Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. crazybiker46

    IXS Damesjas Mt. M / 38

    Een z.g.a.n textielen dames motorjas. Het merk is IXS. Dit is een merk uit Zwitserland met zeer kwaliteits kleding. Enkele keren gedragen (10 maal) tijdens korte ritjes maar vanwege de kinderen hangt deze jas stof te happen. - Dames maatvoering M / 38 (confectie) - Zwart/antriciet/grijs -...
  2. crazybiker46

    Aluminium radiatorkapjes Bandit 1250 SA

    Een paar nieuwe radiatorkapjes voor een Bandit 1250 SA omdat ik destijds een volledige kuipset erop had gezet en deze kapjes er dus niet meer op pasten. Aangezien de motor van 2007 niet meer in mijn bezit is en ik deze kapjes boven had liggen wil ik ze wel verkopen. Prijs incl. verzenden is 25 euro.
  3. crazybiker46

    Ab-M voetsteunen

    Omdat ik motorloos ben en ik deze voetsteunen op mijn Suzuki Gsr 600 zou schroeven maar die adaptors aan de achterzijde pasten niet maar aan de voorzijde wel, zet ik deze set te koop. Ik heb dus de voetsteunen met adaptors voor de berijder compleet (die pasten gewoon) en die van de achterzijde...
  4. crazybiker46

    Diverse Minichamps te koop

    Hierbij verkoop ik mijn 3 minichamps. Het gaat om de volgende modellen: - Suzuki Gsxr 1000 K6, Coureur Kagayama, Team Alstare Corona, Schaal 1/12, schadevrij en heeft in een vitrine gestaan alleen zit geen verpakking meer bij. Prijs 60 euro excl. verzenden. - Ducati 999 RS 2004, Coureur...
  5. crazybiker46

    Lightech olievuldop voor Suzuki/Aprilia Tuono v.a 03/Raptor

    Ik heb een Lightech olievuldop liggen waar ik niet meer aan heb omdat ik motorloos ben en voorlopig wel blijf. Mooi rood aluminium item om je motor een eigen gezicht te geven. Hij past volgens de site van Lightech op de volgende merken/modellen: - Suzuki (weet niet welke maar neem aan alle...
  6. crazybiker46

    Dainese handschoenen

    Deze had ik nog boven op zolder liggen. Dit waren mijn eerste motorhandschoenen en draag ze al tijden niet meer. Beetje zonde en misschien kan ik iemand anders er blij mee maken. Het zijn zwarte leren heren handschoenen van het merk Dainese. Maat S. Ze zijn wel gebruikt wat je op de handpalm wel...
  7. crazybiker46

    Difi waterdichte handschoenen Mt. S

    Hierbij verkoop ik mijn 1 keer gedragen Difi handschoenen. Ze zijn 100 procent waterdicht en dat heb ik die ene keer dat ik ze gedragen heb ook getest (flinke hoosbui). De kleur is zwart en op de handpalm zit een soort stof om je vizier droog te wrijven. In de handschoenen zit een voering voor...
  8. crazybiker46

    Difi waterdichte handschoenen Mt. S

    Hierbij verkoop ik mijn 1 keer gedragen Difi handschoenen. Ze zijn 100 procent waterdicht en dat heb ik die ene keer dat ik ze gedragen heb ook getest (flinke hoosbui). De kleur is zwart en op de handpalm zit een soort stof om je vizier droog te wrijven. In de handschoenen zit een voering voor...
  9. crazybiker46

    Revit Apex Sport handschoenen Mt. S

    Nu ik motorloos ben en voorlopig dat ook zal blijven bied ik mijn Revit handschoenen te koop aan. Ik heb ze max. 10 keer gedragen (1 motorseizoen). Ze zijn echt als nieuw. De kleur van de handschoenen zijn wit/zwart en de maat is S. Op de knokkels zit een soort metaal en op de vingers carbon. Op...
  10. crazybiker46

    SW-Motech Bags Connection Cargobag

    Na 1 weekendje gebruikt te hebben en nu op zolder ligt te verstoffen omdat ik voorlopig motorloos ben, bied ik mijn Sw-Motech Bags Connection Cargobag te koop aan. Hij is dus 1 keer gebruikt (1x heenreis en 1x terugreis) en is de tas nog praktisch nieuw. Een mooie ruime tas waar je veel bagage...
  11. crazybiker46

    Waar Frans motorblad "StreetMonsters" te koop?

    Aangezien het Engelse streetfighterblad "Streetfighters" niet meer bestaat en ik op zoek ben naar een ander mooi blad zag ik het Franse blad "StreetMonsters". Ik heb op deze site gezocht hoe ik een abonnement kan nemen maar A ik spreek/lees geen Frans en B ik zag dmv de vertaling ook niets...
  12. crazybiker46

    Revit Apex Sport handschoenen Heren S

    Naast het te koop zetten van mijn Revit Replica 1 piece suit en mijn Alpine Stars laarzen zet ik deze mooie Revit Apex Sport handschoenen te koop. Kleur is wit/zwart en maat S. Sluiting doormiddel van klitteband sluiting (1x breed, 1x smal). Bovenop de knokkels zit bescherming en op de vingers...
  13. crazybiker46

    Alpine Stars S-MxR Mt. 41

    Omdat ik mijn Revit Replica ook te koop heb staan zet ik deze laarzen ook te koop aan. Heb ze 1 seizoen gedragen en zien er nog netjes uit. Reden ook is dat ze na een rit wat vervelend beginnen te knellen bij mijn kleine teen. Heb ze dus ook maar enkele keren gedragen net als het pak. Kleur is...
  14. crazybiker46

    Minichamps Rossi GP 125 World Champion 1997

    Hierbij bied ik mijn Minichamps Valentino Rossi GP 125 cc World Champion 1997 aan. Het model is 1/12. Het model is helemaal gaaf en schadevrij. Model zit in een mooie cadeau doos en niet zoals vele Minichamps in een vensterdoos. Binnenin de doos staat ook wat informatie over dat race jaar. Leuk...
  15. crazybiker46

    Opruiming Suzuki onderdelen

    Ik heb diverse onderdelen liggen van verschillende Suzuki modellen. Daarnaast heb ik ook nog diverse aftermarket onderdelen liggen. - Nieuwe originele luchtfilter Suzuki Gsxr 600 K6 - 20 euro (incl. verzenden). - [b]Ongebruikte originele remleidingen Suzuki Gsxr 600 K6 met banjobouten - 30...
  16. crazybiker46

    Minichamps Valentino 250 GP model

    Ik zet mijn Minichamps Valentino Rossi 250 cc GP model te koop. Zit in een mooie doos (geschenkdoos). Motor is nog helemaal gaaf. Standaardje is het pennetje afgebroken. Deze zijn vast wel te bestellen bij Minichamps of een goede modelbouwwinkel. Nieuwprijs was toen 89 euro. Vanwege kapotte...
  17. crazybiker46

    Revit Replica race overall mt. 48

    Hierbij biedt ik mijn Revit Replica racesuit aan. Kleur is zwart/wit in de maat 48. Zelf ben ik 1,80 mtr. lang. Dit pak zit mij als gegoten. Pak heb ik 1 seizoen gedragen (en dan niet ees het hele seizoen, heb ook een textiel pak) en is schade vrij. Reden van verkoop is dat ik dit jaar niet heb...
  18. crazybiker46

    Motogadget tellerpartij

    Ik ben van plan om de originele tellerpartij eraf te halen en er een Motogadget dash erop te monteren alleen zit ik met een vraag. Kan ik de originele km stand hier ook overzetten of begint de teller weer op nul?
  19. crazybiker46

    Nieuwe Mivv dempers Gsr 600

    Te koop aangeboden nieuwe Mivv X-cones voor een Suzuki Gsr 600. Ik heb ze net een week in huis en ze onder de motor gemonteerd. Ik heb er nog geen meter mee gereden alleen de motor gestart om ze te beluisteren. Ik vind ze wat te luid en daarom zet ik ze weer te koop. Nieuwprijs was 527 euro en...
  20. crazybiker46

    Water gepruttel uitlaat?

    Ik heb op mijn Gsr 600 een uitlaat gemonteerd van Mivv alleen er komt bij de linkpijp/katalysator en de linkerdemper/linkpijp water gepruttelt. Is niet normaal of moet ik de linkpijp bij de demper er dieper instekken (zit al bijna tot max) en de klem bij de linkpijp/katalysator nog vaster zetten...
  21. crazybiker46

    Waar kan ik originele Suzuki parts bestellen?

    Ik heb een voetsteunenset van AB-M gekocht echter de achterzijde doet moeilijk. In de originele voetsteun achter zitten een veertje en kogeltje zodat de steun vastklikt. Die heb ik overgezet naar de AB-M montageset alleen dit paste niet en nu zitten de kogel en veer vast in deze set. De kogels...
  22. crazybiker46

    Bellypan Suzuki GSR 600 gezocht!

    Help!!! Weet iemand ergens een bellypan te koop van het merk Topline. Dit Franse merk bestaat niet meer en als ik via Google het intyp dan krijg ik een webshop in Nederland (oemparts) die hem nog zou moeten hebben maar die hebben hem ook niet meer. Bike-design had hem ook in zijn programma maar...
  23. crazybiker46

    Waar koop ik een Topline bellypan voor een Suzuki GSR600?

    Help!!! Weet iemand ergens een bellypan te koop van het merk Topline. Dit Franse merk bestaat niet meer en als ik via Google het intyp dan krijg ik een webshop in Nederland (oemparts) die hem nog zou moeten hebben maar die hebben hem ook niet meer. Bike-design had hem ook in zijn programma maar...
  24. crazybiker46

    Waar kan ik Mivv krijgen?

    Welke site op Ebay of een andere site heeft een goede service en lage prijs voor Mivv uitlaten? Ik ben op zoek naar een paar voor mijn Suzuki Gsr 600. Ik heb wel enkele verkopers op Ebay gevonden uit Duitsland en Italie alleen hoe zie ik welke goed spul heeft en goede service zonder al te veel...
  25. crazybiker46

    Te lichte compressor?

    Heb ik 2 maanden geleden een Airpress compressor gekocht met max. 8 bar, 25 liter tank en allerlei accessoires erbij gekocht en wil ik die vandaag gebruiken om mijn remleidingen leeg te zuigen wil het niet echt. Naald zakt van 8 bar naar 6 en begint hij weer lucht te pompen na het gebruiken van...
Terug
Bovenaan Onderaan