Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: 600 HR
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. 600 HR

    Gezocht: plekje ZAC Eurocup 600 Light 14 juni

    Gezocht: Plekje in bij de ZAC Eurocup 600 Light klasse voor 14 juni. Zou graag die dag mijn eerste race rijden! Eventueel te ruil tegen een ticket voor vrij rijden op 14 juni, groep Medium/Fast. Degene die iets weet kan contact opnemen via pb of martijn.hiddink @ gmail punt com.
  2. 600 HR

    Pitbox plekken Assen 5 april (afgelast!)

    Voor aanstaande maandag hebben wij nog 2 plekken vrij in de pitbox het circuit van Assen. Mocht je interesse hebben en de kosten te willen delen (totaal €125,-), neem dan even via hier of een pb contact op.
  3. 600 HR

    Gezocht: Circuitkuipen 600rr pc40 2007

    Ben op zoek naar een complete circuitkuipen set voor mijn 600rr uit 2007. Kleur of lichte beschadiging maakt niet uit. Wie heeft nog iets liggen?
  4. 600 HR

    Kawasaki ZXR 400 1994

    Hallo, Bij deze bied ik mijn Kawasaki ZXR400 van bouwjaar 1994 te koop aan. Ik heb deze motor 3 jaar in mijn bezit gehad waaronder de eerste 2 jaar op 25kW. Ik heb de uitdraai en de begrenzingsplaatjes nog dus de motor is weer om te bouwen en dus ook geschikt voor de motorrijder met licht...
  5. 600 HR

    Eigen rem/schakelsetje maken

    Hallo fighers :W Het is misschien niet voor een fighter maar ik denk dat jullie mij vast kunnen helpen. Ik ben bezig met een eigen rem/schakelsetje. Ik zit nog te twijfelen tussen RVS en ALU. Voordeel van alu is dat ik het dan kan laten anodiseren (is toch niet heel duur?). En voordeel van...
  6. 600 HR

    Goedkope motor en geschikt voor 25 kw?

    Ik zit nu al een tijdje zonder motor en ik wil graag weer rijden.. Nu zit het zo dat ik nog even moet wachten op mijn verzekeringsgeld.. En ik zoek eigenlijk nog een motor om in de zomervakantie naar mijn werk te rijden Wat ik nu zoek is een goedkope maar toch betrouwbare motor. Hoe ie er uit...
  7. 600 HR

    Büse motorpak

    Hallo, Ik ben op zoek naar een goed en betaalbaar leren combi. Nu heb ik vandaag in de winkel een Büse combi gevonden voor €400,- Hoe is de kwaliteit van Büse? En is dit een redelijke prijs? Groeten uut t zonnige Varsseveld! :]
  8. 600 HR

    Op 25 kw krijgen

    Hallo, Ik heb laatst een zxr 400 gekocht en moet op 25 kw. Nu is het probleem dat ik hem niet verzekerd heb en dus ook niet naar de dealer mag rijden om hem op 25 kw te zetten. Kan mijn vader hem verzekeren en naar de dealer rijden? (het kenteken staat dus op mijn naam). Groeten Martijn :W
  9. 600 HR

    Terug tunen naar 25 kw

    Ik ben dus van plan een zxr 400 te gaan kopen. Alleen zijn de meeste nog geen 25 kw. Weet iemand ergens in de achterhoek waar je je fiets terug kan laten tunen naar 25 kw? En wat kost zoiets nou ong?
  10. 600 HR

    25 kw streetfighters

    Wat zijn goede motoren die je kunt ombouwen naar streetfighter. Ik heb het hier over 25kw fietsen. gr Tijnus
  11. 600 HR

    Kawasaki Zephyr 550

    Hallo iedereen! ik ben op zoek naar een beginners motor! Nu ben ik wel geintreseerd in een Kawasaki Zephyr 550. Kunnen jullie misschien mij wat meer info over deze fiets geven? Hoe rijd ie, wat zijn de plus en minpunten er van? Enz enz. Groeten Tijnus :]
  12. 600 HR

    Rijles

    Heey Ik had een vraagje over motor rijlessen. Wil namelijk binnenkort beginnen (auto is bijna binnen). Moet ik tot na de winter wachten met het motor rijbewijs of is het goed te doen? En hoelang doet men er gemiddeld over? Groeten Tijnus :)
  13. 600 HR

    Nieuw hier

    Goeiemiddag allemaal! *D Ik keek al een tijdje rond op dit forum en het werd dus tijd dat ik mijn ook maar eens aanmelde. Ik ben Martijn, ben 18 jaar en student. Ik zit nog in mijn brommertijdperk maar die loopt bijna op zijn eind. Eind zomervakantie verkoop ik mijn brommer. Met geld wat ik...
Terug
Bovenaan Onderaan