Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Wealth
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. W

    Simpel vraagje over de olie

    Wat ik nodig heb (gsx600f 1999): SAE 10W/40 SEMI OR FULLY SYNTHETIC API grade SF OR SE Bij die action olie meuk staat ; Prestatieniveau: ACEA A3/B3 vraag: Wat is ACEA A3/B3? vergelijkbaar met SF/SE of is dat weer iets heel anders? _O- Ik flikkerde altijd dat spul in m'n XJ en...
  2. W

    Blackbird 1:10

    Wij hebben een blackbird (98, carbs) gekocht prachtig ding,rijdt super, start super, wat een kwaliteitsding. Uit 15 tankbeurten hebben we een gemiddeld verbruik van 1:10.3, met als ergste 1:7.9 en als beste 1:11.3. De 1:11.3 was ongelofelijk zuinig rijden; snelweg constante toeren, niet...
  3. W

    [Gezocht] Motorblok GS500 1989-2001

    Ik ben op zoek naar een motorblok voor een GS500, 't liefst met een startmotor. heeft iemand wat liggen? *O*
  4. W

    XJ600 51J startproblemen

    Ik heb een Yamaha XJ600 gekregen en opgebouwd. Het allerlaatste probleem is een probleem waar ik niet goed uit kom. De motor komt uit 1986. De motor start koud heel slecht. Als het blok warm is start de motor goed. Sinds er nieuwe sproeiers in zitten ter compensatie van de podfilters rijdt de...
  5. W

    Sv650s 1999 schakelpedaal afgebroken

    Helaas is er een busje tegen m’n schakelpedaal aangereden waardoor deze is afgebroken. Nou heb ik bij mpartz een vervangend schakelpedaal besteld, maar zit het schroefdraa verkeerd om waardoor het dus onmogelijk is om het pedaal op dat schakel stokje (?) te plaatsen. Afijn, teruggestuurd...
  6. W

    Inlaatrubbers, écht zo duur?

    Mijn xj600 (51J) trekt valse lucht, nou wil ik de inlaatrubbers vervangen (CHY-13) en zie dat je voor een set van 4 €90! betaald. De rubbers van een diversion zijn er al vanaf €20 voor een set. Is er een mogelijkheid ze goedkoper te kopen? Overigens vind ik ze ook nergens in nederland. Alles...
  7. W

    1986 XJ, luchtfilterdoosrubbers gaan niet om carbs

    Ik krijg de rubbers van de luchtfilterdoos niet om de carburateurs heen :( . Ben al meer uren aan het kloten dan dat ik durf toe te geven. Verder dan (zie foto) krijg ik het met geen mogelijkheid, fohn, trekken met twee man, niet te doen. Iemand tips? *O*
  8. W

    XJ600 1986 carburateurs!

    Ik heb hier carburateurs van een 1986 xj600. Dingen zijn in nog geen 31 jaar schoongemaakt. Wie heeft een adresje waar ik dat (ultrasoon) kan doen? Verder, iemand enig idee waar ik nieuwe pakkingen kan kopen voor dit ding?
  9. W

    Morgenochtend AVD! Zo zenuwachtig als maar kan zijn!

    Lieve motorrijders :) Ik heb morgenochtend (9:50!) het avd examen maar ik ben zo zenuwachtig :(! Heeft iemand een tip om lekker te gaan slapen en er met (iets minder) zenuwen dat examen in te gaan. Zenuwen voor het AVB examen was niet te vergelijken, had niet gedacht zo zenuwachtig te zijn...
Terug
Bovenaan Onderaan