Yamaha TRX850 topic deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hehehehe.... ik ben wat begonnen met "soepen" (oké oké, het stelt nog nix voor maar het begin is er ;) )

full


:+
 
Leuk!

Voor de circuitgangers: hoe spreken we het verder af? Wanneer wordt er ingeschreven?
 
Sinterklaas is er vroeg bij!

Ik denk dat Jeanettje heel zoet is geweest dit jaar :Y

TRXSpullen1.jpg


en toen alles uitgepakt was:

//i2.photobucket.com/albums/y47/Suniquesu/TRXspullen2.jpg
 
Sinterklaas is er vroeg bij!

Ik denk dat Jeanettje heel zoet is geweest dit jaar :Y

(Afbeelding)

en toen alles uitgepakt was:

(Afbeelding)

:9~ :9~ (voor die tweede pic dan hè ;) )

Nie verkeerd hoor Jeanettje (en Co).... *O*


@ everybody;

We kunnen of ieder voor zich inschrijven of ik ga het verzamelen O-) ... en ons gezamenlijk aanmelden, want bij 5 of meer krijgen we korting (5%) :Y

Het enigste is, wie wil er zaterdag, zondag of allebij de dagen :?

Speak !

[me]Trixz denkt aan 1 dag, de zaterdag ivm beginnerscursus deel 1 :) [/me]
 
Laatst bewerkt:
We kunnen of ieder voor zich inschrijven of ik ga het verzamelen O-) ... en ons gezamenlijk aanmelden, want bij 5 of meer krijgen we korting (10%) :Y

We kunnen nog wel ff wachten met inschrijven toch ? We hebben de datum geprikt en er is bekend wie meegaat. Ik ken namelijk nog wat motorgekken die wellicht ook zin hebben om mee te gaan (waaronder een aspirant TRX'er!).
 
We kunnen nog wel ff wachten met inschrijven toch ? We hebben de datum geprikt en er is bekend wie meegaat. Ik ken namelijk nog wat motorgekken die wellicht ook zin hebben om mee te gaan (waaronder een aspirant TRX'er!).

Holadiee, ik wil ook graag mee ! :)
Nu die andere gekken nog ! :P

Tarwetijger ook aanwezig ? :)


Ik hoop wel op beter weer als de vorige keer....
 
We kunnen nog wel ff wachten met inschrijven toch ? We hebben de datum geprikt en er is bekend wie meegaat. Ik ken namelijk nog wat motorgekken die wellicht ook zin hebben om mee te gaan (waaronder een aspirant TRX'er!).
Ik heb idd ook nog iemand op het oog.

Aspirant TRX'er? Vertel!
 
We kunnen nog wel ff wachten met inschrijven toch ? We hebben de datum geprikt en er is bekend wie meegaat. Ik ken namelijk nog wat motorgekken die wellicht ook zin hebben om mee te gaan (waaronder een aspirant TRX'er!).

Precies :Y , komt allemaal goed!
 
Holadiee, ik wil ook graag mee ! :)
Nu die andere gekken nog ! :P

Tarwetijger ook aanwezig ? :)


Ik hoop wel op beter weer als de vorige keer....

Ejjjjj, géén TRX dan maggie nie meejjjj ;) O-)

Zet je d'r wel bij als NON-TRX'er .... B|

:+
 
:9~ Lekker :P

full



@TR@X;

Lekker leesvoer wat je gemaild hebt :P
 
Nou, daarnet ffies tijd gehad om wat te sleutelen aan la moto B|

Snelheidsopnemer bij het voorwiel vervangen en mijn remlichtschakelaar (handle) weer werkend gemaakt en dus staat hij er weer TOP bij *O*

Op de foto kan je nog zien hoe verrot de nylonvertandingen waren, gôh, hoe heb dat nu kunnen gebeuren O-)

:X

full


@ Tarwetijger; moet je d'r nu bij op het lijssie :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan