ZX10R Deel 37 "Wachtend op het voorjaar!!"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wtf.. Probeerde het zelf net even.. Maar dan maakt hij van alle IMG ineens URL's.............. Op telefoon kan ik verder weinig zien 🙄

Ik heb hetzelfde probleem... Ik had gisteren al een poging gedaan. Er is dus al een nieuw topic zonder afbeeldingen B|. "Kawasaki ZX10R what else?!"
 
Ik heb hetzelfde probleem... Ik had gisteren al een poging gedaan. Er is dus al een nieuw topic zonder afbeeldingen B|. "Kawasaki ZX10R what else?!"

Post anders een linkje hier... En een pb met je email naar mij.. Dan gooi ik je de inhoud van de OP toe.. En pas je hem aan! 😄
 
Iemand hier interesse voor een wel hele dikke ZX-10R model 2008, 2009 op kenteken gezet?
(voor foto zie O.P.)

-Kawasaki Lime green
-26.000 km., onderhoudstechnisch in zeer goede staat, kleppen gesteld bij 25.000 bij M.P.Rockanje.
-Banden zeer goed, pas 1000 km gereden. Conti Sportcontact 2
-Powercommander V afgesteld door R. Freriks,178 pk ahw. (papieren aanwezig)
-K&N filter, nog geen 1000 km. mee gereden.
-Bochten en collector van het uitlaatsysteem van RVS, custom made door Pajic Racing
-Tussendemper en einddemper van Akrapovic, einddemper carbon hexagonal met E- keur en demontabele DB-killer.
-Vlinderklep in uitlaat verwijderd en servo eliminator geplaatst.
-Carterbescherming van GB racing
-Radiateur beschermer
-Vering onder handen genomen door HK suspension, achterveer Ohlins, binnenwerk voorvork tevens Ohlins.
-Brembo M4 remklauwen, Brembo Superbike schijven.
-Brembo RCS 19 rempomp, instelbaar op linkerstuurhelft.
-Brembo CNC achterremklauw met speciale maatgemaakte bracket (Aras), EBC achterremschijf
-Goodridge maatgemaakte remleidingen V+A
-Translogic quickshifter, kill time instelbaar op linkerstuurhelft
-Active snelgas
-ASV instelbare koppelingshandle
-Custom buddyseat
-Lightech kettingspanners
-Gilles AS31 GT remschakelset
-Samco kawagroene koelvloeistofslangen
-lED knipperlichten voor en achter, origineel kawasaki
-Taartschep verwijderd
-Onderkuip metallic zwart gespoten door professional
-PUIG valblokken
-Pazzo voorvorkverstellers
-Ohlins stuurdemper, aangepast en geserviced door HK suspension
-Kawagroene hugger
-zeer veel afgemonteerd met Pro bolt bouten.
-tankring voor tanktas quick lock
-2 ongebruikte tanktassen van Bags Connection, 1 grote en een kleine.
-aansluiting voor Garmin navigatie
-Garmin 220 navigatiesysteem met montage en levenslange update.
-aansluiting voor acculader Optimate 4
-Acculader Optimate 4
-Nieuwe losse voorband, Cont Sportcontact 2
-Splinternieuwe ketting en OEM tandwielen, nieuw in de verpakking
-Werklaatshandboek, 2 stuks, 1 van Haynes en 1 originele fabriekshandleiding voor monteurs van Kawasaki zelf.

Nu zal ik ongetwijfeld wel het een en ander vergeten zijn, deze fiets moet je in levende lijve zien.Hij heeft verse olie (Motorex volsyntheet 10W50 Powersynth) en een nieuw K&N oliefilter.
Remvloeistof ververst (Brembo), vorig jaar nieuwe bougies en koelvloeistof, tevens kleppen gesteld door Motoport.(papieren aanwezig)
Fiets is in concoursstaat en loopt echt als een kogel, altijd zeer netjes bereden, altijd netjes warm gereden en nooit afgejakkerd, nooit op het circuit geweest.
om de 2.500 altijd verse olie gehad (Motorex Powersynth), elk jaar verse koelvloeistof en altijd op premium brandstof gelopen (V-power of BP ultimate 98)
Alle accessoires zijn nieuw aangeschaft en niet ouder dan 2/3 jaar.
Alle originele onderdelen zijn aanwezig

Mocht je interesse hebben, stuur een P.M. , let wel hij gaat niet voor een koopje de deur uit.
 
Laatst bewerkt:
afgelopen 2 dagen op Assen gereden met de 10.
1e dag slecht weer, windkracht 5, vaak buien. 2 droge sessies kunnen rijden en 1 half natte. Een 2.03 geklokt wat wel teleurstellend was.

Dag 2 stuk warmer maar nog windkracht 4. Ging steeds lekkerder en uiteindelijk een 2.00.222 geklokt. Helaas einde veenslag ketting geklapt, en gelukkig geen schade... had zomaar heel lelijk af kunnen lopen met die snelheid (200+).

Laatste sessie over moeten slaan door het ontbreken van de ketting. Al met al tevreden over de zx10.

Kreeg trouwens wel te horen van de veringboer dat de voorvork niet ver genoeg door veert, heb bijna 3 vingers veringsweg over op de vork en volgens hem ligt dit aan teveel olie in de vork...

Nou stond me bij dat iemand hier zij dat er een soort blokkade in de vering zit van de 2004 zx10 en dit normaal is, klopt dat?
Heb er zelf weinig last van gehad trouwens, al kan de vering wel een stuk beter nog volgens mij.
 
Die 'stop" onderin is minimaal twee vingers dik..
Maar een servicebeurtje met nieuwe olie is iedere twee, drie jaar wel netjes.
Dus tijd voor een check? ;) (ik was volgens mij bij Hyperpro 100 euro kwijt incl. nieuwe keerringen)

Edit. en had toen een luchtkamer van maar 5 cm. :X (ondanks al wat eruit halen op het circuit, waar de motor onderstuur bleek te hebben)
 
Laatst bewerkt:
afgelopen 2 dagen op Assen gereden met de 10.
1e dag slecht weer, windkracht 5, vaak buien. 2 droge sessies kunnen rijden en 1 half natte. Een 2.03 geklokt wat wel teleurstellend was.

Dag 2 stuk warmer maar nog windkracht 4. Ging steeds lekkerder en uiteindelijk een 2.00.222 geklokt. Helaas einde veenslag ketting geklapt, en gelukkig geen schade... had zomaar heel lelijk af kunnen lopen met die snelheid (200+).

Laatste sessie over moeten slaan door het ontbreken van de ketting. Al met al tevreden over de zx10.

Kreeg trouwens wel te horen van de veringboer dat de voorvork niet ver genoeg door veert, heb bijna 3 vingers veringsweg over op de vork en volgens hem ligt dit aan teveel olie in de vork...

Nou stond me bij dat iemand hier zij dat er een soort blokkade in de vering zit van de 2004 zx10 en dit normaal is, klopt dat?
Heb er zelf weinig last van gehad trouwens, al kan de vering wel een stuk beter nog volgens mij.

klopt die blokkering is wel twee vingers, deze blokkering kan je (heb ik) laten verwijderen waardoor je een stuk mee veerweg hebt
 
klopt die blokkering is wel twee vingers, deze blokkering kan je (heb ik) laten verwijderen waardoor je een stuk mee veerweg hebt
Is dat geen rubberen stop?
Om te voorkomen dat je echt helemaal hard onderin komt bij remmen+hobbel en dan via een tankslapper total down? :)
(en vervang je het gedeelte "stop" door meer olie en/of een langere veer?)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan