Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: R&zo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R&zo

    Gratis; beschadigd kuipwerk R1 98/99

    Gratis af te halen, diverse kuipdelen voor een Yamaha R1 uit 98/99, RN01. Linker koplamp gedeelte is nog heel. Links schuifschade, rechts echt gebroken en een stuk afgebroken. Links een scheur, rechts gebroken. Versturen doe ik niet, enkel ophalen, alles tegelijk svp.
  2. R&zo

    MOTOR Magazine, ruim 280 stuks, 2004 - 2015

    Toch maar eens de zolder opruimen. 12 Jaargangen MOTOR magazine, van 2004 t/m 2015. 2003 - 24+25+26 2004 - 26x 2005 - 26x 2006 - 26x 2007 - 26x 2008 - 25x, 4 mist 2009 - 27x 2010 - 26x 2011 - 24x 2012 - 24x 2013 - 22x, 4 mist 2014 - 13x 2015 - 12x, 8 mist Alleen af te...
  3. R&zo

    Achterlicht, knipperlichten & voorpoten CBF500 PC39

    Verschillende onderdelen voor een CBF500 (PC39) van 2004 en nieuwer. Achterlicht Knipperlichten Stuur Voorpoten, helaas niet helemaal recht meer Standaard voorvork veren Achter schokdemper Achterlicht en knipperlichten passen ook op een CBF600 (PC38). Voor detailfoto's, gewoon...
  4. R&zo

    Achterbrug, achterlicht, subframe en meer voor R6 99-02 RJ03

    Verschillende onderdelen voor een R6 van 1999, 2000, 2001 & 2002. Circuitkuipen Subframe Achterbrug Tank Achterlicht Yoshimura RS-3 ..enz.. Kuipwerk, tank en demper zijn allen beschadigd en gedeukt, subframe, achterbrug en achterlicht zijn nog goed. Voor detailfoto's, gewoon...
  5. R&zo

    Garmin nüvi 765t navigatiesysteem + nüMaps Lifetime™ Europe

    Inleiding De Garmin nüvi 765T is een complete navigator met rijstrookadviseur, MP3-speler, fotoviewer en kaarten van heel Europa. Dankzij de ingebouwde FM traffic receiver (TMC) ben je tijdig op de hoogte van files en kan je deze vermijden. De informatie kan je goed teruglezen op het grote en...
  6. R&zo

    Honda CBF500 ABS '05 25kW op kenteken

    Omdat ik dichter bij huis ga werken bied ik mijn Honda CBF 500 a (PC39) uit 2005 met ABS te koop aan. Op kenteken is 'ie 25kW, alleen deze kit zit er niet meer op, deze heb ik ook niet meer (deze bestaat uit een gaskabelsteun en 2 boutjes en komt op Euro 30.-). Ik heb de fiets de afgelopen...
  7. R&zo

    Vathorst, Amersfoort deel 2

    Welkom in deeltje 2 Voor motorrijders vanuit de mooiste Vinexwijk van Nederland! Vathorst heeft straks ongeveer 30.000 inwoners. Daar zitten vast wel een paar motorrijders tussen. Schroom je niet en meld je aan. Woon je niet in Vathorst maar weet je het wel te vinden. Welkom...
  8. R&zo

    Tandwiel bout CBF500, is dat nou linkse- of rechtsedraad?

    Ben bezig/ik probeer m'n ketting en tand (ketting) wielen van mijn CBF500 te vervangen, alleen nu krijg ik de bout van m'n voor tandwiel niet los...voordat ik iets sloop wil ik graag weten of dit nu linkse- of rechtsedraad is :? Natuurlijk heb ik al gezocht, hier op MF én op het WWW, er...
  9. R&zo

    Hoe heet dit eigenlijk..koppelingshendel bevestigingsbeugel?

    Voor mijn koppelingshendel/spiegelhouder ben ik naarstig op zoek naar een beugel Ik weet het, vast is vast, maar in dit geval wilde ik nog ff dat stukje nadraaien...en dat was teveel -O- In dit geval is het voor een Honda CBF500a (PC39) uit 2005 Wie heeft er eentje liggen...
  10. R&zo

    DB-Killer (Street Legal, dus de kromme) voor Laser Duo-Tech

    Omdat 'ie niet op mijn Laser Duo-Tech past bied ik hierbij een DB-Killer aan. Ik heb het oude model demper welke een smallere 'eindtuut' heeft. De DB-Killer: Het verschil tussen nieuw & oud: Het gaat dus om de 'Homologated' DB-Killer Voor Euro 30.- is 'ie voor...
  11. R&zo

    DB-Killer(s) voor Laser Duo-Tech

    Voor mijn (oude) Laser Duo-Tech ben ik op zoek naar een DB-Killer of beide Killers (de 'sports'-versie heb ik gevonden)...Nu heb/had ik er al eentje gevonden, maar deze is te groot -O- Na een mail wisseling met Laser/Jama heb ik begrepen dat er een 'oude' en een 'nieuwe' Duo-Tech zijn, ik...
  12. R&zo

    Kuip, koplamp, stuur & spatbord voor zwarte Fazer 600 '99

    Mijn zusje heeft zich afgelopen maandag onderuit geremd met haar Fazer, het ging niet hard, maar toch... -O- De Yamaha FZS600 Fazer uit 1999 is op de linker zijkant gevallen en nu ben ik voor haar op zoek naar een: Koplampkuip, Spatbord (natuurlijk het liefste in het zwart), Koplamp unit...
  13. R&zo

    Wie? Wat? Waterland!!! deel IV

    *O* Welkom in deel IV! *O* Hier draait het om: HET CENTRUM VAN HET UNIVERSUM oftewel Waterland hier begon het mee: Wie woont er in Waterland (Purmerend e.o.)? Wie?, Wat? Waterland! deel 2 Wie? Wat? Waterland!!! (wereldstad Purmerend eo.) deel 3 Woensdag, Wie Wat...
  14. R&zo

    Uitlaatset voor een XJ600s Diversion, dus bochten én dempers

    Voor mijn Yamaha XJ600s Diversion uit 1995 ben ik op zoek naar een complete uitlaatset, dus de bochten en de dempers... ...de losse onderdelen mogen ook, dan kom ik uiteindelijk wel op een complete uitlaat ;) Het gaat om uitlaten voor dit fietsje: Een adresje waar ik dit zou kunnen...
  15. R&zo

    Honda CBR600f (PC19) uit 1987

    Hierbij bied ik mijn woon-werk fietsje aan, het is een CBR uit 1987 met ongeveer 60.000 miles op de teller...motorisch is ie écht super, alleen optisch is ie niet écht nieuw meer :9 Ik heb nog wel al het kuipwerk liggen, al zitten daar ook wel wat beschadigingen op. Doe een leuk bod...
  16. R&zo

    Honda CBR600f PC19 starten, klein probleempje..

    Ik heb sinds een paar dagen mijn oude CBR600F weer terug, hij heeft in de afgelopen jaren dat ie niet van mij was alleen nogal wat meegemaakt…hij wil in ieder geval niet starten, nu ben ik de gewone procedure een beetje aan het volgen en ik blijf steken bij de brandstof toevoer. Als ik de...
  17. R&zo

    Seatcover (wit) voor een Yamaha R1, 1999, 135.- + kuipdelen

    Ik heb voor een 98 & 99er R1 (RN01) een (witte) seatcover liggen, hij past tevens op de R1 uit 1998, alleen die heeft natuurlijk een rode buddy… ‘t is een originele Yamaha en ik vraag er Euro 135.- voor (verkocht) Tevens heb ik nog wat beschadigde kuipdelen liggen, ook voor de RN01, kijk...
  18. R&zo

    Yamaha YZF R1 uit 1998

    Ik heb deze fiets nu 3.5 jaar en meer 40k mee gereden, er staat ruim 60k op, en wil weleens wat anders eigenlijk…het is een '98-er R1 met de 150pk... Omdat ik onderuit ben gegaan is het kuipwerk stuk, links heb ik schuifschade en rechts is het tussenstuk en de topkuip stuk, vandaar de...
  19. R&zo

    Yamaha SRX600 uit 1986

    Deze fiets is echt super, een klassieker…je moet hem starten met de kickstarter, er zit dus géén elektrische starter op, en hij maakt mooie klappen zo in combinatie met deze uitlaat. Hij is gebouwd in 1986 en in 1994 naar NL gehaald, er staat bijna 70k op de teller, maar deze 600 één-cilinder...
  20. R&zo

    Honda NTV650 Revere uit 1991

    Deze fiets is uit 1991 en heeft 34k op de teller staan, maar dat zijn er aanzienlijk meer aangezien er een tijdje zonder teller kabel gereden is. Mijn zusje, die ook de eigenaar is, heeft ‘m sinds 2001 en heeft er altijd plezierige woon-werk kilometers mee gereden, maar ze wilde weleens wat...
  21. R&zo

    Sleutels kwijt van Virago, iemand ervaring..!!??

    Ik heb van een kennis een Yamaha XV 1000 Virago uit '84 gekregen, dit omdat hij de sleutels niet meer kan vinden |( De motor heeft een aantal jaren stil gestaan, ik heb 'm wel alweer aan de praat gekregen door wat draadjes door te verbinden, maar nu raakt de tank natuurlijk leeg... Mijn...
  22. R&zo

    Als je toevallig papieren vind op de Afsluitdijk..

    ...dan zouden ze van mij kunnen zijn. Afgelopen zondag zijn mn motorpapieren uit mn rugtas gewaaid |( terwijl ik op de Afsluitdijk reed...ik reed richting Den Oever en ter hoogte van het tankstation heeft mn vriendinnetje - die achter me reed - iets uit mn tas zien waaien, later bleek dat dat...
Terug
Bovenaan Onderaan