Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: bratos
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. bratos

    Wazig knipper probleem XJ900F

    Hallo, Ik merkte laatst dan mn knipperlicht rechts achter ineens niks meer deed. Maar als ik op de snelweg rij (hogere toeren) dan doet het knipperlicht het wel. Als ik stil sta (of met de motor af) dan stop het knipperen, en dan brandt rechtsvoor constant. (het relais zegt, je lampie is...
  2. bratos

    CBR-1000F '96 met remdrek: twijfels + vragen + plaatjes

    Hallo, Ik wil graag van jullie een second opinion over het volgende: Ik heb onlangs proef gereden op een CBR1000F . Het gaat om een exemplaar uit 96, met 95K op de teller. De vraagprijs is 1750. Dat lijkt me wat fors, maar er zitten redelijke banden onder ("8k mee gereden"), volledig...
  3. bratos

    [xj900F '92] scheur in carter deksel pan ding

    Hallo, Ik heb na een ruzie met een stoeptegel een scheur in mn rechter ronde deksel dingest aan de onderzijde, zon 2 centimeter. Nu voeg ik me af hoe erg dat kan zijn. Er lekt geen olie uit. Wat zit daar eigenlijk achter? een gejatte foto ter verduidelijking: :+
  4. bratos

    [xj900f '92] motor met ochtendhumeur (startproblemen)

    Hallo MFers, Graag zou ik weer een beroep doen op jullie ervaring en kennis. Ik heb een Yamaha XJ900F uit '92 en deze geeft sinds een week of 2 startproblemen. symptomen: Ik wil 's ochtends naar mn werk, maar de motor weigert te starten. De startmotor draait goed, de choke staat...
  5. bratos

    [Yamaha XJ900F '92] Dimlicht, achterlicht dood

    Hallo, Ik merkte vandaag dat mn dimlicht het niet meer deed. Tevens bleek thuis dat het achterlicht ook kapot was. Grootlicht en pass licht werken nog wel. als ik de voetrem gebruik, dan heb ik wel remlicht, maar bij de handrem niet. Dit alles ruikt imho naar een kapotte zekering ...
  6. bratos

    [XJ900F '92] Weer een knipperlicht vraag

    Hallo, Sinds enkele dagen doet mijn links voor knipperlicht het niet altijd. dan blijft de lamp op het dash branden, en links voor is dan uit, links achter is dan aan. Ik heb gemerkt dat als ik dan even een peut gas geef, naar de 4 a 5000 toeren, dan ie het dan ineens gaat doen. Ik...
  7. bratos

    [Gezocht] Benzinetank XJ 900 F

    Hallo, Zoals velen ben ik op zoek naar een tank voor een XJ900F uit 92. Zeg máar deze: (abbeyrules, ik leen even je plaatje ok?) De huidige tank is zodanig verrot dan als ik er te hard op zou drukken, er een gat zou ontstaan. Dus mocht je iets hebben wat al gecoat is, of een in...
  8. bratos

    Goede rijschool Dordrecht??

    Hallo MF-ers, Kan iemand mij aan info helpen over n goede motorrijschool in Dordrecht? Ik was van plan om even n paar lessen te doen en dan in de vakantie zo'n 2/3 daagse turbo cursus te volgen (of is dat af te raden?) Ik heb 3 jaar geleden al eens afgereden maar was gezakt op te langzaam rijden...
Terug
Bovenaan Onderaan