Z1000 going Café

HIEP HIEP...

Net mijn onderbuurman !! gesproken.
De goede man heeft een bedrijfspand in Scheveningen. Hemelsbreed 250m vanaf mijn voordeur en 50m2 groot. Wordt volgend jaar vanaf half maart verbouwd en staat nu leeg.
Daar mag ik dus fijn een paar maanden in om e.e.a. aan de brommert te verbouwen ....

HOERAAAAH, toch weer gelukt *O* *O* *O*
 
HIEP HIEP...

Net mijn onderbuurman !! gesproken.
De goede man heeft een bedrijfspand in Scheveningen. Hemelsbreed 250m vanaf mijn voordeur en 50m2 groot. Wordt volgend jaar vanaf half maart verbouwd en staat nu leeg.
Daar mag ik dus fijn een paar maanden in om e.e.a. aan de brommert te verbouwen ....

HOERAAAAH, toch weer gelukt *O* *O* *O*

nice :Y

en zorg dat je ruimte daar wel goed op slot zit, anders is je fiets zo foetsjie :(
 
Inspiratie opdoen voor kleuren ...
full
 
Heeft wel een accu nodig om de ontsteking te voeden. Bij mij zit er een kleine gelaccu in maar daar kan je niet elektrisch mee starten. Nu zie ik bij deze motor ook geen kickstarter zitten!
 
Sinterklaas heeft het maar druk met mijn adres *O*
De oude man kwam vandaag weer een pakje brengen met een achterbrug, remklauw en klauw-bracket.
Morgen krijg ik de sleutel van de tijdelijke ruimte... We gaan beginnen :9



Accus zitten onder achterbrug bij CRD, erg goed weg gewerkt. Heb het bij ze nagevraagd.

Hebben ze netjes gedaan dan.
 
Ik was gisterenmiddag even bij Hans van Wijk motoren, en heb een knipperrelais meegenomen van een Honda CBR 600 - 1000 RR 2006 - 2008.
Schijnt alarmverlichting te hebben.

Er komen 4 draden uit.

Rood - van accu ?
Zwart - naar massa ?
Geel - naar knipperlichtschakelaar ?
Groen - naar alarmschakelaar ?


Als rood en zwart inderdaad + en -- zijn en die verbind met een accu, dan groen of geel met een van de draadjes van een knipper verbinden en het andere draadje van de knipper naar -- , zal dit goed gaan en zal hij gaan knipperen ?

Ik ga de dodemansknop gebruiken als alarmlichtschakelaar. Als ik uiteindelijk de draadboom ga bouwen hoef ik in het geval dat ze alle vier gaan knipperen, als ik links of rechts aangeef, alleen de aansluiting van het relais, groen en geel, om te draaien...

Klopt dit een beetje of zie ik iets over het hoofd?

EDIT
Net even gebelt met de werkplaats van Hans van Wijk motoren.
Zoals ik hierboven wilde testen kan, maar dan wel even een zekeringetje ertussen :)
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag even twee foto-tjes van de brug gemaakt.
Remklauw en bracket as en wiel as heb ik er overigens bij.
Hij is behoorlijk vies maar das logisch.
Er zitten ook wat krassen in maar brug is van alu dus dat kan er uit geschuurd worden.
Eerst maar eens even schoonmaken...


full
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen gekeken in het sleutelhok. Zag er goed en clean uit. Beetje spullies aan de kant schuiven, werktafel opzetten, lampje ophangen, radiootje aan, biertje erbij en lekker aan de slag :)
 
Mijn idee over sleutelen is toch de volgorde, sleutelen en dan pas bier (geeft minder vreemde fouten of dingen die dan net niet willen....)

Hoe ik dat weet moet je niet vragen :$

Maar succes met sleutelen
 
Zo de kop is er af.
Vanavond even een paar dingetjes gedaan.
Eerst maar eens even neergezet en ondersteunt zodat er geen gewicht meer op de wielen rust

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan