Bmw Bobber projectje

Houttakje

Rookie
20 nov 2012
20
0
Hei
Ik wil mij ff voorstellen mijn naam Sjaak.
Ik heb deze zomer een Bmw R80 gekocht en die wil/ ga ik deze winter ombouwen

Mijn doel of voornemen is hem eerst opbouwen zoals ik denk dat hij mooi is, en dan weer uit elkaar halen en dan te spuiten.

Ik heb tot zover al een andere tank gekocht een dikke R100R tank, een heeeel breeed stuur en knipperlichten voor op het eind, een zweefzadel. ik had vroeger in mijn jongere jaren een Bmw R60 uit 1968.
full
 
En zo zit hij er nu uit.
Foto is een beetje onscherp en word dan ook een Bibber Bobber (zo als een vriend zegt :+ )
full
 
Hoort hier niet nee...... :N

Dan hoort de TRX van yellowrider hier ook niet, maar die zou ik hier toch niet willen missen.

En als ik TS zijn inspiratie zie, dan is dat zo slecht nog niet! De basis is niet best misschien ;) , maarja dat is wel vaken met verbouwde bikes
 
mijne hoort hier dan denk ik ook nie :P

En de mijne ... -O-

Misschien zou een andere topic indeling beter zijn, of een extra afdeling ombouw/verbouw projecten (ongeacht soort)
Ik kijk zelf graag naar mensen die hun creativiteit uitleven op een motor ,wat voor ding het ook is/word .
Zo kan dit ook wel wat worden als ik het voorbeeld bekijk :9 (Alleen wel goed je camera vasthouden als je klikt ;) )
 
Laatst bewerkt:
En de mijne ... -O-

Misschien zou een andere topic indeling beter zijn, of een extra afdeling ombouw/verbouw projecten (ongeacht soort)
Ik kijk zelf graag naar mensen die hun creativiteit uitleven op een motor ,wat voor ding het ook is/word .
Zo kan dit ook wel wat worden als ik het voorbeeld bekijk :9 (Alleen wel goed je camera vasthouden als je klikt ;) )

ben ik geheel mee akkoord
Vind dat er hier veel projecten geen streetfighter zijn,maar hou er toch van hun projecten te volgen....
 
Waar hoort het dan wel? Het is zeker geen chopper, brik ook niet, niet klassiek. Op deze streetfighter topic zie je denk wel de meeste echte veranderprojecten ipv customing of een beetje tweeking. Hier zie echt meer out of the box.
Lang leve de streetfighters!!!
 
Waar hoort het dan wel? Het is zeker geen chopper, brik ook niet, niet klassiek. Op deze streetfighter topic zie je denk wel de meeste echte veranderprojecten ipv customing of een beetje tweeking. Hier zie echt meer out of the box.
Lang leve de streetfighters!!!


tja, in mijn ogen is de basis waar TS mee begint toch echt wel een brik hoor...
 
Ik stond voor hetzelfde dilemma, brikken was imho meer voor restauratie van klassieke motorfietsen. Streetfighters meer het mod-hokje. Maar willen wij vrije zielen wel in een hokje gedwongen worden?

Ik ben heel benieuwd wat voor creatiefs er met deze koffiemolen gedaan kan worden.
 
Misschien idee om een afdeling streetbrikken erbij te maken?

en bobfighters ?

en streakers? (=mix streetfighters/klassiekers)

en Nakers?(=naked/klassiekers

En laat je fantasie maar gaan..........


Wat het belangrijkste is: iedereen die zijn motor (hok/wrak of nieuw) flink verbouwd, heeft mijn interesse, dat mijn interesse soms tijdens een topic afneemt is mijn probleem, namelijk dat ik niet ALLES even mooi vind

Ga lekker door met je Beamer!
 
Laatst bewerkt:
Helemaal mee eens om er een andere rubrieknaam op te gooien,alles(nouja,bijna dan. ;) ) wat zelfbouw is vind ik al intressant.Het is bij mij ook niet alleen fighters wat de klok slaat. :N
 
in 2005 is hier al een balletje over opgegooid (zie vast gepinde topic bovenaan in de lijst) en deze rubriek is daar het uiteindelijke resultaat van.

prima idee om die discussie nog eens te voeren, al betwijfel ik of het wat oplevert, maar dan wel op een andere plek me dunkt.

nu wordt het topic van de BMW bobber hiervoor misbruikt wat nogal offtopic en ongepast is.

:)
 
En de mijne ... -O-

Misschien zou een andere topic indeling beter zijn, of een extra afdeling ombouw/verbouw projecten (ongeacht soort)
Ik kijk zelf graag naar mensen die hun creativiteit uitleven op een motor ,wat voor ding het ook is/word .
Zo kan dit ook wel wat worden als ik het voorbeeld bekijk :9 (Alleen wel goed je camera vasthouden als je klikt ;) )

Mijn Handtjes bewegen altijd (essentiële tremor) :) kon jij niet weten
De 1e foto is gemaakt met een hele snelle camara van een vriendin van mij,
die is inmiddels kapot Nikon probleem error '( en de 2e met mijn mobiel. zal voortaan een ander de foto's laten maken. :]
 
Helemaal met je eens Ivan, hoort niet in mijn topic.

Vraagje, wat vind duderuud en bananeman hier van?
Hoor ik hier of ergens anders?
 
Vraagje

Ik wil een andere toeren teller en snelheid meter op mijn bmw bobber zetten .
Ik hoorde dat je iets elektronische moet ver andere, had te maken met de dynamo en accu?
Hoe moet ik dat doen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan