Z1000 - Z750 meeting plaza deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.


vind die rechtse wel de mooiste van het stel :)
zwart met rood :}

ps; uitslag dyno van vandaag
full
 
hoor wel eens roepen dat krukas-pk's minus 12% verlies ongeveer achterwiel pk's zouden moeten zijn dus rekenen;
127 krukas -15,24 (12%) = 111,76 achterwiel.
dyno geeft 113,65 acgterwiel dus lijkt mij niet verkeerd met alleen andere pijpen eronder.
(als die 12% uit iemand z'n duim komen zit ik dus ook uit m'n duim te l*llen)

Ad
 
hoor wel eens roepen dat krukas-pk's minus 12% verlies ongeveer achterwiel pk's zouden moeten zijn dus rekenen;
127 krukas -15,24 (12%) = 111,76 achterwiel.
dyno geeft 113,65 acgterwiel dus lijkt mij niet verkeerd met alleen andere pijpen eronder.
(als die 12% uit iemand z'n duim komen zit ik dus ook uit m'n duim te l*llen)

Ad
Met een verlies van 12% heb jij nu dus 129pk aan de krukas.
Niet slecht maar zeker ook niet erg veel.
Maar zou slechter kunnen sommige uitlaten geven zelfs verlies dus als je tevreden bent met deze pijpen ( en het geluid is werelds :} ) is het toch goed.

[edit]typo[/edit]
 
Laatst bewerkt:
@crawl
het ging mij om de uitlaten qua looks en geluid.
pk's zal ik toch nooit allemaal benutten( rij "gewoon" motor)dus veel of nog meer heeft voor mij geen nut.
ben tevreden met wat ik heb (Zje)
heb de dyno alleen gedaan uit nieuwsgierigheid naar huidige pk's

Ad
 
Maar ook deze...de TL1000R vtwin

(Afbeelding)

Hoe je het doet ik weet het niet. Ik heb met pijn en moeite per ongeluk de 2004 motoren erop gekregen, maar bijvoorbeelde spiderman melandri of wat andere banen en motoren krijg ik echt niet voor elkaar. Ik heb het spel er zelf af moeten gooien en opnieuw installeren omdat ik de hele boel had vergriept :X Je moet ook teksten veranderen in files als ik de instructies op GP500 store mag geloven. Het simpel uitpakken en kopieeren lukt in ieder geval niet. Hoe flik jij het nou precies Muizzzzzzzz :? Trouwens wel een wereld spel...lekker moeilijk bestuurbaar enzo, alleen klinken alle motoren bijna hetzelfde en klinken als 2-takten. Maar ja leuk om de winter mee door te komen en tot Motogp 4 voor de PS2 uit is :9
 
zaterdag nam het aansluiten van handvatverwarming op de motor van mijn buurman erg veel tijd in beslag (12:00 Bodegraven ging daarom niet lukken). In principe voelt de verwarmde handvaten lekker aan. Ik denk alleen dat je na 50 km alsnog koude klauwen hebt. (enkele rit à 120 km elke dag)

undergroundexperience in arnhem was zaterdagavond wel leuk. Motoren op 1 hand te tellen en geen superstunts. Persoonlijk vond ik € 19,50 het niet waard. Maar vriend van me had vrijkaarten gewonnen. Wel leuk met de superbikes had Soesoeki vrijkaarten. (goedkoop evenementen seizoen op deze manier)
 
Hoe je het doet ik weet het niet. Ik heb met pijn en moeite per ongeluk de 2004 motoren erop gekregen, maar bijvoorbeelde spiderman melandri of wat andere banen en motoren krijg ik echt niet voor elkaar. Ik heb het spel er zelf af moeten gooien en opnieuw installeren omdat ik de hele boel had vergriept :X Je moet ook teksten veranderen in files als ik de instructies op GP500 store mag geloven. Het simpel uitpakken en kopieeren lukt in ieder geval niet. Hoe flik jij het nou precies Muizzzzzzzz :? Trouwens wel een wereld spel...lekker moeilijk bestuurbaar enzo, alleen klinken alle motoren bijna hetzelfde en klinken als 2-takten. Maar ja leuk om de winter mee door te komen en tot Motogp 4 voor de PS2 uit is :9
Je moet ook soundfiles updaten

Voor 2004 seizoen...moet je dus de 2004 geluiden laden...dan klinkt het al een stuk beter.

Soms verpruts ik het spel ook...heb dus nu het spel 3 x geinstaleerd onder 3 verschillende directorys

Ik heb nu MotoGP seizoen 2004 , Streetbikes, en Superbike seizoen 2004 op mijn pc staan.

Gewoon veel experimenteren....soms wat frustrerend maar je leert er wel van
 
hoor wel eens roepen dat krukas-pk's minus 12% verlies ongeveer achterwiel pk's zouden moeten zijn dus rekenen;
127 krukas -15,24 (12%) = 111,76 achterwiel.
dyno geeft 113,65 acgterwiel dus lijkt mij niet verkeerd met alleen andere pijpen eronder.
(als die 12% uit iemand z'n duim komen zit ik dus ook uit m'n duim te l*llen)

Ad
Misschien kun je met de volgende service beurt er een K&N filter in laten zetten...dan heb je ook weer wat vermogens winst en dat niet alleen...hij loopt dan ook wat lekkerder/vlotter onderin.
 
Hoe je het doet ik weet het niet. Ik heb met pijn en moeite per ongeluk de 2004 motoren erop gekregen, maar bijvoorbeelde spiderman melandri of wat andere banen en motoren krijg ik echt niet voor elkaar. Ik heb het spel er zelf af moeten gooien en opnieuw installeren omdat ik de hele boel had vergriept :X Je moet ook teksten veranderen in files als ik de instructies op GP500 store mag geloven. Het simpel uitpakken en kopieeren lukt in ieder geval niet. Hoe flik jij het nou precies Muizzzzzzzz :? Trouwens wel een wereld spel...lekker moeilijk bestuurbaar enzo, alleen klinken alle motoren bijna hetzelfde en klinken als 2-takten. Maar ja leuk om de winter mee door te komen en tot Motogp 4 voor de PS2 uit is :9
probeer ook als instelling simulation in plaats van arcade

hier staan wat soundfiles die je kan downloaden

full
 
Het heeft me BTW 4 uur gekost om de Kawa Z1000 rijdend te krijgen.

Blijkt dat je de text file toe moet voegen aan GPparticipants
zodat je een extra team krijgt waarbij je de Z1000 kan selecteren.

De Ducatie 999 ziet er ook erg mooi uit, ik heb de straatversie erop zitten
in plaats van de desmodeci 998 ofzo

Verder de 2003 bikeset Highres + update (in de update zitten mooie geluiden)

Die VTR SP1 is een lowres fiets en verder nog niet echt bezig geweest,

Oh ja met rijden wel. Hele wheelies + en drifts door bochten heen enz.
Assen dat in z'n 5 op achterwiel, staat heel wijs op de replay.
Of eerst je achterwiel opburnen en dan rondjes rijden met gladde achterband!!
Das leuk

Dit spel is vele malen beter dan Motogp 2 op de Xbox!! :}

Thanks Gerard
 
Het heeft me BTW 4 uur gekost om de Kawa Z1000 rijdend te krijgen.

Blijkt dat je de text file toe moet voegen aan GPparticipants
zodat je een extra team krijgt waarbij je de Z1000 kan selecteren.

De Ducatie 999 ziet er ook erg mooi uit, ik heb de straatversie erop zitten
in plaats van de desmodeci 998 ofzo

Verder de 2003 bikeset Highres + update (in de update zitten mooie geluiden)

Die VTR SP1 is een lowres fiets en verder nog niet echt bezig geweest,

Oh ja met rijden wel. Hele wheelies + en drifts door bochten heen enz.
Assen dat in z'n 5 op achterwiel, staat heel wijs op de replay.
Of eerst je achterwiel opburnen en dan rondjes rijden met gladde achterband!!
Das leuk

Dit spel is vele malen beter dan Motogp 2 op de Xbox!! :}

Thanks Gerard
Graag gedaan.

Ik had gisteren mijn Ztje zo aan het rijden...sleuteltje in contact...knoppie drukken en lopen dat rode beest :+
 
Ik snap nu eindelijk hoe het systeem van mappen eruit ziet ,


En hoe je bijvoorbeeld Rossi op de Z1000 kan zetten (als rijder)

En waar het plaatje van de motor+voorkant+achterkant staan zodat je
een rijder als Bayliss op een straatversie kan laten rijden maar ook
z'n collega anders krijg je binnen 1 team een goede motor en een motor
met de verkeerde voor en achterkant!!

Ook ziet de 140+ PK Z1000 met rijder Mccoy er niet goed uit,
het pak van de rijder ziet er scheef en wazig uit op de moto. Dan kan ik
beter dat pak van de eerste Z1000 op die van de tweede kopieeren of het pak
van rossi op de Z1000 !!!

PS ik heb geen groene KAwa Z1000 , ik heb 2 teams van de Z1000
een met ALan cathhart met de 122 pk versie in oranje
en .... Mccoy met de 140 pk versie ook in de kleur oranje!!!

Hoe krijg je de groene dan?
 
Ik snap nu eindelijk hoe het systeem van mappen eruit ziet ,


En hoe je bijvoorbeeld Rossi op de Z1000 kan zetten (als rijder)

En waar het plaatje van de motor+voorkant+achterkant staan zodat je
een rijder als Bayliss op een straatversie kan laten rijden maar ook
z'n collega anders krijg je binnen 1 team een goede motor en een motor
met de verkeerde voor en achterkant!!

Ook ziet de 140+ PK Z1000 met rijder Mccoy er niet goed uit,
het pak van de rijder ziet er scheef en wazig uit op de moto. Dan kan ik
beter dat pak van de eerste Z1000 op die van de tweede kopieeren of het pak
van rossi op de Z1000 !!!

PS ik heb geen groene KAwa Z1000 , ik heb 2 teams van de Z1000
een met ALan cathhart met de 122 pk versie in oranje
en .... Mccoy met de 140 pk versie ook in de kleur oranje!!!

Hoe krijg je de groene dan?
Hier kan je de oranje en groene weghalen.

http://www.poluxcriville.net/Novedades.asp?id=367

Ja ...leuk als je een beetje kan switchen...je kan ook zo je geheel eigen fiets samenstellen..Z1000 Achterkantje op een bandit met een sp1 kuipje
 
Vind dat ze de Z leuk gedetaileerd hebben weergegeven.

zelfs de tellerpartij klopt en ziet er realistisch uit

full
 
Hier kan je de oranje en groene weghalen.

http://www.poluxcriville.net/Novedades.asp?id=367

Ja ...leuk als je een beetje kan switchen...je kan ook zo je geheel eigen fiets samenstellen..Z1000 Achterkantje op een bandit met een sp1 kuipje

Alleen kloppen de kleuren dan niet !! En passen de onderdelen niet echt op elkaar
En dat ziet er raar uit geloof mij maar !!

Ik heb van de telefonica Honda CBR de kont en voorkant van de VTR gegeven maar klopt niks van. Misschien moet ik de kleur van die Bike veranderen met Photosoep
maar dat is een klusje voor (vavanond) Ik heb mezelf een idee gegeven.

Het is een mooi spel, het ziet er bij mij leuk uit en er zitten geen dingen
in het spel die het niet doen, das ook prettig !!

Alleen tijdens een race moet de resloutie wat lager, met time trail gaat het perfect op 1024 * 768 ofzo, ziet er scherp uit en mooi gedetailleerd
 
Alleen kloppen de kleuren dan niet !! En passen de onderdelen niet echt op elkaar
En dat ziet er raar uit geloof mij maar !!

Ik heb van de telefonica Honda CBR de kont en voorkant van de VTR gegeven maar klopt niks van. Misschien moet ik de kleur van die Bike veranderen met Photosoep
maar dat is een klusje voor (vavanond) Ik heb mezelf een idee gegeven.

Het is een mooi spel, het ziet er bij mij leuk uit en er zitten geen dingen
in het spel die het niet doen, das ook prettig !!

Alleen tijdens een race moet de resloutie wat lager, met time trail gaat het perfect op 1024 * 768 ofzo, ziet er scherp uit en mooi gedetailleerd
resolutie klopt....heb zelf een Nvidia GFX5700LE 256 mb kaart er in zitten dus hij gaat bij 1600X1200 bij 32 bitskleuren nog giga strak...bij mijn andere pc loopt hij op 1024 X 768 16 bits kleuren het best.

Een beetje met Fotosoep hobbyen lijkt me ook wel wat...straks vakantie een paar dagen...zal ik een een mooie rode Z proberen te maken met remus pijpen :+

heb trouwens gezocht naar een edit programma ...maar er alleen een gevonden voor geluiden.
 
Ik heb zelf een zeer recente versie Photosoep+image ready

Ik zal ook eens proberen of ik een leuke creatie kan verzinnen.
Ik kan dan een cd branden met screenshots e.d. en die kan ik wel plaatsen op internet op mijn werk. (heeey lampje ging aan)

Dat van die remus uitlaten lijkt me erg lastig, omdat je dan een stickertje moet vinden op internet daarvan een miniformaat maken en over de originele moet plakken, en bovendien moet je die uitlaten ook nog metaal achtig maken enz. lijkt me erg lastig.

Maar ik ben benieuwd.

mzzl Onno
 
Ik heb zelf een zeer recente versie Photosoep+image ready

Ik zal ook eens proberen of ik een leuke creatie kan verzinnen.
Ik kan dan een cd branden met screenshots e.d. en die kan ik wel plaatsen op internet op mijn werk. (heeey lampje ging aan)

Dat van die remus uitlaten lijkt me erg lastig, omdat je dan een stickertje moet vinden op internet daarvan een miniformaat maken en over de originele moet plakken, en bovendien moet je die uitlaten ook nog metaal achtig maken enz. lijkt me erg lastig.

Maar ik ben benieuwd.

mzzl Onno
sticker geen probleem.... :+ :+ :+

full


ben benieuwd of het met een beetje knippen plakken vanaf n foto ook gaat....maar post wel n piccie als t lukt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan