Bij mij kawa zx-6r uit 2003 rammelt de demper in de klem. het is gewoon de originele, zie foto.
Hoort natuurlijk niet, en lijkt me niet bevoorderlijk voor het spruitstuk.
er zit ook aardig wat ruimte tussen de klem en de demper.
Eerder heb ik er al rubber tussen gestopt van een andere motor, maar die is er ondertussen alweer tussenuit gevallen. Bovendien viel het ook uit elkaar van de warmte.
Vraag is, hoe hoort het vast te zitten.
Aan de achterkant zie ik wel iets wat op een laspunt lijkt.
Zit het origineel gelast, of hoort er toch een rubber tussen.
De uitlaat is wel onderhevig aan rek en krimp door de warmte, na het rijden hoor je hem pingelen. Daarom lijkt het me niet logisch dat het gelast heeft gezeten.
Dus; wie rijdt er ook met z'n originele demper op dit type en kan even voor me kijken hoe het hoort te zitten?
Hoort natuurlijk niet, en lijkt me niet bevoorderlijk voor het spruitstuk.
er zit ook aardig wat ruimte tussen de klem en de demper.
Eerder heb ik er al rubber tussen gestopt van een andere motor, maar die is er ondertussen alweer tussenuit gevallen. Bovendien viel het ook uit elkaar van de warmte.
Vraag is, hoe hoort het vast te zitten.
Aan de achterkant zie ik wel iets wat op een laspunt lijkt.
Zit het origineel gelast, of hoort er toch een rubber tussen.
De uitlaat is wel onderhevig aan rek en krimp door de warmte, na het rijden hoor je hem pingelen. Daarom lijkt het me niet logisch dat het gelast heeft gezeten.
Dus; wie rijdt er ook met z'n originele demper op dit type en kan even voor me kijken hoe het hoort te zitten?
Laatst bewerkt: