Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Beste lezers
Is er bij de R1 van 1998 een geschakelde plus waar alleen spanning op staat als motor loopt?
Ik weet wat de volgende vraag wordt!
ben nog niet wakker, maar ik weet um ff niet
Beste lezers
Is er bij de R1 van 1998 een geschakelde plus waar alleen spanning op staat als motor loopt?
onsteking, benzine pomp, verlichting met sommige modellen??
Volgens mij weet ik dat zelfs...
De voedingsdraad vanaf de spanningsregelaar. (ik kan zo 1-2-3 geen andere bedenken)
de benzinepomp van de oude honda's worden door de ontsteking gestuurd. Van Yamaha weet ik dat niet. '98 was nog carburateursde draden tussen spanningsregelaar en dynamo staat alleen spanning als de motor loopt.
is alleen meer dan 12volt en ook nog eens wisselspanning.
tussen spanningsregelaar en contactslot staat altijd spanning op zolang de accu het doet.
de rest van de bedrading staat accuspanning op zodra je het contact aan zet.
ahh, vraagtekens ipv ja
Gelukkig sommige mensen zeggen ja, zo als al door sommige voorspeld is mijn vraag eigenlijk welke kabel is dit dan?
Ik snap dat voor de spanningsregelaar een wisselspanning staat als de motor draait maar dit is geen constante spanning dus dit is niet echt een geschakelde Plus.
van 12 V wissel kun je heel raap gelijkspanning maken, dus eigenlijk heb je heel veel goeie draden. dat6 je kunt gebruiken voor verschillende doeleinden, de vraag is waarvoor heb je het nodig????
Wat bedoel die mens eigenlijk draden die na de 15 zitten of na de 30?
Die van de brandstofpomp springt ook een tijdje aan bij het op contact zetten.
en de dynamo vind ik niet zoon mooie oplossing.
dus er is toch geen daadwerkelijke geschakelde plus waar alleen spanning op staat als motor loopt?
Vaak kan je de oliedruksensor gebruiken maar ik denk niet dat je r1 die heeft.
Vaak kan je de oliedruksensor gebruiken maar ik denk niet dat je r1 die heeft.
Ben je aan he t lachen