Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dubb-b
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    beginners kabelboom vraagje

    Goedenavond Allemaal, Voor mijn project wil ik zelf een kabelboom gaan maken. Ik heb dit nog nooit gedaan en ik heb ook regelmatig gelezen dat je er dan ook niet aan moet beginnen. Maar ja eens moet de eerste keer zijn dus ik hoop op een paar zinvolle tips. Ik heb al diverse topics gelezen maar...
  2. D

    Afmetingen spacers voorwiel GSX-R 1100

    Goedemiddag allemaal, Heeft iemand misschien de maten paraat van de vulbussen /spacers die in het voorwiel van een GSX-R 1100 zitten? Ik heb een voorvork, wiel en as alleen de vulbussen ontbreken. Alvast bedankt voor jullie hulp! :]
  3. D

    Aliexpress universele tellers

    Goedemiddag allemaal, Is er misschien iemand hier die ervaring heeft met de universele km tellers die te koop aangeboden worden op aliexpress? Ben voor een naked project (VFR750 RC36-I) opzoek naar een universele teller. De prijzen zijn zeker interessant maar vraag me af of dat aansluiten...
  4. D

    Yamaha Fazer 600 '03 29.000KM

    Ik bied bij deze een motor aan die mijn vader te koop heeft staan het gaat om een Yamaha Fazer 600 uit 2003. TE KOOP: IN NIEUWSTAAT verkerende Yamaha FZS 600 Fazer 29.000 km bouwjaar 06-2003 ZONDER BESCHADIGINGEN KRASSEN OF ROEST ALLEEN MET MOOI WEER BEREDEN Pas alle vloeistoffen...
  5. D

    Wie heeft ervaring met EBC-koppelingsplaten

    Hallo allemaal, De koppelings platen van mijn VFR 750 zijn aan vervanging toe. Nu heb ik een mooie set gezien van het merk EBC. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met koppelings platen van dit merk?
  6. D

    reinigen van lichte corrosie in de carbs

    Ik vroeg me af of mensen ervaring hebben met het reinigen van carbs die aan de binnenkant beginnen te corroderen ( wit uit te slaan ). ik ben in het bezit van een ultrasoon reiniger en vroeg me af of hier speciale middeltjes voor te verkrijgen zijn. zo niet zijn er nog mensen hier die...
  7. D

    Hallo allemaal

    Hallo :W mensen ik ben bernd en ik ben sinds vandaag ook member van dit forum. ik ben getipt door iemand over dit forum. deze persoon heeft me ook mee genomen naar de mega meeting 21-08 bij de mc in beekbergen dat was echt schitterend :) heel veel mooie motoren gezien. over mezelf: ik mag...
Terug
Bovenaan Onderaan