Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. R

    zxr 750, 1993, slaat af

    Hallo iedereen, Hele week gereden motor liep goed.(volle tank) Gisteren viel die op de snelweg zo ineens uit leek op geen benzine Alleen de tank zat zeker half vol. Dus toen ben ik maar naar huis gebracht. Thuis na een kop koffie naar de motor en wat denk hij loopt. Niets geks te horen of te...
  2. R

    Motor demper

    Hallo, Ik heb even een vraag, Ik wil mijn demper veranderen van mijn Kawa zxr 750. Nu zit er een bos demper op met aan de demper draadeind en zo is dus gemonteerd op de uitlaat zelf en met moertjes vast gezet. Nu heb ik één moertje los alleen de andere twee draaien de draadeinden mee...
  3. R

    honda CBF500

    Ik ben net eigenaar van 3 x honda cbf500 Eentje doet het alweer, alleen bij de andere twee missen de startmotoren. Nu zag ik dat die van de cbf500 op het blok van mijn gs500 past zouden deze uitwisselbaar kunnen zijn aangezien ik de startmotor voor de cbf500 bijna niet tegen kom en die van...
  4. R

    Zo cbf500 3x

    Zo denk wil het toch even kwijt dat ik even een mazzeltje heb (hoop ik) Drie keer een Honda cbf500 gekocht Twee helemaal compleet op de remblokken na. En eentje zonder achter as Dit alles voor 150,- ik probeer foto te plaatsen Morgen eens kijken of ik één van de drie aan de loop krijg...
  5. R

    Deo/remreiniger proef

    Als ik de remreiniger proef uitvoer. Dan loopt mijn gsx niet hoger maar valt die bijna uit lager in toeren dus. Dacht altijd dat door de vlambare remreiniger het toerental omhoog zou schieten.
  6. R

    Gsx550 loopt op cilinder 3 en 4

    Van het zomer kiept de motor perfect na het schoonmaken van de carburateurs. Toen kortsluiting en stond die enige tijd stil. (4a5 maand) En nu loopt die op twee cilinders Met choke open ook op twee cilinders Maar als ik ga rijden pakt die boven de 4000 toeren alle vier de cilinder...
  7. R

    Hahahaha hahaha hahahahahahah

    GSX 550 ES EF - Parts ONDERDELEN VERKOOP !!! N.o.t.k. http://link.marktplaats.nl/m1192152655?utm_source=android_social&utm_medium=android_social&utm_content=vip&utm_campaign=socialbuttons Wauw hahahaha
  8. R

    Gsx550 ef start moeilijk

    Ben sinds kort eigenaar van een gsx550 ef uit 1987. Toen ik hem kocht wou deze niet boven de 5000 toeren rijden. Dit heb ik al verholpen en rijd echt heel erg fijn alleen. Dan moet je de motor eerst aan zien te krijgen dit gaat ontzettend moeilijk. Soms slaat die even aan en dan weer uit...
  9. R

    motor ineens dood

    Ik lekker aan de rit en even een stop bij de pomp. Start ik mijn motor loopt die stationair en ineens alles uit. Ik dac zekering maar niet dus. Kantel ik de motor naar links branden de lampjes weer en kan ik starten. Nu loopt de motor alleen niet meer zo soepel pas boven de 4500 toeren
  10. R

    Gs500 klep spelling 0.15

    Lang niet van mij laten horen maar heb er weer twee motoren bij. Een gsx550 En weer een gs500 100,- zag er niet uit. 60.000 km Nu ben ik bezig het blokje op te knappen en voor er bij. Nu ben ik bij het kleppen stellen hele rare spelling tegen gekomen. Op alle vier de kleppen zit...
  11. R

    Gsx550

    Ben bezig met onderhoud van een gsx550 en nu zou ik graag willen weten hoeveel slagen de mengselschroef moet origineel. Staat in het handboek nergens ja dat dit door de fabrikant is ingesteld en dat je er niet aan moet zitten alleen de motor fiets is tweede hands en wil graag weten of deze dus...
  12. R

    gs500

    Wou alleen even zeggen dat mijn gs500 weer super loopt. Bedankt allemaal voor alle reacties. Heb de motor zelf afgesteld duurde wel lang en heb gasschuiven gewisseld en toen getest Ben toch best wel trots om mijzelf haha. Maar zonder d forum Was het mij niet gelukt Mvg.rob
  13. R

    gs500 mist een slag

    Nu heb ik dat de motor niet meer in toeren blijft hangen. Omdat ik de inlaat rubbers heb vervangen en carbs gereviseerd en ultrasoon schoon gemaakt. Nu lijkt het net als of die bij stationair soms een slag mist en dan na een tijd steeds meer en valt die uit. Voor de rest rijd en remt hij...
  14. R

    gs750 1977

    Ik heb een vraagje. Ik kan nu een gs750 uit 1977 overnemen voor 250 euro. De motor loopt en heeft nog maar 30.000 km op de teller. Motor is wel echt een opknapper want z ziet er niet meer uit. Is een schuurvonst van een man waar ik nu voor a het werk ben. Hij zag mijn gs500 en bood mij dus de...
  15. R

    carburateurs gs500

    Nu Had ik mijn oude carburateur uit elkaar gehaald om te kijken waarom die beroerd liep en eventueel de schoonmaken. Toen bleek de stationair sproeier kapot 't zijn gedraaid. Dus ik nieuwe carburateurs gekocht (tweedehands) Alleen tot mijn verbazing zitten hier geen mengstelschroef op...
  16. R

    gs500

    Zo ik b geslaagd voor mijn rijbewijs en heb de gs500 voor zo ver klaar. Nu i het alleen dat die niet heel lekker loopt. Hij remt tijdens het rijden nie af op de motor. Bij stil staan loopt d stationair 1000 toeren. En gas geven zakt die ook niet snel terug maar ook weer niet langzaam...
  17. R

    volgende probleem

    Nu dus een relais aangeschaft en yes de lampen knipperen. Alleen nu alle vier te gelijk. Vervang ik achter d originele dan doen ze het per linksaf en recht. Denk zelf misschien een weerstand plaatsen.
  18. R

    van normaal naar led

    Nu ben ik du bezig mij knipper licht te vervangen. V led. Ik heb voor knipper lichten met drie draadjes. En in de kabelboom maar aansluiting voor twee. Als ik ze aansluit branden ze wel alleen knipperen ze niet. Nu denk ik dat mijn oude lamp veel meer vermogen vraag. Ik mijn nieuwe led. Zou...
  19. R

    lopende gs500 loopt ineens niet meer

    De motor is van uit Friesland naar Groningen gereden zonder al te veel problemen. Alleen. Na lange tijd rijden en als.ik dan de koppeling in kneep. Gingen de toeren omhoog. Als ik dan even op liet komen en weer in knijpen Was het weg. Nu volgende probleem de motor start niet. Bougies vonken...
  20. R

    gs500

    Nu zit ik met een probleem. Heb een Suzuki gekocht alleen tikt deze bij koude motor bij warme motor niets aan de hand en loopt die mooi Nu Had ik van te voren ook al gelezen dat tot bj1992 dit normaal is nu Is alleen het volgende mijne Is dus uit 1993 :s ik wil graag alles zelf doen dus nu...
  21. R

    Demper veranderen

    IK ben sinds kort trotse eigenaar van een gs500E. nu is mijn vraag kan ik mijn eind demper gewoon vervangen, zonder daarna de motor te laten afstellen. IK bedoel echt alleen de demper dus het 2 in 1 stuk laat ik helemaal origineel En als deze toch zou moeten worden afgestel kan ik dit dan...
  22. R

    Wat te doen: oude CB750 opknappen?

    Ik wou eigenlijk een twee pitter alleen vindt de Honda cb ook een mooi model.(het word een project) ben niet vies van sleutelen nu kan ik de volgende motor voor 150 euro kopen, nou was mijn vraag wat zou het kosten als ik een volledige revisie(motor) zou moeten doen voor DE CB750...
  23. R

    2 pitters

    IK ben op zoek naar leuke 2 pitter. Het liefst boven de 400 cc en een mooi oudje word ik helemaal blij van. is voor een project(Cafe) Dus schreeuw maar wat.
  24. R

    rob

    mijn naam is rob ben 22 jaar, Ben altijd al dol geweest op brommers auto's en motoren. Nu heb ik een amerikaan maar een motor bouwen ( café racer style) is nog steeds een droom dus vandaar dat ik me hier heb aan gemeld om lekker te kunnen lezen en leren en ideeën op doen. mvg,rob
Terug
Bovenaan Onderaan