Z750 projectje

Bokkie750

Rookie
20 feb 2016
3
0
Boxtel
Goedenavond mede bommer rijders!

Om te beginnen zal ik me even voorstellen.
Ik ben Hugo Janssen en kom uit Boxtel het mooie Noord-Brabant.
Sinds enkele jaren in bezit van een Z750 uit 2004. Na al wat dingen gedaan te hebben. Vooral de standaard opleukertjes. Om het laatste (zal wel niet het laatste zijn maar toch) wil ik mijn voorvork en neusje veranderen / op leuken.
Nu heb ik al wat rond zitten neuzen hier op het forum maar blijf ik met een vraag / probleem zitten.
Nu wou ik er graag een UPSD voorvork opzetten ( pure voor de looks) alleen kan ik nergens echt goed vinden of dit nu 1 op 1 past. Het vaakst word er gebruik gemaakt van een zx6r voorvork. Maar zijn de balhoofden hiervan het zelfde of zijn er meerdere aanpassingen nodig dan?
Als het 1op 1 is dan komt er het complete plaatje van een zx6r op. Dus poten voorwiel klauwen ect ect.

Kan iemand mij hier een antwoord opgeven.

Dank u dank u
 
Uiteraard is alles pas te maken maar het is bijna nooit plug and play. :N
Zou zeker een complete zx6r voorkant kopen en als de pen niet in het balhoofd past dan de z750 pen in de zx6r balhoofdsplaat monteren/persen.
 
Laatst bewerkt:
Oké top! Ja het was zoiezo de bedoeling om de gehele voor trein over te zetten. Voorpoten voorwiel as. Heel de riedel.
Maar dan kan ik aan het hobbyen!
Dank je!
 
Wat Jerryt zegt niets is plug and play. Let vooral op de juiste lengte van de voorvork. Wellicht kan je deze vraag stellen op het Z topic.
 
kan mooi zijn zo'n z750
Gunnars-z750-1-B.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan