Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Pavis
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. P

    Honda CBF600NA

    Te koop aangeboden: Honda CBF600NA Deze heerlijk betrouwbare naked Honda motor is ideaal voor woon-werkverkeer, maar ook op weekendjes weg en motorvakantie heeft hij zich bewezen. Met pijn in het hart wil mijn vrouw haar motor verkopen omdat zij sinds de geboorte van onze kinderen niet echt...
  2. P

    16 stuks WEMAS Molan 230 Pion/Pylon

    De Molan-kegel is gemaakt van zacht PVC. In tegenstelling tot harde plastieken breekt of scheurt deze pion dus niet snel, zelfs bij aanrijding. Professioneel merk, ook gebruikt door RWS (maar dan het model met reflecterende strepen). De pion heeft een ronde overgang van het lichaam naar de...
  3. P

    Motoraanhanger Motolug Twin Edition

    Met de Motolug Twin Edition vervoer je makkelijk één of twee motoren. Deze inklapbare aanhanger is zonder gereedschap in enkele minuten gebruiksklaar te maken. Afhankelijk van het aantal motoren wat je wilt meenemen, bouw je de motolug op als volledige Twin Editie of als Single Editie, dus met...
  4. P

    Ervaring met mpartz.nl ?

    Via zoeken op een productnaam ben ik terechtgekomen op mpartz.nl. Eigenlijk had ik 't idee het product daar aan te schaffen wegens 3 dagen levertijd, maar ik krijg nou wel de kriebels: Er is geen telefoonnummer te vinden in publieke bronnen. In de whois van de domeinnaam staat wel een 06...
  5. P

    Even voorstellen: Pavis

    Hi allemaal! Even voorstellen: ik ben David, maar omdat die naam al bezet was is het Pavis geworden (zo noemt mijn lieve 2-jarige nichtje mij). Ohja, ik ben begin 30. Sinds anderhalf jaar heb ik mijn A rijbewijs, en sindsdien rijd ik een zwarte Triumph Tiger 1050 bj 2007. Ik rij in...
Terug
Bovenaan Onderaan