Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Cervo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Cervo

    Streetfighter Koplamp NIEUW

    Compleet nieuwe Streetfighter Koplamp Voorzien van zeer bijzondere paintjob: - glanzend zwart - parelmoer off white met mica flakes zilver - witte striping Uiteraard aan te passen aan je eigen stijl d.m.v. nieuw spuitwerk. De koplamp is meegegaan met de overige onderdelen om te...
  2. Cervo

    TRAIL TECH VAPOR uni digitale teller

    Hoi, Ik heb een digitale teller gekocht bij Mototronix in Purmerend, alleen ga ik deze toch niet monteren. Heb er 159,50- voor betaald. Tevens heb ik een extra heel mooi dashboard erbij aangeschaft, wat een losse accessoire is, maar een mooier beeld geeft op je kroonplaat. Hierin zitten...
  3. Cervo

    Uitlaat pas maken?

    Ga op zoek zonder MF hulp, thanks anyway
  4. Cervo

    DB killers, koplamp MT-03, Streetfighter spatbord

    Aantal zaken voor de verkoop: MT-03 Koplamp . . . .volledig nieuw, heeft nooit op de motor gezeten. Aangeschaft via Yamaha NL voor Streetfighter project maar wordt niet gebruikt. 99,-
  5. Cervo

    Hayabusa velg

    HAYABUSA VOORWIEL Plaatje: Vragen? Stel ze gerust . . . .prijs is vast 150 Euro
  6. Cervo

    Digitale Teller RW1

    Hoi, De mooiste digitale teller te koop in verchroomde omhuizing. Het betreft hier de RW1 van de Bad Boys Shop in Duitsland. Zie internet voor specifieke details: www.rw-shop.de De teller heeft rode leds, maar kan ook in blauw uitgevoerd worden. Geeft kilometerteller in een boog aan...
  7. Cervo

    Twee Viper dempers

    Hoi, Ik heb twee Viper dempers te koop, per stuk 117,50 Nieuw aangeschaft maar te impulsief gekocht, op mijn motor passen ze niet in verband met de duovoetsteun. En deze kunnen er bij mij niet af. Dempers zijn misschien ook beter passend op sportfietsen of toerfietsen. Zie mijn avatar...
  8. Cervo

    Viper uitlaat?

    Hoi, In mijn zoektocht naar andere dempers schrik ik me rot voor wat voor bedragen die dingen over de toonbank gaan . . . . . . .dan bedoel ik de bekende merken Laser, Remus, Bos, Akrapovic, Yoshimura, etc. . . . Nu heb ik een Viper demper bekeken die ik voor een uitkoopprijs kan kopen ...
  9. Cervo

    Stop Politie .....Volgen!!

    Zo, net weer terug van een rondje Purmerend, Jisp, Motoport Womerveer, Koog aan de Zaan, Zaandam, Amsterdam Centrum en weer naar huis door de Coentunnel. Ik denk nog ff lekker blazen vanuit de tunnel op de A8 richting huis. Ff kleven achter een Jetta en bleeeeeeeeerrrrrrrrrr.......gas open...
  10. Cervo

    25 juni - Wieringerwerf op Wielen

    Aangezien ik het topic niet meer kan terugvinden, en niet alle posts gelezen heb, nogmaals een nieuw topic. 25 juni op de terugweg van de TT in Assen........vorig jaar niet veel MF-ers gezien daar, toch wel leuk om veel motoren te zien. Klik hier voor de site: http://www.wieringerwerfopwielen.nl/
  11. Cervo

    Hayabusa Spatbord aangeboden

    Een Hayabusa spatbord aangeboden, had ik willen gebruiken voor een Upside Down Project. 20 euri's! Heb ook nog deze in de aanbieding: MQP Motorjas, N I E U W !
  12. Cervo

    MQP Motorjas, nieuw!

    Zo, hieronder de tekst van de Marktplaats advertentie: Hoi, Bij Ten Kate Motoren in Dedemsvaart heb ik deze MQP Motorjas aangeschaft. De combinatie van deels textiel en leer sprak mij enorm aan vanwege het draagcomfort. De verkoper hamerde op de nauwzittende pasvorm wat ideaal zou zijn voor...
  13. Cervo

    Spatbord passend op Soes vork gezocht

    Bericht gewijzigd op 11 mei 2005.......... Spatbord voor Hayabusa te koop.......... 20 euro!
  14. Cervo

    Wat zijn jullie motorplannen voor de winter?

    Nou, het einde van het seizoen staat al aan te kloppen. Street or Track net geweest, Fighterama nog voor de boeg.....ik moet eerst mijn stalling in orde maken zodat ik er fatsoenlijk bijkan en dan eens met een financieel plaatje komen wat er allemaal haalbaar is in de winter. Wat zijn jullie...
  15. Cervo

    Velgen (Verchroomd, 17", 18")

    Ik heb flink gezocht op Internet naar velgen voor motoren, maar krijg in NL weinig tot geen vindresultaat. Veelal kom je op autosites terecht of in de USA. Ik wil graag mijn originele velgen wisselen voor wat mooiers maar waar te zoeken? Het liefst geen standaard wiel maar echt iets speciaals...
  16. Cervo

    Streetfighters za. 25 juni H'sum

    http://papa.messageboard.nl/7657/viewtopic.php?t=204 Kon het nog niet vinden op de WWTD kalender, wel wat laat voor zaterdag maar van harte welkom! ;) ;)
  17. Cervo

    Motor start niet, keuring staat voor de deur! Help

    Okee, kleine paniek vandaag! Maandag staat de keuring op de planning van mijn geimporteerde motor maar hij start niet. We hebben de accu opnieuw geladen en verse benzine toegevoegd. Hij heeft ruim 6 maanden stilgestaan. Nu hebben we echt geen idee wat het probleem kan zijn, dus even advies...
  18. Cervo

    Mijn nieuwe motor vanuit D geimporteerd! Plaatjes!

    Yes, eindelijk was vandaag de grote dag. Na, een wel zeer lange zoektocht, ben ik nu de bezitter van een speciale X4! Het betreft namelijk van de twee edities de laatst gebouwde versie en die is in Nederland bijna niet te vinden. Fanatieke MF-ers weten precies de voorgeschiedenis van mijn...
  19. Cervo

    Meerdere plaatjes posten in 1 post??

    Nu heb ik netjes de Faq's doorgelezen en de userpolicy etc. Maar ik ben er nog steeds niet achter hoe ik nu meerdere plaatjes post in 1 post. Eerst op het internet zetten is voor mij geen optie en nu gebruik ik de mogelijkheid om een attachment toe te voegen door te noteren in mijn post. Maar...
  20. Cervo

    Treffen in Duitsland voor X4 rijders!

    De foto's van het X4 weekend online ;) ;) ;) ;) Bijlage: weimar55.jpg
  21. Cervo

    Italia vs. Japan?

    Ik zag vandaag deze sticker zitten op een Ducati?? Gevoelig onderwerp?? Bijlage: japan.jpg
  22. Cervo

    'Vette nieuwe Honda'!!

    Wat vinden jullie hiervan?????
  23. Cervo

    Foto's Augusta en Benelli Nakeds!!!

    Wat vinden jullie hiervan??
  24. Cervo

    Welk muzieknummer past er bij jouw fiets??

    In de auto zit ik altijd lekker mee te bleren met goede muziek, op de motor geniet ik van mijn omgeving. Welk muzieknummer vind jij nou het beste bij jouw motor passen? Foto van het concert van Robbie Williams
  25. Cervo

    Nieuw hier!!

    Weer een nieuwe weggebruiker erbij!! Nieuw! Ik stel me liever voor in de categorie waar ik thuis hoor!
Terug
Bovenaan Onderaan