Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: bok001
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. bok001

    Weerstand bougieleidingen

    Weet iemand wat de weerstand moet zijn van de bougieleidingen op een Honda Blackbird? Ik heb ze stuk voor stuk gemeten en ze zitten allemaal tussen de 1 en 1,5 Ohm. Op verschillende websites heeft men het over Kilo Ohms, dat is knap wat meer dan wat ik meet. Gemeten overigens met een Fluke 175...
  2. bok001

    Beta?

    Waar wordt beta.motor-forum.nl voor gebruikt, een acceptatieomgeving?
  3. bok001

    Passagierszadel Falco op een RSV?

    Een maatje van mij gaat een RSV Mille R kopen en gaat 'm ombouwen zodat er ook passagierszadel op kan. Nu zijn die zadeltjes op zijn zachtst gezegd dun bezaaid en ik heb nog een passagierszadel van een Appie Falco liggen. Enig idee of dit gaat passen? Ik verwacht van niet, maar niet geschoten is...
  4. bok001

    Stekker spanningsregelaar Honda Blackbird

    Jahaah... het is gebeurd. De spanningsregelaar/gelijkrichter van de stofzuiger had er geen zin meer in. Na een nieuwe gekocht te hebben wilde ik 'm vervangen en zag dit En de regelaar en de stekker waren dus doorgebrand. Ik heb tijdelijk een aanpassing gedaan, maar ik ben eigenlijk op zoek...
  5. bok001

    Winterslaap en alarm

    Over een paar maanden is het weer zover, de Blackbird gaat straks een winterslaap houden. Ik heb de motor dit jaar gekocht en er zit een Spyball alarm ingebouwd. Normaliter haal ik altijd netjes de batterij eruit en zet deze aan de druppellader. Nu vraag ik mij af, hoe zit het met mijn alarm...
  6. bok001

    Onderdelen Aprila SL1000 Falco

    Ik heb nog wat dingen van de SL1000 Falco in de schuur liggen: - Passagierszadel, in goede staat - €40 - Kleppendekselbout, nieuw - €7,50 - Klinkschakel DID VM525, nieuw - €5,00 Alles hebben? Samen €45. Verzendkosten voor de koper!
  7. bok001

    Kryptonite schijfremslot

    Te koop: Een Kryptonite schijfremslot, in onze nationale kleur. Door aankoop van een andere motor past deze niet meer. Voorzien van reminder cable en 3 sleutels (1 al reeds ingewerkt voor de verzekering O-) en één met licht). In goede staat! Prijs: €25, verzendkosten voor de koper.
  8. bok001

    Deksel remvloeistofreservoir voorrem Aprilia Falco

    Zoals de titel omschrijft: ik zoek het originele dekseltje van het remvloeistofreservoir van de Aprilia Falco.
  9. bok001

    MQP broek damesmaat 36-38 (small) als nieuw!

    De broek is vijf keer gedragen, maar is eigenlijk net iets te klein. Er zit een uitneembare binnenvoering in, de broek is als nieuw. Prijs? €45 of een bod.
  10. bok001

    Db killers/eaters BOS pijpen

    Om te voorkomen dat mijn buren mij nog kwader aankijken dan nu het geval is: gevraagd 2 Db killers/eaters voor BOS dempers en wel deze: Ovale BOS pijpen dus.
  11. bok001

    Ongeluk bij Uddel

    Hier op mijn werk is naast het kamp (Uddel) een motorrijder achterop geklapt op ws. een 'stille' VW Golf van de politie. Het slachtoffer is een militair en heeft geen motorpak aan, alleen het GVT aan. Toen de motor achterop klapte ontplofte de tank van de motor, motorrijder ook in de fik...
  12. bok001

    Komt niets uit ontluchtingsnippel

    Vanmiddag wilde ik de DOT4 vervangen van mijn Falco. Koppeling en voorrem geen enkel probleem. De achterrem is wel een probleem. Ik sluit de slang aan de ontluchtingsnippel, draai de nippel los en begin te pompen met de achterrem. Er kwam niets uit. De rem heeft altijd prima gefunctioneerd, maar...
  13. bok001

    Koude loop Aprilia Falco

    Sinds kort heb ik een Falco, leuke machine. Koude start en loop vind hij niet zo leuk, een beetje morning sickness zeg maar. De fiets slaat af als ik een beetje gas geef, ondanks dat deze op de 'choke' (handmatig) loopt. Tijdens het rijden wat last van KFR en een beetje bokkig optrekken. Ik ben...
  14. bok001

    Complete kuipwerk van een Thunderace en nog meer

    Wegens total loss van mijn motor heb ik de ondergenoemde spullen niet meer nodig. Ik hoef de hoofdprijs niet te hebben, het staat hier behoorlijk in de weg. - Kuipset (linkerkuip een barstje bovenin, is te maken. Voor de rest gebruikerssporen, maar beslist het opknappen waard). Vaste prijs...
  15. bok001

    Interessepeiling: Yamaha YZF1000R Thunderace

    Eens kijken of er interesse is voor mijn poekiewoekie. Het betreft een Yamaha YZF1000R Thunderace met 70K achter zijn kiezen. Optisch en motorisch is deze is zeer goede staat en je moet vooral niet naar de kilometerstand kijken. De laatste tijd aardig wat aan verbouwd: - nieuwe HH...
  16. bok001

    spacers voor knipperlicht voor Thunderace

    Ik heb dezelfde vraag bij thunderace.nl gevraagd, maar vanwege extreme drukte daar (kuch :z ) krijg ik niet zo snel antwoord. Weet iemand waar ik spacers kan krijgen om de gaten op te vullen in mijn kuip om daar mini knipperlichten te monteren? Ik vind ze alleen voor achter en daar heb ik zo ook...
  17. bok001

    Pakking linker carterdeksel Yamaha Thunderace

    Ik wilde gaan beginnen om een keerring van de schakelas te vervangen, kom ik ineens een pakking tegen tussen een carterhelft en het linker carterdeksel. Vreemd gevalletje eigenlijk, de pakking sluit eigenlijk niets af, alleen waar de pakking zit. De achterkant van het carterdeksel is immers...
  18. bok001

    Double bubble scherm Yamaha Thuderace donker (NIEUW)

    Wegens dubbele levering: dubbel bellletje scherm Yamaha YZF1000R Thunderace. Het scherm is nieuw, dus ongebruikt. Voor dit moois vraag ik een prijs van €40.
  19. bok001

    Voorspatbord Thunderace

    Wegens #(@@* domme actie van mij is mijn voorspatbord gebarsten. Vergeten bij het verzetten van de fiets het schijfremslot eraf te halen. Duss.... wie heeft er een zwarte voorspatbord, in goede staat, voor mijn Ace?
  20. bok001

    Staalomvlochten rem/koppelingsleidingen

    Met gevaar dat deze naar te koop gevraagd verhuist en/of verwezen wordt naar de knop zoeken: Ik had iemand in mijn favorieten staan die het zelf maakte, maar die is al twee jaar niet meer gespot op MF. Is er iemand die de leidingen zelf maakt voor een schappelijke prijs? Het gaat om een...
  21. bok001

    ABUS 37/60 HB 70 Quick Max

    Slot is 5 jaar oud, maar nog in goede conditie. Stichting ART geeft dit slot nog steeds 4 sterren, dus voldoende voor de verzekering. Uiteraard met 2 sleutels. Vraagprijs €40.
  22. bok001

    Waar zijn deze irridiums voordelig te koop?

    De zoveelste topic over deze irri's, maar in Nederland zijn deze bougies veel te duur. In het buitenland zijn deze soms meer dan 50 procent goedkoper. Dus iemand een adresje waar je voordelig irridiums kan kopen. Het gaat om de NGK DR8EIX of de Denso tegenhanger. Het gaat mij overigens niet...
  23. bok001

    Thunderace loopt te rijk

    Bij de open dag bij Ten Kate is mijn poekiewoekie op de dynorun geweest en spuwde een respectabele 136pk op het achterwiel eruit. Wat die er ook uitspuwde was brandstof, hij staat veel te rijk. Ondanks dat die met normaal gebruik makkelijk 1 op 18 loopt staat hij toch te rijk. Op de dag zelf...
  24. bok001

    Yamaha XJ600N, 1995 voor €450

    Ja, ik weet het.... Sinterklaas is het land uit. Is er dan wat mee, ja! Maar daar kom ik zo op :) De ad: een XJ600N uit 1995 te koop met net geen 43000 kilometer op de teller, kleur grijs voor de belachelijke, en vaste, prijs van €450. Wat is er mee? Nou, de motor slaat niet aan en...
  25. bok001

    motorblok warm in de winter?

    Klinkt als een absoluut noob-vraagje (is het misschien ook O-) ), maar komt de koelvloeistof wel op temperatuur in de wintermaanden? Ik heb jahaaaren met oliekoelers gereden en daar hoefde ik mij niet druk te maken, in de winter kwam deze bijna nooit op bedrijfstemperatuur. Nu heb ik sinds een...
Terug
Bovenaan Onderaan