet zo min mogelijk op het circuit
versplinteren of achterblijven bij een crash en de remlichten moeten niet zichtbaar zijn, dit is namelijk erg storend voor degene die erachter rijdt.



3)
Als "beginneling" (voor het circuit althans) heb ik gelezen dat jullie spreken
over een 2 daagse cursus. Maar kan dit nu ook in 1 dag of 1 dag in verschillende
weekenden?
Voor wat betreft de theorie, zit die daar dan bij (in de 2 dagen) of wordt
deze nog eens apart gegeven? En is deze verplicht???

De cursus op Le Luc, Val de Vienne of Ledenon duurt maximaal 2 dagen, de 2e dag
is veelal een herhaling van de 1e dag, ietwat intensiever. De meeste nieuwelingen kunnen in de loop van de 2e dag al gaan meedoen in de sportgroep, dit is afhankelijk van het bereikte niveau. De theorie wordt vooraf en tussen de sessies door behandeld, informatie ontvangen de ingeschreven deelnemers per email in .pdf formaat.


Gaarne verneem ik een antwoordt van u, daar ik niet bij u aan kom om weer
weggestuurd te moeten worden.

Wij hebben in 11 jaar nog niemand hoeven te weigeren, gelukkig!

Hopend je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd, en wellicht
tot ziens in ....


mvg
Guus ten Tije / moto-racer.nl


Zelf denk ik er aan om toch de RAW ffies d'r af te halen samen met de spiegels.

:W

[me]Trixz heeft de 1e post aangepast[/me]
 
Zelf denk ik er aan om toch de RAW ffies d'r af te halen samen met de spiegels.

:W

[me]Trixz heeft de 1e post aangepast[/me]

Gewoon even strippen. Is een uurtje werk maar makkelijker kun je het niet verdienen bij een eventuele val...

full


Ik haal altijd de raw's, koplamp en achterlamp er compleet af. Daarnaast heeft TeDeuM een hele leuke truc om je uitlaten te beschermen: een dik soort tuinslang met een grote slangeklem om je demper heen (voor en achter) Kan je net een paar krassen schelen....
 
Gewoon even strippen. Is een uurtje werk maar makkelijker kun je het niet verdienen bij een eventuele val...

De RAW gaan d'r wel ffies af, de koplamp wellicht ook, achterlicht is simpel!

Ik haal altijd de raw's, koplamp en achterlamp er compleet af. Daarnaast heeft TeDeuM een hele leuke truc om je uitlaten te beschermen: een dik soort tuinslang met een grote slangeklem om je demper heen (voor en achter) Kan je net een paar krassen schelen....

Ja, dat heb ik al eens eerder gezien, maar als je gaat is het toch te laat, krassies of niet B|

[me]Trixz die dan nog dempers heeft liggen en anders een mooie optie voor nwe VAMPIRES (met TGK) O-) [/me]
 
@ TR@X;

das ff lezen geblazen in mijn pauzes :9 (twist of the wrist)

Thanx :}
 
Ik kan wat Papenburg betreft niet zo ver vooruit plannen, maar als de afgesproken datum open blijft ben ik er zeker bij!

Nogmaals bedankt voor de tip van de bougies. Met de bovenkant van de radiateur los, lukt het inderdaad NET. (Maar dan ook net.) De bougie die eruit kwamen waren na ruim 10.000 km nog niet af, maar wel een beetje wit. Geen blaasjes of zo. Volgens mijn overbuurman (Harley-rijder) houdt dit in dat ie waarschijnlijk iets te weinig benzine krijgt. "Maar dat kan met dat Japanse spul wel anders zijn bij de mijne"..... Hij is trouwens wel fan van de TRX, al geeft ie het niet toe in gezelschap.
Maar goed, aangezien ik het vervangen niet zo'n geweldig karwei vind, vroeg ik me af of irridium bougies een goed alternatief zijn. Ze zijn weliswaar duurder (14,75 p/s)maar schijnen ook langer mee te gaan en voor een betere verbranding te zorgen. Wil iemand zijn/haar ervaringen delen?
Groet'n van Piet.
 
Ik kan wat Papenburg betreft niet zo ver vooruit plannen, maar als de afgesproken datum open blijft ben ik er zeker bij!


Ik hoop dat er dan nog plek is, ik ga nú al duimen voor je O-)

* p.s. heb helaas geen ervaring met jou bougies type
 
Ha die mannen....

Ik dacht al... het is wel erg rustig op het forum... helemaal geen MF notificaties!! :? blijk ik natuurlijk geen vinkje te hebben gezet in het nieuwe topic.... |( :(

Ik hou het in ieder geval inderdaad op beginnersgroep op het circuit :Y wordt ook voor mij een ware ontmaagding!! *O*

gr jelle
 
@ TR@X;

das ff lezen geblazen in mijn pauzes :9 (twist of the wrist)

Thanx :}

Nogmaals bedankt voor de tip van de bougies. Met de bovenkant van de radiateur los, lukt het inderdaad NET. (Maar dan ook net.) De bougie die eruit kwamen waren na ruim 10.000 km nog niet af, maar wel een beetje wit. Geen blaasjes of zo. Volgens mijn overbuurman (Harley-rijder) houdt dit in dat ie waarschijnlijk iets te weinig benzine krijgt. "Maar dat kan met dat Japanse spul wel anders zijn bij de mijne"..... Hij is trouwens wel fan van de TRX, al geeft ie het niet toe in gezelschap.
Maar goed, aangezien ik het vervangen niet zo'n geweldig karwei vind, vroeg ik me af of irridium bougies een goed alternatief zijn. Ze zijn weliswaar duurder (14,75 p/s)maar schijnen ook langer mee te gaan en voor een betere verbranding te zorgen. Wil iemand zijn/haar ervaringen delen?
Groet'n van Piet.

Ha, wat heb ik me weer lekker nuttig kunnen maken..... 8-) :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan