ZX10R deel 38 "The Reign of The Ninja"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben nu op zoek naar een houder van een telefoon. Ik zie vele staan maar geen idee welke ik precies moet hebben ;(

Kan iemand mij helpen een keuze maken?

Hier nog een foto van de stuur;
 
Hoeveel ruimte heb je tussen de stuurdemper en het gat in het balhoofd?
Nothing, njente, zilch, nakka. :+

Onder de kroonplaat zit nog wel een draadgat waar wat in kan..









Voorbeeldje met de bekende ball mount / Ram-mount kogel van 1". :)
 

Plus deze erbij:
1nQSLtR.jpg
, kost een tientje op ebay (incl. de 1" ram-mount) en blijft je foon echt perfect in zitten. Al zou ik zelf bij nader inzien wel een variant kopen met een minder lange arm eraan, nu zie je je teller/knippers enz niet meer B|.

Edit: deze dus: http://www.ebay.nl/itm/Universal-Bi...hash=item237829f830:m:mtW7DFO7vo0bDmrubYDYkrA
 
Laatst bewerkt:
qua aftermarket zie ik op ebay wel dingen zoals dit:

Rear Sets Adjustable Foot Peg Rearsets For Kawasaki Ninja ZX-10R 2004-2005 Black | eBay

of dit:

http://www.ebay.com/itm/For-2004-20...ash=item33be8bbf3f:g:zGYAAOSw9IpXzNFr&vxp=mtr

maar ik maak me bij die "goedkope" dingen altijd zorgen over de kwaliteit. is het wel sterk en goed gegoten? straks knal ik met 230 door fuchsrohe, staand op de stepjes, +1G gewicht erop door de dip, en dan breekt die shit door slecht giet process ofzo.

ik heb deze units: http://www.ebay.com/itm/New-Rear-Se...ash=item3f6860a08e:g:AoIAAOSwaB5Xp-xC&vxp=mtr Zijn niet echt merkbaar minder solide dan de bekende merken, maar wellicht dat dit weer de nog lagere kwaliteit namaak van de prima kwaliteit namaak rearsets zijn, je weet het nooit met die gekke chinezen ;(. Qua kwaliteit loopt het denk ik wel los, ik rijd al een paar jaar met van die kettingverstellers rond en heb maar een keer een probleem gehad met kettingverstellers die het niet hielden, en dat was met de originele boutjes van kawa zelf :P. Sindsdien Arashi/Mad moto er op en dat werkt perfect. Ook bij 200 door de ramshoek ;). Maar goed, helemaal zeker weet je het natuurlijk niet bij die chinese rommel, de kwaliteitscontrole is daar gewoon een stuk minder.
 
Laatst bewerkt:
qua aftermarket zie ik op ebay wel dingen zoals dit:

Rear Sets Adjustable Foot Peg Rearsets For Kawasaki Ninja ZX-10R 2004-2005 Black | eBay

of dit:

http://www.ebay.com/itm/For-2004-20...ash=item33be8bbf3f:g:zGYAAOSw9IpXzNFr&vxp=mtr

maar ik maak me bij die "goedkope" dingen altijd zorgen over de kwaliteit. is het wel sterk en goed gegoten? straks knal ik met 230 door fuchsrohe, staand op de stepjes, +1G gewicht erop door de dip, en dan breekt die shit door slecht giet process ofzo.

Ik heb op de zx6r 2 China setjes versleten.
Er is niets afgebroken. Maar je moet alles goed vast zetten met loctite.
En het schroefdraad van de voetsteunen lubberde uit omdat het zacht aluminium was.
Daarna een Valtermoto setje gekocht.
En nooit geen gedoe mee gehad.
 
Vandaag heb ik dat kunstje met de gashendel ff gefikst! Is echt een fluitje van een cent en t werkt echt goed! De slag is ongeveer 7 mm korter geworden!

Echt top!
 
goede morgen zx10 rijders,

weet iemand nog een setje velgen van een zx10 uit 2000 om in mijn zrx 1100 te bouwen
?

ik hoor het dan graag,

grt johan
 
Mensen mensen met al jullie navigatiemounts... Het is een zx10r, geen Golwing hè :P
Whatever happened to gewoon lekker rijden en wel zien waar je terecht komt? :]
 
Laatst bewerkt:
En bij mij zat de laptimer daar. ;)

DSC_0016.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mensen mensen met al jullie navigatiemounts... Het is een zx10r, geen Golwing hè :P
Whatever happened to gewoon lekker rijden en wel zien waar je terecht komt? :]

op eht circuit gopro idd, maar ik ben ook een groot fan van navigatie.

tijdens vakanties in eht buitenland kun je alle kleine leuke weggetjes aan elkaar rijgen zonder dat je hoeft te stoppen om de kaart te checken, of het risico te lopen dat je een leuk weggetje mist. ik ben in 2007 ermee begonnen en het was echt eye opening :)
 
op eht circuit gopro idd, maar ik ben ook een groot fan van navigatie.

tijdens vakanties in eht buitenland kun je alle kleine leuke weggetjes aan elkaar rijgen zonder dat je hoeft te stoppen om de kaart te checken, of het risico te lopen dat je een leuk weggetje mist. ik ben in 2007 ermee begonnen en het was echt eye opening :)
:^
 
Zo, het heeft 8 maanden geduurd. Maar de 10r is er eindelijk weer klaar voor.

Gisteren avond het eerste ridje weer gemaakt, en wouw wat een machiene is het toch :].

Aanpassingen op vorig jaar (buiten de reparaties om):
+2T achter (stealt tandwiel)
-1T voor
Low friction X ring ketting.
Snelgas (had ik al) met domino rubers.
Zx-6r 09 schakelhevel (kortere slag) + omgedraaid voor omgekeerd schakelen.
Voor en achter nieuwe veren op gewicht + geometrie afgesteld + gesurvices en afgesteld (Huperpro)
Speedo healer.
LSL valblokken.
Race sinter remblokken.
Dot 5.1 remvloeistof
Clean air injection nu volledig afgedicht.
Voetsteun stelplaten van valtermoto.
Alles afgesteld voor beste zitpos. (hoeken rem en koppelings handel, voetsteunen en pedalen).

Nu de circuit kuipjes nog :+

y4mL-FFx9kkFPZ21rMOD0I8YeKfLaJkBiaOsZF_VjzhqwXu1itmp9hvb3InTTcwRFJWOEJfay2kOlIatgRsG8-nnOCtZqIwUrXGhmjYOT_Vg6n5Qnp-ALcnO9S3QeltDziAuaCvYtaXLbaOTNAbDSRbK7W27a9cfWye8vzxjU69LjUOXvkAsln6nrEYAhwPFRViuEH8fWubjpXL41rpB9cbOA


y4medokc4ZGT2wpehRjuV9aAv8XbyFK2SY5Ol4lZwmtJUV0MNSHDyHryQp8Sxb_eIm67WetuF492wIad3a-pN1A5c9J_jqu6U9BEejKnIJJGIhSlgZBHbXFIdbZWsJT05f7tKAS-7YIh8Pvd3nIkM47IYkVxzA300yE2Ygc_VxhKN4pYYLucXfH9uXQQBOpFVohE51eh7RU4CTGhu132L42QQ
 
Laatst bewerkt:
Morgen kom een nieuwe gaskabel binnen heb de oude alvast eraf gehaald. wat is de makkelijskte manier om de nieuwe kabel erop te krijgen? heb het idee dat het frame nog al in de weg zit..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan