ZRX trefpunt, ouderwets goed!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen idee. Heb het idee dat de prijzen best gunstig zijn. Heb hier nog niets besteld. Weet niet vat verzenden, veilingkosten en import kost. Moet je je wel eerst in verdiepen voordat je besteld.

Het probleem is de transportkosten, invoerkosten en btw...
 
Ook leuk
full
 
Laatst bewerkt:
Geen idee. Heb het idee dat de prijzen best gunstig zijn. Heb hier nog niets besteld. Weet niet vat verzenden, veilingkosten en import kost. Moet je je wel eerst in verdiepen voordat je besteld.


Daar heb/krijg ik een mooi truukje voor om dat te omzijlen.....
 
Zo weer met de opbouw begonnen :Y , na de garage een grondige veegbeurt te hebben geven. ;)
Heb de knipperlichten ook achter in undertail gemaakt.
Voor komen ze in het kuipje.
Heb al weer zin in de eerste kilometers, afgelopen week weer wat motoren op de weg gezien. :] :W
 
heyy..

Net terug van vakantie in de Filippijnen. Leuk kuipje op een chinees of indiaas merk gezien.

ldJUxY.jpg

hopelijk gaat deze link goed.

Nog druk bezig met het ombouwen van n Savage.

Nogmaals vreemd gegaan en n Victory High-ball erbij gekocht.

Ideeën en plannen voor de Rex genoeg... vooraal dankzij jullie. Uitvoering laat nog op zich wachten. Ik heb de 16 kleppen afgesteld. Schetsstukken voor de achtersteps een likje laten geven.

Donderdag naar de beurs geweest. Mooie (oud model) HJC Green Mamba gezien... maar Lorenzo heeft er mee gereden! Verder weinig nieuws opgevallen.

Lütz lijkt me lekker. Ik volg het wel.

Ik ben weinig te vinden op het forum.. maar vergeet het niet.
 
Laatst bewerkt:
gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!

allemaal leuk speelgoed... yahoo japan is ongeveer hetzelfde, maar emt een redelijke vertaalfunctie :P die koplamp vind ik wel wat. Wieltjes helemaal!
 
Tijdj geleden ging het hier over Raspo Concepts uit Frankrijk. Afgelopen zomer ben ik met een organisator van een event meegereden tot aan Parijs met een aantal tussenstops bij motorbouwers en HD-dealers om foto's te maken tijdens deze trip. Hierbij kwamen we ook bij Raspo. Bij mij niet bekend, maar toen ik binnen stapte en zijn kennis en kunde van de ZRX meekreeg was het helemaal te gek. Hij heeft er een zwik staan, hier en daar onder hoezen, allen voor klanten voor onderhoud en verbouwingen.

Schitterende vent, hele toffe kijk op het custom-gebeuren en een echte ouwe rot in het vak. Met z'n drieën hebben we gelunched in de buurt, was heerlijk om zo mijn werk te doen :Y

Raspo-1.jpg


Raspo-2.jpg


Raspo-3.jpg


Raspo-4.jpg


Raspo-5.jpg


Raspo-6.jpg


Raspo-7.jpg


Hier reed ik die paar dagen op, een custom 1200GS met een aangepast blok waar 150pk uit kwam. Ohhh wat reed dat heerlijk, zeker met die elektronische vering *O* :9~
Raspo-8.jpg


Raspo-9.jpg
 
Tijdj geleden ging het hier over Raspo Concepts uit Frankrijk. Afgelopen zomer ben ik met een organisator van een event meegereden tot aan Parijs met een aantal tussenstops bij motorbouwers en HD-dealers om foto's te maken tijdens deze trip. Hierbij kwamen we ook bij Raspo. Bij mij niet bekend, maar toen ik binnen stapte en zijn kennis en kunde van de ZRX meekreeg was het helemaal te gek. Hij heeft er een zwik staan, hier en daar onder hoezen, allen voor klanten voor onderhoud en verbouwingen.

Schitterende vent, hele toffe kijk op het custom-gebeuren en een echte ouwe rot in het vak. Met z'n drieën hebben we gelunched in de buurt, was heerlijk om zo mijn werk te doen :Y

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Hier reed ik die paar dagen op, een custom 1200GS met een aangepast blok waar 150pk uit kwam. Ohhh wat reed dat heerlijk, zeker met die elektronische vering *O* :9~
[afbeelding]

[afbeelding]

Leuk wil ik ook nog steeds naar toe!

Mooie fiets zo'n BMW maar waar is de achterzijde gebleven???
 
Opknappen, netjes maken, groot onderhoud, andere carburateurs en verslepen ZZR1100 nokkenassen, en van een blauwe S uitvoering een blauwe R uitvoering gaan maken.

Goed bezig!! :9~

Leuk wil ik ook nog steeds naar toe!

Mooie fiets zo'n BMW maar waar is de achterzijde gebleven???

Er hoorde nog een kofferrek achterop, maar die had een andere rijder vakkundig om zeep geholpen :X Maar in het echt ziet dit ding er tof uit hoor :9~
 
Het heeft een hele tijd geduurt sinds mijn laatste post, maar hier ben ik weer.
Ben even een tijd gestopt geweest met het project. tussen het verkopen van mijn eigen zaak en het beginnen van een nieuwe baan, kwamen we er achter dater toch iets in het frame zat. hier kwamen we achter tijdens montage vahet blok, toen ik hem al volledig had opgebouwd. Dus een stevig baalmomentje.

Imiddels is hij naar van der Wouden geweest om het frame goed te richten en ben ik weer begonnen met opbouwen en ben imiddels ook al een best eind, dus dit voorjaar maar eens rijden denk ik zo!!

16939714_912128248929052_6235151437124849350_n.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan