Z1000 - Z750 meeting plaza deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik krijg niet eens een andere rijder geinstalleerd en als ik jullie zo hoor is het net een cursus programmeren voor gevorderden. De ene keer dat er iets half lukte verkneukte ik een hele motor door er per ongeluk een verschillende voor en achterkant te installeren :X Nou ik ga vanavond maar weer eens een poging wagen.
 
Ik krijg niet eens een andere rijder geinstalleerd en als ik jullie zo hoor is het net een cursus programmeren voor gevorderden. De ene keer dat er iets half lukte verkneukte ik een hele motor door er per ongeluk een verschillende voor en achterkant te installeren :X Nou ik ga vanavond maar weer eens een poging wagen.
Voor je iets veranderen wil ...kan je bijvoorbeeld het hele mapje GP500 kopieeren en ergens wegzetten...vern##k je het spel door iets verkeerd te doen...zet je de oude map terug en dan doet hij het weer.

Lees vooral de bijgevoegde tekstfiles want niet alles past bij elkaar.

Zo draait de file streetbikes alleen bij de superbike file's enzovoorts...de Zmodellen alleen als je seizoen 2003 hebt geinstaleerd ..doe je seizoen 2004 erover heen...heb je alleen nog de groene kawa...doe je dan superbike seizoen 2004 er weer over..dan heb je de groene en de oranje weer.

gewoon veel proberen en dan lukt het vanzelf ;)

Zo ben je van de straat...want dat is toch niks met dit weer.
 
Laatst bewerkt:
Het makkelijkste is je uitgepakte files van een andere rijder kopieren naar mijn documenten of zo. Dan open je windows verkenner 2x met rechter muisknop op START
"verkennen" en dan nog 1 keer.

Dan zoek je bij de ene verkenner de map op waar GP 5oo staat dus

Mijn computer, C:, program files, Micropose, GP 500; Data, models, bikes

dan bij de andere verkenner ; mijn documenten , GP 500 , data,models,bikes

En dan ga je map voor map kijken welke bestanden er in die map zitten en dan hoef je alleen maar te kopieren en op een gegeven moment lukt het.

Voor het extra team van de Z1000 moet je een stuk text plakken aan het text bestand wat in de map data zit ; GPparticipants

Bij de Z1000 zit een text bestand met daaronder het gedeelte wat je moet plakken
in het originele bestand.

Dan pas is de Z1000 te selecteren in het menu!!!

Duidelijk>?

Kost je een dag om het uit te vogelen en daarna is het duidelijk wat je moet doen
om wat te veranderen!! Je moet de bikeset van 2003 geinstalleerd hebben om de
de Z1000 uberhaupt te kunnen toevoegen. Anders lukt het nooit.
Ik vind de 2003 Bikeset hartstikke leuk dus laat m lekker staan!!!
 
Laatst bewerkt:
Heeeee ! zit er misschien ook een chatfunctie in dat spel???
Kunnen jullie het daar ff mee doen, want ik volg het allang niet meer

Fulleke is al blij dattie de motor op de baan houdt, want rijden in het zand is moeilijk!
 
Heeeee ! zit er misschien ook een chatfunctie in dat spel???
Kunnen jullie het daar ff mee doen, want ik volg het allang niet meer

Fulleke is al blij dattie de motor op de baan houdt, want rijden in het zand is moeilijk!
Daarom hebben ze voor jou ook een supermotard gemaakt :X :X :X

:+
 
Moet eens proberen gerard,

Eerst Z1000 kiezen 140 pk daarna circuit Imola!!!

eerst de achterband op burnen tot ie helemaal rood is.

Daarna naar achter bij die scherpe bocht, daar kun je zo hard doorheen(in 1e gear)
dat je motor helemaal gaat driften/sliden (met zwart spoor) dan vanuit de bocht de motor op z'n achterwiel tot in 4e versnelling !! Das leuk !! Geeft mooi replay !!

Je houdt de motor het best op z'n achterwiel door links,rechts,links,rechts......enz. te sturen !! Dan valt ie niet zo snel achterover.
 
kan ook met gewone motoren btw, maar dit is het Z1000 topic ;)

Wat vind jij het leukste circuit?
Ik ben het minst slecht op Assen O-) .

er is ook een verkorte versie van het circuit :9 :P ...dan heb je het zelfde circuit als tijdens de Circuit Trainings Dagen...dus kun je oefenen hoe het circuit loopt voor als je volgend jaar een paar rondjes wil proberen ;)

Assen is mijn favoriet...maar vind er wel meer leuk...suzuka vind ik ook wel wat hebben
 
@ Crawl : heb die tip van spiegels omdraaien opgevolgd...en inderdaad ...bewegingsruimte met de handjes. :} :} :}
 
Als je het hebt over een bar-end spiegeltje en je kan je hand niet goed kwijt: spiegeltje omdraaien (als het er zo 1 is als op de foto). Schoefje los waarmee het spiegeltje op het steeltje zit, omkeren, spiegeltje weer vast zetten.
(Afbeelding)
deze tip van marcomonstro

full
 
Door het zien van de Dyno uitdraaien van Crawl en Ad werd ik er aan herinnerd dat
ik de mijne ook nog eens zou posten. Ik zou hem nog eens digitaal ontvangen van de Dyno-man, maar tot op heden niets ontvangen. Daarom de print maar ingescand, ik hoop dat ie duidelijk is:
Laat ik de rekenformule van Crawl er op los dan is dat dus ruim 141 pk aan de krukas :} :} :} :}

full
 
Laatst bewerkt:
Door het zien van de Dyno uitdraaien van Crawl en Ad werd ik er aan herinnerd dat
ik de mijne ook nog eens zou posten. Ik zou hem nog eens digitaal ontvangen van de Dyno-man, maar tot op heden niets ontvangen. Daarom de print maar ingescand, ik hoop dat ie duidelijk is:
Laat ik de rekenformule van Crawl er op los dan is dat dus ruim 141 pk aan de krukas :} :} :} :}

(Afbeelding)
Netjes 126 SAE-pk's is bijna 128 DIN-pk's.
Weet iemand trouwens wat het verschil is?
Of beter gezegt waarom er een verschil is?
 
Door het zien van de Dyno uitdraaien van Crawl en Ad werd ik er aan herinnerd dat
ik de mijne ook nog eens zou posten. Ik zou hem nog eens digitaal ontvangen van de Dyno-man, maar tot op heden niets ontvangen. Daarom de print maar ingescand, ik hoop dat ie duidelijk is:
Laat ik de rekenformule van Crawl er op los dan is dat dus ruim 141 pk aan de krukas :} :} :} :}

(Afbeelding)

welke van de 2 lijnen is nou het koppel die met die balletjes?
 
he knutsel waar was je nou man bij de bikkel rit :]

ik had gezegd mischien.
maar die t*ring pekel daar wou ik ook niet in rijden.
ik had geen zin weer een dag tegaan poetsen.
en daar komt bij dat ik stront verkouden ben. :X
dus was het eigenlijk een makkelijke rekensom.
maar er komen nog meer dagen we komen elkaar vast nog wel eens tegen.
mischien van de winter wel en anders zeker volgend voorjaar.
 
ik had gezegd mischien.
maar die t*ring pekel daar wou ik ook niet in rijden.
ik had geen zin weer een dag tegaan poetsen.
en daar komt bij dat ik stront verkouden ben. :X
dus was het eigenlijk een makkelijke rekensom.
maar er komen nog meer dagen we komen elkaar vast nog wel eens tegen.
mischien van de winter wel en anders zeker volgend voorjaar.


tuurlijk zoveel zwarte Ztjes zijn er niet :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan