Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Look
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Look

    Carterontluchting Honda Dominator

    Beste mensen. er zit op mijn Honda een Splitter voor de carterontluchting. hij loopt van het blok via dit rare potje naar het luchtfilterhuis. Zou Het een probleem zijn deze er tussenuit te halen en de slang rechtstreeks van het carter naar het luchtfilterhuis te laten lopen. Ergens zie ik het...
  2. Look

    Licht brand niet van Yamaha WR450F

    Ik stel ook hier maar even mijn vraag. Het gaat om een Yamaha WR450F uit 2006. Het licht wil namelijk niet meer branden. Heeren, nu ben ik het spoor even bijster. Ik was van plan om vandaag het licht op de WR aan te sluiten, maar u snapt het al. Het werkt niet. Alles op de motor doet het...
  3. Look

    Garmin streetpilot 2610

    Ik heb hier nog een Garmin Streetpilot 2610 liggen. Helemaal kompleet in de doos. met europe v6 cd 256 mb memory card afstandsbediening opladers usb steker vast en losse houder voor in de auto Het gele briefje met de unlock code zit er ook bij. helemaal kompleet dus. Ik heb hem...
  4. Look

    Remblokken DP

    Hallo, ik heb hier nieuwe remblokken voor m'n WR450F Supermotard. Nu vraag ik me af, Moeten er van die gleufjes in zitten of mogen ze ook gewoon glad zijn (zie foto), en wat zijn dan de voor en nadelen. Remstof afvoeren, piepen? Of maakt het niet zo veel uit. Ook zou ik willen weten hoe...
  5. Look

    Het YAMAHA WR/YZ-(F) Enduro, Cross en Supermoto Topic Part 2

    *O* Het YAMAHA WR en YZ (F) Enduro, Cross en Supermoto Topic Part 2 *O* Hier moet je zijn als je met je Yamaha naast de weg wilt rijden, driften en ook nog wat asvalt mee wilt pakken. Het is zo ver, we gaan beginnen aan het 2-de deel van alles wat met Yamaha’s WR en YZ ff-en te maken...
  6. Look

    Supermotard Vering

    Hallo supermotard kenners. Ik heb een supermotard vering vraag. Ik wil mijn WR450F supermoto wat stugger af gaan veren. (is nu nog origineel enduro) Nu kan ik kiezen uit progressieve vering van bijv Hyper pro of zwaardere lineaire vering van bijv Ohlins. Graag Hoor ik van jullie je...
  7. Look

    Frame Guards

    Nu ik rond rij met cross/supermoto laarzen ben ik op zoek naar een setje Frame Guards voor mij Yamaha WRF uit 2006 (met stalen frame) Nu kan ik maar weinig vinden over verschillende merken, materialen, en uitvoeringen. Mijn vraag is nu; Wie heeft er wat meer info over deze dingen. Web...
  8. Look

    XT660X Topic - Part 6

    *O* *O* *O* Deel 6 alweer *O* *O* *O* Hier moet je zijn als je een Yamaha XT660X liefhebber bent. Er is inmiddels al heel wat af gelult over deze parel van Yamaha. Je kan het allemaal terug vinden in deze topic's. xt 660 x xt 660 x topic - part 1 XT660X Topic - Part 2...
  9. Look

    Teller Afwijking Supermotowielen

    Hallo, ik heb in m'n WRF supermoto wielen gezet. Deze zijn aangesloten op het orgineele tellerwerk van Yamaha. Ik heb nu dus een afwijking in de snelheids aanduiding. Ik heb nu 2 vragen, 1 Kan je dit verstellen in je teller. (het gaat on een 2006 model met een digitale teller) 2 Zo niet...
  10. Look

    XT660X Topic - Part 5

    Jawel hoor, het is zo ver. Je bent aanbeland in het XT660X topic deel 5 xt 660 x xt 660 x topic - part 1 XT660X Topic - Part 2 XT660X Topic-Part 3 XT660X Topic - Part 4 Hier boven vind je de links naar de vorige topics, zodat je niets hoef te missen. Geschiedenis: Op 15...
  11. Look

    Highland Supermoto

    Zelf heb ik er nog nooit van gehoord, maar ik kwam deze tegen op het net en moet zeggen dat hij er niet echt verkeerd uit ziet. Misschien dat er mensen zijn die er meer over kunnen vertellen 2008 Highland SuperMotard gr, Look.
  12. Look

    Yamaha benzineslag klip

    Hallo, ik heb een vraagje over de bevestiging (en het los maken) van de benzine slang bij een Yamaha (XT660X) Volgens het w.p.h.b. moet ik het klipje uittrekken en dan zou de slang er af moeten kunnen, maar dat lukt niet zo 1.2.3. Misschien dat ik er wat harder aan moet trekken. Ik hoop dat...
  13. Look

    XT660X Topic - Part 4

    Jawel hoor, het is zo ver. Je bent aanbeland in het XT660X topic deel 4 *O* xt 660 x xt 660 x topic - part 1 XT660X Topic - Part 2 XT660X Topic-Part 3 Hier boven vind je de links naar de vorige topics, zodat je niets hoef te missen. Geschiedenis: Op 15 februari 2005 starte...
  14. Look

    Luchtfilter Reinigen

    Ik heb een Twin Air luchtfilter in m'n XR zitten. Nu heb ik hier een daar al eens iets gelezen over het schoon maken en in olieen :? van het filter. Toen ik bij de plaatselijke cross boer hier naar vroeg kwam die met een setje aan om de klus te klaren. Het koste echter 60 euries. (kan je...
  15. Look

    Inlaat rubber / aftermarkt-vervangings markt?

    Ik vraag me af of het inlaatrubber wat tussen je carburateur en je cilinderkop zit ook op de aftermarkt te verkrijgen is. Of kom je dan bij je dealer uit. Ik vind die van mij niet meer zo fris en wil er een nieuwe voor gaan kopen, maar deze rubbers zijn nog al duur. Het gaat om een Honda...
  16. Look

    Honda XR 250 t/m 650cc Topic Part 2

    Hier zijn we dan, je bent aanbeland in het grote Honda XR topic Hier onder vind je de link naar het eerst deel en andere interesante topic's Het grote XR250/500/600/650 topic Honda XR600R How-to Topic gr, Look.
  17. Look

    XT660X Topic-Part 3

    Hier zijn we dan. Je bent aanbeland in het XT660X topic deel 3 xt 660 x xt 660 x topic - part 1 XT660X Topic - Part 2 Hier boven vind je de links naar de vorige topics. Zodat je niets hoeft te missen. Algemene Informatie: Yamaha Motor Europe <=== Yamaha XT6 Club - Holland...
  18. Look

    Nieuwe Supermoto van Yamaha

    Kom ik daar net op de side van Yamaha me toch een leuk ding tegen. Deze komt in 2008 op de markt. het enige wat ik jammer vind is dat het een 250cc is. Al was het een 450 geweest dan had ik warschijnlijk morgen al bij de dealert gestaan. Oordeel zelf!!! gr, Look.
  19. Look

    Kunstof tank schoon/op kleur maken

    Ik heb sins kort een XR400R met een witte tank. Nu zitten er wat bruin/gele vlekken in het kunstof van de tank. Ik denk dat dit van de lijm van de stickers komt. Dit in combinatie met de benzine in de tank. Mijn vraag is nu, is er een manier om de tank weer mooi wit te krijgen. gr...
  20. Look

    Hoe krijg ik mijn tank weer mooi ?

    Hoe krijg Ik mijn tank weer mooi wit? Ik heb een XR400R met een witte kunstof tank. Nu zitten hier gele vlekken in waarschijnlijk van de benzine. Mijn vraag is, Is er iets of een manier om die vlekken weg te krijgen en de tank weer moi wit te maken? gr, Look.
  21. Look

    Red Bull Hill Climbing

    Tussen 1995 en 2005 werd er in Rachau (Oostenrijk) door een stel malooten tegen een berg op gereden. Vaak werd dit door eurosport uit gezonden. Ik zat dan steenvast voor de buis te genieten. Er was altijd een dorpsgek die de rijders afvlagde waarna ze moesten probeeren zo ver mogenlijk tegen de...
  22. Look

    Kreidler Supermotard

    Ik zat weer eens het net af te speuren naar bijzondere supermotards en toen vond ik deze Kreidler. Leuk ding voor de wat kleinere portemone. Misschien is die al een keer voorbij gekomen, maar dat is dan waarschijnlijk al heel lang geleden. Zijn er mensen die weten of deze Kreidler ook in...
  23. Look

    XT660X Topic - Part 2

    WELKOM IN HET XT660X TOPIC PART 2 xt 660 x xt 660 x topic - part 1 ALGEMENE INFORMATIE: Yamaha Motor Europe, branche Nederland <=== Yamaha XT6 Club - Holland ===> XT660.it - il portale con le ruote a 17 pollici e non solo XT-660.de - Foren-Übersicht .: XT660.com - The #1 XT660...
  24. Look

    XT660X

    link test xt660x xt660xtopic-part1 xt 660 x topic - part 1 xt 660 x
  25. Look

    iets nieuws van Husqvarna

    Deze kwam ik tegen toen ik op het net aan het surfen was, omdat het forum er even uit lag. Zelf word ik er niet wild van. gr, Look.
Terug
Bovenaan Onderaan