zijn deze motoren goed voor mijn 25kw periode ??

vijay

MF'er
24 sep 2008
66
7
hallo ik zal mezelf eerst voorstellen ik ben vijay jagan ik ben 18jaar en woon in
utrecht ik zit nog op school en doe economie/detailhandel ik heb 2jaar brommer gereden maar ik wil toch graag echt motor rijden dat spreekt me echt aan. Ook al krijg ik 25kw rijbewijs ik heb mijn autorijbewijs en mijn motor certificaat,en voertuigbeheersing alleen nog afrijden binnekort ;)

mijn vraag aan jullie mf zijn is de ervaring die jullie hebben en kennis of deze motoren goed zijn voor mij als beginnde bestuurder ik hou zelf van motoren bijvoorbeeld

-duke 2
-yamaha xt660x
-bmw f650 gs de ouwere model met 1koplamp die nieuwe is te duur

ik ga de motor vooral gebruiken voor stad woon in utrecht en ik wil graag weten of deze motoren officieel 25kw kunnen rijden ze dan nog goed en hoe duur kost me dat ongeveer mijn budget is circa 5500euro of weten jullie andere leuke motoren die erop lijken kunnen jullie mij helpen mijn zoekgebied te vergroten

alvast bedankt vijay :)
 
De f650gs kan wel officieel op kenteken hebben ze mij bij motoport verteld.
Xt660x ook alleen dan ben je ook wel wat kwijt.
En bij de duke 2 lijkt het me dat de hele motoreigenschappen/karakter verdwijnt door de vermindere benzinetoevoer.
 
bedankt voor je reactie ik zelf zat ook te twijfelen aan een duke 2 omdat ik hoorde dat die veel onderhoud nodig heeft dan de xt660x ik vindt de xt660x echt een mooie motor maar wat zal me dat grapje kosten van 25kw en ik koop m 2ehands
 
duke 2 kan niet officieel op 25kw, en de xt660 ook niet..

de f650 durf ik niet met zekerheid te zeggen.
 
Laatst bewerkt:
Vlgns mij kan de XT660X wel op 25KW maar kost een paar honderd euro, Ik heb er zelf 1 ( vol vermogen ) maar mijn vrouw heeft een honda FMX op 25 kw en dat was maar 100 euro voor 25 kw. Uit testen schijnt de FMX wel goed te zijn voor een beginner. In ieder geval succes met de keuze
 
Laatst bewerkt:
Vlgns mij kan de XT660X wel op 25KW maar kost een paar honderd euro, Ik heb er zelf 1 ( vol vermogen ) maar mijn vrouw heeft een honda FMX op 25 kw en dat was maar 100 euro voor 25 kw. Uit testen schijnt de FMX wel goed te zijn voor een beginner. In ieder geval succes met de keuze

Ook op papier?
Want bijna alle motoren zijn wel te begrenzen.
 
Was toen ik voor mijn vrouw een XT660 wilde kopen in zoetermeer Hans van wijk, deze ging kijken wat yamaha voorschreef en vertelde dat de set rond de 400 euries ging kosten. ik ga ervanuit dat dit betekende dat dit dus ook off. op het kenteken zou komen. Toen toch maar voor een FMX gekozen..
 
bedankt voor jullie reacties ik zou dus voor de zekerheid de yamaha dealer moeten bellen of die officieel op kenteken 25kw kan of moet ik de rdw voor info vragen
 
volgens mij kan deze yam 660x gewoon officieel begrensd worden, alleen vanaf welk bouwjaar..? bel gewoon een paar yamaha-dealers rond je blok. vraag of de xt toch echt offi. begrensd kan worden ( en vanaf welke bouwjaar), maar vraag ook eve naar de prijs van begrenzing. het varieert toch meestal wat. die paar centen zijn dan toch mooi meegenomen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan