ZX10R deel 38 "The Reign of The Ninja"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Blij dat jullie allemaal zo blij zijn met de G2 ergo snelgas. Die vent had me wel een gratis unit mogen sturen haha.

Maar inderdaad +1.

Had hem eerst op me 6r gebouwd daarna op de 10r begin vorig jaar.
Echt presies goed, is geen extreme korte slag, zodat je op straat nog kan doseren, maar kort genoeg om je pols te ontlasten.

Ook op circuit top :t
Ik heb de Active snelgas, niet de G2 :)
 
Gewoon de Riflemann methode is een half uurtje werk en kost niets en werkt Perfekt
Dat is toch een stukje pvc op maat maken en op je gasbuis plakken om zo de diameter te vergroten?? Zo ja, dat had ik ook. Kwam ik na het kopen van het Active snelgas achter _O-. Maar kan straks nog meer variëren in diameter als ik dat ding er ooit op zet, hahaha.
 
Dat is toch een stukje pvc op maat maken en op je gasbuis plakken om zo de diameter te vergroten?? Zo ja, dat had ik ook. Kwam ik na het kopen van het Active snelgas achter _O-. Maar kan straks nog meer variëren in diameter als ik dat ding er ooit op zet, hahaha.

Niet helemaal je moet een paar aanslagen weg slijpen afijn je kan het vinden op zx10r.net werkt gewoon Super
 
Niet helemaal je moet een paar aanslagen weg slijpen afijn je kan het vinden op zx10r.net werkt gewoon Super
Mijn tweede zoekpoging leverde wel het goede resultaat op :Y.
Was inderdaad vergeten dat je nog wat zaken weg moet slijpen. Maar qua oplossing is dit helemaal niet verkeerd, al ga ik voor nu liever voor de Active. Ligt toch al klaar :).
 
Mijn tweede zoekpoging leverde wel het goede resultaat op :Y.
Was inderdaad vergeten dat je nog wat zaken weg moet slijpen. Maar qua oplossing is dit helemaal niet verkeerd, al ga ik voor nu liever voor de Active. Ligt toch al klaar :).
Maak ff foto's als je het aan het installeren bent, kan ik je nakopieren :+ :+
 
Ik vind de gashendel op de 04 wel te doen is die op de suzuki was een pak langer en daar heb ik de gashendel van een r1 opgezet (iets grotere diameter) kostte denk ik geen 20€ en gashendel is veel beter nu slag is echt erg lang origineel.
Moest wel de tank omhoog doen om de kabels wat meer speling te geven aan throttlebody's aan regeling bij het hendel alleen kreeg je de kabel niet los genoeg.
Denk dat ik het op e 10 origineel laat nog geen meter mee gereden en nog niet direct van plan eigenlijk ook :')
Ondertussen zijn de kleppen wel gesteld en nieuwe bougies gemonteerd en smog restrictie verwijdert en nieuwe swingarm ligt klaar en nog een hoop in de planning tegen dat ik klaar ben heb ik meer aan onderhoud/oplap/pimwerk gehangen dan aankoopprijs motor maarja het is een 04 ze zijn het waard :P
Stompgrips vond de vorige eigenaar "niet mooi" dus heb ik ook weer nieuwe mogen kopen/plaatsen wil ook de tankpad nog vernieuwen liefst door dezelfde maar vind hem nergens meer -O- (staat vol met krassen wss door met een broekriem tegenaan te schuren)
 
nieuwe striping *O*
full
 
Vanmiddag rechtsaf bij de stoplichten richting domeinen, kwam er een ZX10-R naast me staan,
hij/jij zei 'mooi bakkie', ben benieuwd of het iemand van hier is?
 
ik heb mijn zx10r uit mijn klauwen laten vallen ;(

aan de rechterkant is die plaat waar het stepje enzo aan vast zit gebroken. heeft iemand hier toevallig nog 1 liggen voor een '05?
 
ik heb mijn zx10r uit mijn klauwen laten vallen ;(

aan de rechterkant is die plaat waar het stepje enzo aan vast zit gebroken. heeft iemand hier toevallig nog 1 liggen voor een '05?

Da's kut, maar gelukkig valt de schade mee als het alleen dat plaatje is.

Kun je op ebay/ali voor weinig vinden of meteen een andere rearset doen. Op hotparts.nl heb ik ook wel eens het e.e.a. gevonden voor mijn 10, kun je ook nog proberen. Succes!
 
Laatst bewerkt:
ik heb mijn zx10r uit mijn klauwen laten vallen ;(

aan de rechterkant is die plaat waar het stepje enzo aan vast zit gebroken. heeft iemand hier toevallig nog 1 liggen voor een '05?
Aiiiiiiii '(

If all else fails kun je nog kijken bij Boonstra en Bor motorparts.
 
qua aftermarket zie ik op ebay wel dingen zoals dit:

Rear Sets Adjustable Foot Peg Rearsets For Kawasaki Ninja ZX-10R 2004-2005 Black | eBay

of dit:

http://www.ebay.com/itm/For-2004-20...ash=item33be8bbf3f:g:zGYAAOSw9IpXzNFr&vxp=mtr

maar ik maak me bij die "goedkope" dingen altijd zorgen over de kwaliteit. is het wel sterk en goed gegoten? straks knal ik met 230 door fuchsrohe, staand op de stepjes, +1G gewicht erop door de dip, en dan breekt die shit door slecht giet process ofzo.
My 2 cents; als je je bij genoemde actie en snelheid óók nog druk moet maken over de kwaliteit van de schetsplaten of steps zit je mi niet echt lekker relaxed in het zadel.
Ergo; om dit in ieder geval te elimineren monteerde ik iets waar ik een goed danwel safe gevoel bij had... ;)

Grtz,fRank
 
My 2 cents; als je je bij genoemde actie en snelheid óók nog druk moet maken over de kwaliteit van de schetsplaten of steps zit je mi niet echt lekker relaxed in het zadel.
Ergo; om dit in ieder geval te elimineren monteerde ik iets waar ik een goed danwel safe gevoel bij had... ;)

Grtz,fRank
:^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan