Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Kanariepiet
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Kanariepiet

    Nieuwe tanktas

    Afgelopen jaar is mijn tanktas na 10 jaar trouwe dienst stuk gegaan. Hoewel het de vraag is of er een motortrip inzit dit jaar, ben ik toch aan het kijken naar een nieuwe tanktas. Mijn huidige motor is een Honda XRV750 Africa Twin. Ik zie wel eens tassen met een uitstulping naar beneden...
  2. Kanariepiet

    Finland (Helsinki) tips en handigheden?

    Eind deze zomer verwacht ik met de motor richting Helsinki (Finland) te vertrekken om daar een vriendin te bezoeken. Voor de totale trip heb ik 3 weken de tijd. De motor wordt een Honda Africa Twin (bj. 2001) Mijn idee is het rondje DL, (CZ?), PL, EST, LET en LIT te doen. Zijn er mensen met...
  3. Kanariepiet

    Schuberth SRC schroefjes

    Onlangs is een speaker van mijn Schuberth SRC intercom stukgegaan. Om dat probleem op te lossen heb ik nieuwe speakertjes besteld. Inmiddels zijn de bestelde speakertjes binnen, maar kan ik nergens de schroefjes meer vinden... Is er iemand die weet welke maat schroefjes ik moet gebruiken om...
  4. Kanariepiet

    Functie linkpijp tussen uitlaatbochten

    Vandaag wilden we de 4 in 1 uitlaat vervangen voor een originele 4 in 2 uitlaat (vermoedelijk E model) bij een Kawasaki ZZR 600 (1992 D model). De bochten passen fantastisch en met een klein plaatje kunnen de bevestigingspunten ook gebruikt worden. Helaas zit er op de plek waar de...
  5. Kanariepiet

    Wie wordt de eerste 11 kilowatter?

    Nu alle haastmakers ontreddert thuiszitten, omdat de laatste kans op een 25 kw rijbewijs door sneeuw, ijs en zakken verloren is gegaan, ben ik toch benieuwd wie de eerste officiële MF 11kw rijder gaat worden... Maandag zullen we het weten.
  6. Kanariepiet

    Boottrailer aanpassen voor motoren

    Ik loop met de gedachte om mijn boottrailer aan te passen, zodat ik zowel de boot, als motoren achter de auto kan slepen. (niet tegelijkertijd natuurlijk)! Zelf zat ik erover te denken om één (of twee) extra goot(jes) te plaatsen, waar een motor in kan. Nu is mijn vraag, of er iemand op...
  7. Kanariepiet

    Ultrasoon reinigen hoe?

    Helaas heeft mijn oude GPZ 750 uit 84 weinig zin om te starten. Mogelijk ligt dit aan vervuilde carburateurs. Nu kan ik via via een ultrasoonreiniger lenen voor medische instrumenten. Kan ik de onderdelen daar zo ingooien? Het gebruikte middel is Podisonic van Reymerink op de fles staat...
  8. Kanariepiet

    Olielampje branden gpz 750

    Als ik een lange rit maak (meer dan een half uur), gaat het oliellampje van mijn Kawasaki GPZ 750 uit 1984 branden. Het vreemde is dat hij ook weer uit gaat. Er is genoeg olie in de motor en de motor klinkt ook niet raar. Waarschijnlijk ligt het aan de sensor of de electronica. Is er iemand...
  9. Kanariepiet

    carburateurs synchroniseren welk niveau

    Binnenkort wil ik de carburateurs van mijn Kawasaki GPZ 750 uit 1984 gaan synchroniseren. Inmiddels heb ik een sync setje geleend met meters die gaan 0 naar -0.6 bar. Nu is mijn vraag, of het nog uitmaakt op welk niveau het geheel gesynchroniseerd wordt? Het wordt voor mij de eerste...
Terug
Bovenaan Onderaan