Waar kan ik Mivv krijgen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazybiker46

MF veteraan
18 jul 2005
2.346
1
Sneek
Welke site op Ebay of een andere site heeft een goede service en lage prijs voor Mivv uitlaten? Ik ben op zoek naar een paar voor mijn Suzuki Gsr 600. Ik heb wel enkele verkopers op Ebay gevonden uit Duitsland en Italie alleen hoe zie ik welke goed spul heeft en goede service zonder al te veel geouwehoer bij problemen?
 
ebay verkopers in duitsland zijn vaak wel te vertrouwen.
Kijk toch even goed naar de feedback!

Italiaanse verkopers zou ik wat minder snel zaken mee doen.
 
Heb m zelf via eBay. Verkoper mototopgun. Zit in Italië maar verzend volgensmij vanuit Duitsland. Goede service en snel geleverd.
Heb mn mivv gp ook via hem. Was binnen een week binnen. Echter ging het mis met het terugsturen van de mivv x cone die ik besteld had maar achteraf toch de gp wilde. Mototopgun ging akkoord en zou mn geld terugstorten.
Eerste keer weigerde hij mijn pakketje die ik ging retourneren. Heel onderzoek met postnl gehad en na 6 maanden weer terug bij mij. Had ik hem weer opgestuurd. Dit keer aangetekend. Zending ontvangen maar ik had mn geld niet. Na heel wat blufmails vanuit mijn kant heeft hij van de 250 euro 150 terug gestort. De restvan. De 100 heb ik nooit ontvangen.

Kortom, als je bij die gozer wat besteld reken dan niet op aftersales. Ebay kan er ook niets aan doen.
 
Mocht je niet bij Bolski willen kopen........ ( zeg dat dan niet hier, tenzij je een paar dagen zonder MF wil), dan kun je ook nog naar www.ducatiparts-online.com, die gasten zitten hier in nederland en hebben MIVV in hun programma.
 
Mocht je niet bij Bolski willen kopen........ ( zeg dat dan niet hier, tenzij je een paar dagen zonder MF wil), dan kun je ook nog naar www.ducatiparts-online.com, die gasten zitten hier in nederland en hebben MIVV in hun programma.

:? Ben je nu gewoon iemand aan t zwart maken zonder dat je dat kunt onderbouwen ? Kun je je woorden hard maken aub ?



In ieder geval is hij sneller met uitleveren als sommige anderen met Tshirts :Z
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan