Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: E. 't.
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. E

    Welke bandenmaat?

    Hallo, Ik heb een Suzuki Gs450l gekocht. Het beestje heeft nogal wat jaren stilgestaan, waardoor de banden niet meer bruikbaar zijn. Ik ben op zoek naar van die mooie oldscool bandjes of iets met kleine noppen voor een iets ruigere look. (bratstyle, scrambler oid) De maat op de banden is...
  2. E

    Langdurig project Suzuki gs450L 1989 naar Brat(style)

    Hallo, Na lang weggeweest te zijn van het forum inspiratie gevonden om weer eens wat te posten. Dit vanzelfsprekend om meer inspiratie op te doen, advies in te winnen etc... Om een lang verhaal kort te houden, zal ik graag en met de nodige hulp een Brat willen bouwen. Ik heb wat...
  3. E

    Dainese Combipak maat 48 groen/wit/blauw

    Te koop aangezien ik hem niet meer pas en geen kawasaki meer heb. 150 euro!! Pak heeft geen beschadigingen en alle (rits)sluitingen zijn goed! ik ben zelf 1,78 kort en weeg inmiddels 78 kilo. wat breed van boven door de sportschool.. ik denk dat als je ietswat tenger bent hij je...
  4. E

    1100 of 750?

    Hallo, ik vraag me af of dit een 1100 of een 750 is. Ik heb af wat lopen te vergelijken, maar kan het zelf niet acherhalen. Betreft het hier tevens een oliekoeler, ik dacht van wel. kan iemand mij dit vertellen. Dankjewel!! Groeten, Eelke
  5. E

    test

  6. E

    Originele uitlaat zx6r voor 25 euro

    Voor een zx6r van 95/97 Het is een gebruikte uitlaat, met wat gebruikerssporen. Geen diepe krassen! Vriendelijke groet, E.Terpstra
  7. E

    Unieke Kawasaki ltd/csr 750 2 cyl riem aangedreven. 1983

    Zie onderstaand topic. Tips en adviezen gevraagd voor mijn aanwinst. LTD 750 2 cyl. Motor doet het perfect! Heeft net een grote onderhoudsbeurt gehad. Aan de motor is het 1 en ander veranderd wat het uiterlijk ten goede is gekomen. Ander stuur, achterkant afgezaagd, zadel aangepast...
  8. E

    Tips en adviezen gevraagd voor mijn aanwinst. LTD 750 2 cyl

    Aangezien ik in 3/4 jaar tijd aan mijn 4e motor ben toegekomen en hier het een en ander aan wil veranderen vraag ik jullie tips en adviezen te geven over hoe ik het een en ander toe zal kunnen passen en vraag ik jullie mij op ideeen te brengen. Het betreft hier een Kawasaki LTD (kan...
  9. E

    Benzinekraan Honda bol d'or 900

    Door het lang stilstaan van de motor is het rubbertje in het benzinekraantje broos geworden, hierdoor lekt hij. Hoop dat iemand deze in zijn/haar bezit heeft of evtueel advies heeft waar ik deze kan krijgen. Vriendelijke groet, E.Terpstra
  10. E

    Originele uitlaat zx6r 1995/1997 50 euro

    75 euro Krassen zijn enkel oppervlakkig. Tegen meerprijs zal ik hem polijsten!! zie foto's
  11. E

    Dainese (kawasaki) handschoenen, nooit gebruikt dus nieuw!

    Zoals de titel het al zegt. helemaal nieuw en nooit gebruikt. Deze handschoenen zijn niet meer in de verkoop, ik meen enige jaren al niet meer. Maat: S 50 euro. Edit: zojuist een biertje vastgepakt, dus 2e hands. Edit: bier vlek niet, dus nog nieuw!
  12. E

    2x Honda Bol d'or 1979/1980 in 1 koop €900

    hebben inmiddels 3 jaar stil gestaan in een verwarmde schuur. meer info en foto's volgen Ik heb deze motoren aangeschaft om ze rijklaar te gaan maken en te gaan gebruiken, maar vanzelfsprekend gaan ze ook weg voor een goed bod. Edit: heb meer foto's toegevoegd. Remmerij is nog prima...
  13. E

    ZX6R 1996 36.500 km 2500,-

    Helaas maar waar, ik bied mijn motor te koop aan. De reden van verkoop is dat we, ik en mijn vriendin een huis gekocht hebben ( van mijn vriendin haar geld) en dat ik een deel van de opbrengst van de motor in de inrichting van het huis wil stoppen. Ik wil zo ie zo een motor tot mijn beschikking...
  14. E

    een goed begin is het halve werk, een slecht begin....

    Aangzien ik donderdag een motor ( ja een motor) zag rijden dacht ik"indien het mooi weer blijft, haal ik hem vrijdag uit de winterstalling" Zo gezegd zo gedaan..... Gelukkig zal er nog wat stroom in de accu en na 45 sec starten. deed hij niks meer. Dusssssssssss, aangezien we een...
  15. E

    Gezocht Seatcover voor CBR600 f3

    Ben op zoek voor mijn zwager naar een seatcover voor zijn nieuwe aanwinst een cbr 600 f. Voorkeur gaat uit naar een bijpassende seatcover ( foto volgt ) , maar alles mag aangeboden worden. Groeten Eelke Terpstra
  16. E

    circuit dagen papenburg

    Ik als beginnend motorrijder leek het leuk om van het zomer met een groep (MF'ers) één van de rijvaardigheidstrainingen op het circuit Papenburg te gaan doen. Nu heb ik iemand gevonden die dit organiseerd. "Rinket motorsport organiseertnu ook rijvaardigheidstrainingen op het atp circuit...
  17. E

    Remschijven zx6r 1998-2002 op zx6r 1995-1997, Past dat??

    Ik vroeg me af of dit moet passen, de diameter is maar 4mm verschil. Ik vermoed van niet. Please help! ZX6R 1998-2002 Afmetingen : diameter 296mm hart 61mm 5 boutgaten ZX6R 1995-1997 Afmetingen : diameter 300mm hart 61mm 5 boutgaten
  18. E

    Gezocht remschijf zx6r 1996

    De titel zegt het al, maar wilde graag nog even wat informatie vergaren. Aangezien 1 remschijf krom is ben ik op zoek naar een gebruikte. Normaal gesproken zal ik 2 nieuwe gaan halen, maar mijn budget is nu niet toerijkend. Ik weet dat het een kwaaltje is bij dit type motoren en weet dat ik...
  19. E

    Dé Noordelijke Motorbeurs van 19 t/m 21 januari

    Mochten jullie je volgend weekend vervelen........................... Algemene informatie Dé Noordelijke Motorbeurs is gestart in 1996 en is een jaarlijks terugkerend evenement. De beurs is inmiddels uitgegroeid tot één van de grotere motorbeurzen van Nederland. Op de beurs...
  20. E

    Bekend met snelheidsovertredingen?

    Had vananochtend een beetje haast dus reed ik iets sneller dan normaal. In Bedum ging het eerlijk gezegd iets te hard, maar dit op een weggetje waar het naar mijn inziens nog net kon. Toen ik net dacht van "goh hier zullen ze wel vaker wat harder rijden dan normaal" werd ik frontaal geflitst...
  21. E

    kerstaanbiedingen bij MotoNoord

    Niet omdat ik reclame wil maken, maar gewoon omdat ik denk dat hier wel interessante aanbiedingen bij zitten voor mede mf'ers. Ik ken deze zaak, vriendelijke mensen, maar ben er geen klant. Mocht dit niet gewaardeerd worden, zet er dan direct maar een slotje op. Groeten Eelke...
  22. E

    heb je dat wel eens?

    Heb je wel eens meegemaakt dat je aan het rijden was op de motor en dat je ontzettend nodig moest scheiten? Hoe heb je dit aangepakt? Ik nog niet, doe er ook niet aan _O-
  23. E

    Donkere helm vizieren binnenkort verboden?

    Lees de laatste alinea Dat ze boerka's gaan verbieden prima, maar blijf a.u.b. af van mijn vizier! Edit: is al verboden! Wist ik helemaal niks van...... 'Geen algemeen verbod boerka' Uitgegeven: 10 november 2006 14:37 Laatst gewijzigd: 10 november 2006 15:53 DEN HAAG - Het kabinet...
  24. E

    Carbon voor Lazer demper

    Onbeschadigde carbon hulzen voor ovalen Laser uitlaten. maten 11 rond 45cm lang Heb de hulzen niet stofvrij gemaakt, maar ze zijn geheel onbeschadigd. Zie foto Hulzen + Laser uitlaat €30 per stuk!! €35 incl verzendkosten Rectificatie: Lazer moest Laser zijn ( maar kon dit helaas niet...
Terug
Bovenaan Onderaan