Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Boskawouter
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Boskawouter

    CB400F carbs afstellen

    Een vraagje aan m'n mede brikliefhebbers; Mijn CB400F uit 78 is grotendeels uit elkaar geweest en zou nu voor het eerst de weg op gaan. Nu zit ik even met de basisafstelling van de carbs. Als ik de motor koud start loopt ie eigenlijk gelijk en daarbij hoog stationair. Een beetje gas geven...
  2. Boskawouter

    Gezocht: cilinders CB400F four

    Zonder overmaat, in bruikbare staat.
  3. Boskawouter

    Gezoekt: LINKER zijkapje Honda CB750 F1 (SuperSport)

    Voor een '77 Supersport dus (de spaakwielversie). Ik weet al dat er replica's te koop zijn :) En nee, die van een F2 (met de comstarwielen) zijn anders en passen niet. Conditie/kleur niet zo belangrijk (wel heel en met nokkken). Met embleem gewenst, maar kan ik ook eventueel ook anders...
  4. Boskawouter

    Motortrailer met een twist - geremd - SOLD!

    Hierbij aangeboden; een geremde (motor)trailer met een twist. En ja, dat is letterlijk (zie foto's). Geschiedenis; - Blind 8-) een trailer gekocht in de buurt van mijn ouders aan de andere kant van het land waar een (blind gekochte 8-)) motor stond die na een weekendje logeren met het hele...
  5. Boskawouter

    Kenteken heractiveren na sloop - hoe aan te pakken?

    Medebrikkers, Ik heb hier een frame met kentekenplaat van een CB550F uit '77 waarvan het kenteken ooit door iemand bij de RDW is ingeleverd wegens sloop. Ik heb er helaas geen oude papieren bij gekregen. Ik heb de RDW gevraagd of het kenteken weer actief kan worden gemaakt; antwoord "Ja"...
  6. Boskawouter

    CB400F - Elektra hulp gevraagd

    Het verhaal; vorig jaar een rijdende, wat ‘gepimpte’ :') CB400F (1979) gekocht om deze gedurende de winter weer in optisch oude en technisch goede staat te brengen. Na de winter de CB buiten gezet met volle accu, tank gevuld met verse benzine etc. en proberen te starten… :N Startmotor draait...
  7. Boskawouter

    Gezocht; net achterspatbord CB350F (1974)

    Zo'n verchroomd ding dus gevraagd, iemand nog wat moois op de plank?
  8. Boskawouter

    Slot-/sleutelnummer '88 GSX R750 achterhalen

    Ik heb van iemand een '88 GSX R750 kunnen overnemen, helaas zonder sleutels (en ja, wel met de correcte papieren). Ik wil op basis van het slotnummer een set sleutels laten reproduceren. Nu heb ik gisteravond het contactslot uitgebouwd, maar ben niet zeker waar ik het slotnummer moet zien te...
  9. Boskawouter

    De XS'en van Boskawouter

    Ok, Boskawouter heeft dus opeens 2,5 XS750’en in de schuur staan :o . Hoe kwam dat nou opeens? Een paar maanden geleden was ik me al lichtjes aan het oriënteren op de aankoop en verbouw van een XS750, maar voorlopig had ik nog geen budget om een aankoop te doen. Vervolgens besloot WimVlis...
  10. Boskawouter

    Wie weet van welke oude Honda dit zadel is?

    Ik heb hier een zadel dat bij een doos CB550 onderdelen zat, alleen dit zadel past daar niet op. Wie weet waar deze wel af komt? Ben benieuwd!
  11. Boskawouter

    Nieuw voorspatbord CB350F / CB400F

    Nieuw ongebruikt voorspatbord voor de CB350F / CB400F, origineel Honda (OEM) Onderdeelnr. 61100-377-000 € 200,- Verzending tegen meerprijs mogelijk.
  12. Boskawouter

    Motortrailer voor één motor

    Nette, compacte, geremde motortrailer voor één motor. (en als je die d'r weer afhaalt kan er ook nog een andere op :+ ) Voorzien van: - oplooprem - werkende elektra - stevige stalen oprijgoot Afmetingen: - Totale lengte x breedte: 332cm x 118cm - Plateaulengte: 203cm - Goot...
  13. Boskawouter

    Even voorstellen

    Hallo, Mijn naam is Wouter (39). Ik heb al jaren een Honda CB550 uit '79 en een paar jaren geleden daarbij een Suzuki GS1000 uit '78 aangeschaft. Beide motoren verdienen wat liefde en aandacht en daarbij kan ik wel wat advies gebruiken. Daarnaast is het erg leuk de projecten van anderen een...
Terug
Bovenaan Onderaan