Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Harakiri
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Harakiri

    EX500 €400

    Prijs verlaagd, nu van €400 voor €380, kom je hem dit weekend ophalen slechts €360!!! Bellen heeft mijn voorkeur!!! Kawasaki EX500 bouwjaar: 1989 mijlstand: 35.000 mile (56.000 km) De startkoppeling werkt niet meer, dat betekend dat de motor alleen te starten is door hem aan te lopen...
  2. Harakiri

    Muziek luisteren tijdens het motorrijden

    Beste medemotorrijders, Zijn er mensen die tijdens het motorrijden muziek luisteren, mp3 speler gebruiken of iets anders? Ik denk er wel eens over, maar ik kan me voorstellen dat het de verkeersveiligheid in het geding kan brengen. Ik zou het zelf alleen doen met langere saaie ritten op de...
  3. Harakiri

    Kawasaki ex500/gpz500 + volronde damesbillen

    Kawasaki EX 500, Amerikaans model van de GPZ 500 met alarmverlichting en sportuitlaten die zorgen voor een geluid als een Ducati. Banden voor en achter goed. Kortgeleden grote beurt gehad, technisch goed in orde, wel hier en daar gebruikerssporen. Mijlstand : 35600 mijl Bouwjaar : 1989...
  4. Harakiri

    Kawasaki EX500/GPZ500

    Kawasaki EX 500, Amerikaans model van de GPZ 500 met alarmverlichting en sportuitlaten die zorgen voor een mooi zwaar geluid. Banden voor en achter goed. Kortgeleden grote beurt gehad, technisch goed in orde, wel hier en daar gebruikerssporen. Mijlstand : 35600 mijl Bouwjaar : 1989...
  5. Harakiri

    Kawasaki Ninja ZX6-R

    ***Verkocht*** Met pijn in mijn hart bied ik mijn zeer goed onderhouden Kawasaki Ninja ZX6-R te koop aan. De motor verkeerd in uitstekende staat, zowel technisch als optisch en is altijd binnen gestald. De kleurstelling van de motor is ebony/grey, de minst voorkomende en naar mijn mening...
  6. Harakiri

    Motorcycle Dynamics

    Hoi medemotorrijders, Omdat er vaak gediscussiert wordt over de dynamica van een motor heb ik een hoofdstuk van een boek (pdf) over voertuigdynamica geupload. Het is vrij zware kost, maar voor de liefhebbers: http://aghyour.com/verzenden/download.php?file=02ebc1edae622d6fe269d0aa1f38849f...
  7. Harakiri

    Slecht startende ZX6R

    Hoi mensen, Mijn Ninja van '99 start heel slecht als ik hem een weekje niet gebruik. Ook komt het regelmatig voor dat ik hem na een mooie lange rit uit zet en dat hij vervolgens niet meer wil starten. Dan moet ik een minuut of 15 wachten en dan start hij weer. Om de lijst nog langer te maken...
  8. Harakiri

    Netto catalogusprijs opvragen op internet?

    Hoi medemotorrijders. Aangezien ik het al een tijdje overweeg om een voertuig te importeren uit Duitsland probeer ik een berekening te maken wat me dat aan BPM gaat kosten. Nu is de berekening aan mij bekend, maar vraag ik me enkel nog af hoe je aan de netto-catalogusprijs komt. Het volgende...
  9. Harakiri

    Puur geluk of veelvoorkomend?

    Hoi medemotorrijders. Zojuist reed ik met mijn ZX6-R vanaf Barchem richting Lochem. Nog voordat ik het bord einde bebouwde kom passeerde ging het gas ietsjes meer open. 500 meter voorbij het bord zie ik in de verte ineens 2 mannen in blauwe pakken staan waarvan er 1 een lasergun in zijn hand had...
  10. Harakiri

    ZX6-R '99

    Hierbij bied ik mijn zeer goed onderhouden Kawasaki Ninja ZX6-R te koop aan. De motor verkeerd in uitstekende staat, zowel technisch als optisch en is altijd binnen gestald. De kleurstelling van de motor is ebony/grey, de minst voorkomende en naar mijn mening mooiste kleurstelling. De voor- en...
  11. Harakiri

    Stelletje eikels

    Hoi Allemaal, afgelopen weekend reed ik na een tijdje niet gereden te hebben weer eens een rondje. Een leuk weggetje met links en rechts hele mooie eikebomen. Een nadeel van deze bomen is dat er eikels aan groeien. En die eikels vallen met een beetje wind zo nu en dan nog wel eens naar beneden...
  12. Harakiri

    Dames in motorpak

    :W Aangezien dit soort topics totaal nieuw zijn en nog nooit eerder aangemaakt zijn, dacht ik laat ik er eens een aanmaken :W . Dus dames, laat jezelf zien in je mooiste motorpak en liefst een ''beetje'' sexy. Om zo maar alle verhalen uit de wereld te helpen dat dames in motorpak niet sexy zijn.
  13. Harakiri

    Illegale demper

    Beste mensen, Binnenkort hoop ik mijn tweede motor aan te schaffen (zx6r '98-'99/gsxr600 '98-'99) en voor een mooi geluid ben ik op zoek naar een pijp met een flinke roffel. Het gaat dus om een slip-on/bolt-on en niet om een compleet uitlaatsysteem. Nou vraag ik me af of een legale pijp (met...
  14. Harakiri

    Suzuki GS500E 1994

    Omdat ik het einde van mijn 25 kW periode nader en op zoek ben naar iets anders bied ik mijn zeer goed onderhouden GS500E te koop aan. De motor heeft net zijn kleine beurt gehad. Verder liggen er net nieuwe Bridgestone Battleaxe banden (500km oud) onder en een net nieuwe ketting + voor- en...
  15. Harakiri

    Elektrisch probleem GS500E

    Beste mensen, Ik heb een gs500e uit '94. Afgelopen vrijdag wilde ik van school naar huis rijden en wilde de motor dus starten. Ik hoorde alleen maar *tik* en dat was het. Ik dacht... ik ben vast zo dom geweest om de motor op parkeerstand te hebben gezet dat de lamp blijft branden en nu zal de...
  16. Harakiri

    Newbie

    Hallo heren en dames(zie net dat die hier ook aanwezig zijn :W :) ) Leuk forum hier, vandaar dat ik me maar eens aangemeld heb. Ik heb net mijn motorrijbewijs gehaald en ben toe aan wat anders dan mijn lesmotor Ben nog erg druk bezig met sparen dus ik kan me nog heel rustig orienteren...
Terug
Bovenaan Onderaan