Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: FT500R
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. FT500R

    Geknapte kabel in karkas van band?

    Beste allen, Op mijn BMW R1100S van 2004 zitten sinds de koop een jaartje geleden een set Bridgestone BT23's DOT 2016. Ik vind deze niet erg lekker rijden met name in de regen dus ik wilde deze binnenkort sowieso al gaan vervangen. Nou voelde ik gisteren ineens wat raar weg gedrag, een beetje...
  2. FT500R

    Bougie reparatie Time-sert

    Ik kan wel een heel setje gaan aanschaffen bij HBM maar ik heb er maar 1 nodig. Heeft iemand in de omgeving Den Haag toevallig een setje liggen welke ik uiteraard tegen vergoeding kan gebruiken en 1 time-sert van kan overnemen?
  3. FT500R

    Moto-detail baggagesysteem (zadeltassen, baggagerol en tanktas)

    Volledig moto-detail baggage systeem. Bestaande uit: Zadel/zijtassen: Grote buitenvakken Ruim hoofdvak Compressieriemen voor een optimaal gebruik van de opbergruimte Hitteafstotend materiaal aan de onderkant Afneembare schouderbanden, robuuste draaggrepen Volume per tas tot max. 20 liter...
  4. FT500R

    Identificatie oude Mikuni Carb

    Ik heb een oude Mikuni carb waar ik niet veel over kan vinden. Het lijkt erg op een VM maar is het niet. Diameter aan de motor zijde is 38mm. Naar wat gegoogle lijkt het erg op een carb die op een Kawasaki Tecate 4 heeft gezeten maar dat was een kleinere (32 en 34 mm). Iemand enig idee wat ik...
  5. FT500R

    Schuur opruiming(kje)

    Ik heb bij het opruimen van mijn schuur nog wat onderdelen gevonden van motoren die ik niet meer heb of die ik dusdanig verbouwd heb dat ik deze niet meer nodig heb ;) Mikuni Carb Lijkt op een VM roundslide maar is een OEM carb waarschijnlijk van een Kawasaki KDX250. Carb is helemaal schoon...
  6. FT500R

    Banden monteren omgeving Den haag

    Hi allen, Ik ben opzoek naar iemand die me wilt helpen met het monteren van nieuwe banden op mijn velgen. Ik zorg dat de velgen uiteraard los worden aangeleverd. Balanceren zal wel nodig zijn en 1 nieuw ventiel. Hoor graag wie mij in omgeving Den Haag zou kunnen helpen aangezien veel motor...
  7. FT500R

    Honda CBR (veel types) koppelingshendelhouder

    Beste allen, Bij mijn racertje wil ik de knipperlicht/dimgrootlicht bediening verwijderen, echter zit mijn koppelingshendel in hetzelfde huis vast. Ik ben daarom opzoek naar een losse koppelingshendelhouder en hendel. Op mijn andere FT heb ik er 1 van een CBR900RR welke perfect is, deze blijkt...
  8. FT500R

    Racen met klassieke motoren

    Mede geïnspireerd door Tomcat's foto topic ben ik zelf begonnen met het bouwen van een motortje voor klassieke races. Dit leek mij een leuke manier om redelijk betaalbaar bezig te zijn met oude motoren en motorsport. Ik heb even gezocht maar kon niet vinden of hier al een centraal topic over...
  9. FT500R

    CB700/750SC Nighthawk achterveren

    Voor mijn projectje ben ik opzoek naar de achterveren/schokdempers van een Honda CB700SC Nighthawk of een 750. Bouwjaar 1984 tot 1986. Liefst zo goed mogelijke staat.
  10. FT500R

    Classic/endurance racer voorkuip dubbele koplamp

    Te koop: Een polyester voorkuip/topkuip/tophalf voor bijvoorbeeld een classic/endurance racer. De kuip is van erg zware kwaliteit en erg stevig/goed gemaakt. Ik weet helaas niet voor welk type motor deze is, hij heeft wat weg van een Egli of een endurance Kawa maar ik kom er niet achter. Iemand...
  11. FT500R

    iemand ervaring met plasticworksmoto.com

    Voor mijn klassieke racer ben ik opzoek naar een zitje en tophalf en ik kwam na een tijdje googlen bij onderstaande site uit: https://plasticworksmoto.com/ Site ziet er netjes uit maar ik ben gewend altijd even te googlen of het ook een betrouwbare partij is en ik kan eigenlijk helemaal niets...
  12. FT500R

    Aluminium Tommaselli stuur

    Gebruikt maar nog prima Tommaselli stuur. Stuur is van aluminium, 22mm dik en 83cm breed. Heeft wat kleine gebruikssporen zoals te zien op de foto, er nog prima af te polijsten vermoed ik. Handvat haal ik er nog af. De 2 schroefjes van de kopstoot beugel (geen idee hoe zo een ding heet) hebben...
  13. FT500R

    VIN plaatje verplaatsen, mag dat

    Heb een poging gedaan om te zoeken hier op het forum maar vond niets dat hier op lijkt. Ik heb 2 Honda FT500s. Beide te vinden op de projecten pagina. 1 origineel Europees/NL. VIN nummer ingeslagen rechts bij het balhoofd, VIN plaatje op 'downtube' van het frame 1 Amerikaanse import. VIN nummer...
  14. FT500R

    Suzuki TS tankje, perfect voor Street Tracker, Bratstyle etc.

    Te koop een leuk tankje van een Suzuki TS125/250 Het tankje staat in de spuitprimer, heeft hier en daar een klein deukje en er is aan de bodem gelast (zie foto's). Tank lijkt aan de binnenkant een heel klein beetje vliegroest te hebben maar niets ernstigs, kleur van de foto van de binnenkant is...
  15. FT500R

    Honda FT500 Youngtimer/Classic Racer

    Onder andere door het foto topic van Tomcat en door een kennis die mee doet aan demo youngtimer races ben ik zelf ook geïnspireerd geraakt om wat te gaan bouwen voor classic/youngtimer demo races. Het lijkt mij een hele leuke toegankelijke manier om sportief met oude motorfietsen bezig te zijn...
  16. FT500R

    Honda FT500 Blok, Frame, Tank

    Ik wil graag een nieuw projectje starten en hiervoor ben ik opzoek naar een FT500. Ik heb voor mijn project alleen het blok (met carb en electra), frame, achterbrug, balhoofd en tank nodig. (Ohja, en de koppelingshendel ;).) Van het blok heb ik niet eens de o zo gewilde electrische start...
  17. FT500R

    Honda CBR600F2 PC25 motorblok onderdelen

    Los motorblok van een Honda PC25 voor onderdelen. Motorblok is gedeeltelijk gedemonteerd en is niet 100% compleet. Motorblok is 'los' dus draait rond. Wat zijn er onder andere wel nog allemaal bij: - Alle zijdeksels in redelijke staat. Stator cover wel wat krassen - kleppendeksel in goede en...
  18. FT500R

    Honda CBR600F 1990 PC23 kappen, zadel, tank, radiateur etc 50 euro

    Hele partij CBR 600 F hurricane onderdelen. Oa - Tank. Geen deuken of diepe krassen. Wel erg vies. Schoon en roestvrij van binnen. Met tankdop met sleutel - Zijkappen met tussenkapjes. Verrassend goede staat. Wel vies - voorkap, linker deel heeft een scheur. - kuipruitje - contactslot met...
  19. FT500R

    Beschadigde generator door stuk metaal toch nog bruikbaar?

    Merk: Honda Type: FT500 Bouwjaar: 1982 Ik had wat problemen met de electrische start van mijn FT500. Bij inspectie vandaag kwam ik erachter dat een van de tandwielen tussen de startmotor en de startkoppeling 3 tanden mist.... Het goede nieuws is, ik heb alle 3 de tanden gevonden.. Het slechte...
  20. FT500R

    Oude foto's alleen zichtbaar als kruisje

    Beste modder-eters, In mijn topic worden een aantal foto's weergegeven als kruisje. Als ik vervolgens op wijzig klik zie ik ze daar wel normaal (bijvoorbeeld op de voorlaatste pagina) Op de eerste pagina lijkt nog meer fout te zijn gegaan want daar staan ineens allemaal rare teksten waar eerst...
  21. FT500R

    CBR900RR 96' laad problemen, stator?

    Beste allen, Ik heb een vraag mbt mijn 96 blade. Tijdens mijn rit van werk naar huis een week geleden begon de motor na circa een halfuur ineens slecht te lopen in lage toeren. Na hem nog een tijdje aan de praat te hebben gehouden viel hij 2 km van huis toch echt uit en bleek de accu hartstikke...
  22. FT500R

    Ducati 899/1099 zonder kenteken op de a12

    Geen idee of het gewoon een idioot was die besloten had een middagje hard te blazen of een gestolen motor, maar ik werd vanmiddag op de A12 richting Utrecht ter hoogte van Reeuwijk ingehaald door een rode Ducati (899/1099/1199) zonder kenteken. Was om ongeveer half 1 smiddags. De berijder had...
  23. FT500R

    Plastic (bv POM) spacers/ringen

    Beste allen, Ik moet voor mijn projectje wat afstandsringen hebben en zou deze het liefst uit POM of andersoortig sterk plastic maken. Ik moet hebben (aantal - binnendia - buitendia - dikte) 2 21*27.5*4 voor montage (smallere) achterveren 2 12*21*4 voor montage voetsteunen 1 25*34*4...
  24. FT500R

    Nieuwe old stock telefix verstelbare clipons 37mm

    Volledig ongebruikte telefix clipons. Verstelbaar in hoek en (beperkt) in lengte. Clipons zijn voor een 37mm vork. Graag bieden naar waarde.
  25. FT500R

    Cx500 tank bijvoorbeeld voor caferacer

    Ik heb nog een oude cx500 tank liggen. Lelijke kleur, beetje roest (volgens mij niet door) Ideale basis voor iemand die bijvoorbeeld een caferacer wilt maken.
Terug
Bovenaan Onderaan