Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Over Papenburg :
De planning is ondertussen bekend gemaakt ! Zie www.moto-racer.nl
Wanneer gaan we ?
6 mei direct maar dan ?
Heb net de site bekeken en doorgenomen met hun info, maareh, damn , ik moet aardig wat gaan demonteren van m'n bike....ach ja....
Ik zou even de site van Two Wheels afwachten, zij waren dit jaar zo'n € 30,-- goedkoper.Over Papenburg :
De planning is ondertussen bekend gemaakt ! Zie www.moto-racer.nl
Wanneer gaan we ?
6 mei direct maar dan ?
Heb net de site bekeken en doorgenomen met hun info, maareh, damn , ik moet aardig wat gaan demonteren van m'n bike....ach ja....
Ben overigens nog niet met motor op circuit geweest dus val in categorie beginner. Rest van de potentiele deelnemers is ook beginner of zitten er al gevorderde circuit-tijgers tussen?
Ik zou even de site van Two Wheels afwachten, zij waren dit jaar zo'n € 30,-- goedkoper.
Vertel eens iets meer (staat, fabricagejaar, maten, kleur ) en Quanta costa?Ik heb nog een mooi setje Pilot powers liggen voor de mensen die gaan racen... Plakken als een gek aan de weg
Valt toch wel mee ? Spiegels er af en de lampies afplakken.
Ze zijn zwart en volgens mij ook rond.... Maar voor verdere info kan je even hier kijken...(Fotoos en alle gegevens die je nodig hebt.)
www.motor-forum.nl/forum/topic.php/111265/last
Vaste prijs voor de set is 175 euro, en ik verkoop ze alleen maar als set!
Eventueel kan je ook nog de wielen inclusief de remschijven er bij kopen. De bandjes zijn op dit moment nog om de wielen gemonteerd, dus makkelijk wisselen als je gaat racen...
Of je zet er een linkie in....
Kijk, da's de goede instelling! Je kunt beter op de baan erachter komen dat het je te langzaam gaat dan te hard!Ik heb nog eens een keer de site bekeken en idd, lampjes afplakken en kentekenplaat er af en voilà
Maareh, ik begreep dat 95 dB de max is op Papenburg?
Want dan ken ik met mijn dB-eaters gewoon mijn VAMPIRES d'r op laten zitten
@ everybody;
'kga niet de HELD uithangen en ga dus ook gewoon ffies bij de beginners (net als anTRiX toch?!?). Ik heb 2day een mail naar hun verzonden met wat vragen er in, over back-protector en over "beginners" 1 of 2 daagse cursus en wel niet theorie verplicht etc. etc. Wanneer er antwoord is, horen jullie het gleich
Dus ik ga dan liever voor het 20/21ste Mei-weekend
[me]Trixz hoopt dat we nog steeds met zijn allen kunnen gaan [/me]
Geachte heer/mevrouw,
na bestudering van uw site resten mij nog 3 vragen.
1)
Ik heb een "back-protector", maar maakt het jullie nog uit welke soort, merk
etc.? Deze vraag stel ik, omdat ik een rugprotector heb die semi hard (merk
Clover wel CE-keurmerk etc.) is en er ook versies zijn die van hard(er) kunststof
zijn.
In geval van de rugbeschermer : zorg dat je stuit(botje), ruggewervel en het gedeelte tussen de schouderbladen beschermd zijn. Wij verrichten zelf geen keuring voor de diverse merken, maar een CE-keurmerk is zeker voldoende.
2)
U spreekt over het afplakken van verlichting, maar de bedrading los nemen
en fitting(en) er uit, is dat eventueel ook voldoende?
2 dingen zijn hier van belang: glas moet zo min mogelijk op het circuit
versplinteren of achterblijven bij een crash en de remlichten moeten niet zichtbaar zijn, dit is namelijk erg storend voor degene die erachter rijdt.
3)
Als "beginneling" (voor het circuit althans) heb ik gelezen dat jullie spreken
over een 2 daagse cursus. Maar kan dit nu ook in 1 dag of 1 dag in verschillende
weekenden?
Voor wat betreft de theorie, zit die daar dan bij (in de 2 dagen) of wordt
deze nog eens apart gegeven? En is deze verplicht???
De cursus op Le Luc, Val de Vienne of Ledenon duurt maximaal 2 dagen, de 2e dag
is veelal een herhaling van de 1e dag, ietwat intensiever. De meeste nieuwelingen kunnen in de loop van de 2e dag al gaan meedoen in de sportgroep, dit is afhankelijk van het bereikte niveau. De theorie wordt vooraf en tussen de sessies door behandeld, informatie ontvangen de ingeschreven deelnemers per email in .pdf formaat.
Gaarne verneem ik een antwoordt van u, daar ik niet bij u aan kom om weer
weggestuurd te moeten worden.
Wij hebben in 11 jaar nog niemand hoeven te weigeren, gelukkig!
Hopend je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd, en wellicht
tot ziens in ....
mvg
Guus ten Tije / moto-racer.nl
Zelf denk ik er aan om toch de RAW ffies d'r af te halen samen met de spiegels.
[me]Trixz heeft de 1e post aangepast[/me]
Gewoon even strippen. Is een uurtje werk maar makkelijker kun je het niet verdienen bij een eventuele val...
Ik haal altijd de raw's, koplamp en achterlamp er compleet af. Daarnaast heeft TeDeuM een hele leuke truc om je uitlaten te beschermen: een dik soort tuinslang met een grote slangeklem om je demper heen (voor en achter) Kan je net een paar krassen schelen....
@ TR@X;
das ff lezen geblazen in mijn pauzes (twist of the wrist)
Thanx
Nogmaals bedankt voor de tip van de bougies. Met de bovenkant van de radiateur los, lukt het inderdaad NET. (Maar dan ook net.) De bougie die eruit kwamen waren na ruim 10.000 km nog niet af, maar wel een beetje wit. Geen blaasjes of zo. Volgens mijn overbuurman (Harley-rijder) houdt dit in dat ie waarschijnlijk iets te weinig benzine krijgt. "Maar dat kan met dat Japanse spul wel anders zijn bij de mijne"..... Hij is trouwens wel fan van de TRX, al geeft ie het niet toe in gezelschap.
Maar goed, aangezien ik het vervangen niet zo'n geweldig karwei vind, vroeg ik me af of irridium bougies een goed alternatief zijn. Ze zijn weliswaar duurder (14,75 p/s)maar schijnen ook langer mee te gaan en voor een betere verbranding te zorgen. Wil iemand zijn/haar ervaringen delen?
Groet'n van Piet.