Als je toevallig papieren vind op de Afsluitdijk..

R&zo

MF veteraan
5 sep 2006
4.255
15
Aartswoud
...dan zouden ze van mij kunnen zijn.
Afgelopen zondag zijn mn motorpapieren uit mn rugtas gewaaid |( terwijl ik op de Afsluitdijk reed...ik reed richting Den Oever en ter hoogte van het tankstation heeft mn vriendinnetje - die achter me reed - iets uit mn tas zien waaien, later bleek dat dat mn papieren waren...duszzz.

Dus als je toevallig :z - wat me stug lijkt - wat ziet liggen daar, zou het van mij kunnen zijn, ik heb wel al nieuwe papieren aangevraagd, maar daar gaan minimaal twee weken overheen...en dat terwijl ik volgende week naar Frankrijk wil :] , iemand daar ervaring mee?

Greetz, R1enzo.
 
Laatst bewerkt:
...dan zouden ze van mij kunnen zijn.
Afgelopen zondag zijn mn motorpapieren uit mn rugtas gewaaid |( terwijl ik op de Afsluitdijk reed...ik reed richting Den Oever en ter hoogte van het tankstation heeft mn vriendinnetje - die achter me reed - iets uit mn tas zien waaien, later bleek dat dat mn papieren waren...duszzz.

Dus als je toevallig :z - wat me stug lijkt - wat ziet liggen daar, zou het van mij kunnen zijn, ik heb wel al nieuwe papieren aangevraagd, maar daar gaan minimaal twee weken overheen...en dat terwijl ik volgende week naar Frankrijk wil :] , iemand daar ervaring mee?

Greetz, R1enzo.

Ik dacht dat ik zoiets richting Rottum zag wegdrijven... -O-
 
je hebt gelijk ,
zat ff in florijnen te denken.

was nog in die tijd dat ik dat gezeur ook had

btw miscchien tijd voor een nieuwe rugzak,
of was ie niet goed dicht?
 
De brug in Friesland was open/dicht...stonden dus als voorste, konden we mooi ff een stukkie wat harder als anders :) , was de rugzak niet tegen bestand, tenminste, de rits van het voorvak was open gegaan...en dat terwijl ik normaal mn papieren in mn binnenzak heb |( .
Maar wat je zegt, zal maar's kijken naar wat anders.
Greetz.
 
tja ik heb het met een cabrio gehad
lagen m,n papieren in leren mapje ook op de snelweg
bij 190p/u open dakje niets los laten slingeren dus.... :+

toen heeft iemand ze naar m,n huis gebracht
die heeft wel een vinders beloning gehad ja

was echt heel dankbaar :} :}
 
Yep recentelijk meegemaakt: 29,50 euro + nieuweplaat.

Alleen had ik er 3 kentekens+ID+rijbewijs +geld+ de rest aan bankpasjes.. bijna 500 euro kosten bij elkaar... Reden: gejat op Gard du Nord in Parijs....Je denkt het overkomt je nooit....dus wel...
 
Yep recentelijk meegemaakt: 29,50 euro + nieuweplaat.

Alleen had ik er 3 kentekens+ID+rijbewijs +geld+ de rest aan bankpasjes.. bijna 500 euro kosten bij elkaar... Reden: gejat op Gard du Nord in Parijs....Je denkt het overkomt je nooit....dus wel...

-O- en nog eens -O-
 
Yep recentelijk meegemaakt: 29,50 euro + nieuweplaat.

Alleen had ik er 3 kentekens+ID+rijbewijs +geld+ de rest aan bankpasjes.. bijna 500 euro kosten bij elkaar... Reden: gejat op Gard du Nord in Parijs....Je denkt het overkomt je nooit....dus wel...

Hey Swetty, hoe lang heeft het bij jou geduurd voordat je de papieren weer had? Als ik jouw verhaaltje zo lees valt dat van mij eigenlijk wel mee...Bij mij waren het alleen de papieren van 1 motor en mn groene kaart.
Greetz
 
Hey Swetty, hoe lang heeft het bij jou geduurd voordat je de papieren weer had? Als ik jouw verhaaltje zo lees valt dat van mij eigenlijk wel mee...Bij mij waren het alleen de papieren van 1 motor en mn groene kaart.
Greetz

Staat het niet op de aanvraagpapieren?, maar binnen 2 weken had ik de nieuwe papieren toegestuurd gekregen, en dan op naar een automaterialen zaak waar je de kentekenplaten kunt laten maken ook 2 dagen kwijt.

Eneh, tegenwoordig neem ik de originelen niet meer mee....heb kopieen bij me...
 
Staat het niet op de aanvraagpapieren?, maar binnen 2 weken had ik de nieuwe papieren toegestuurd gekregen, en dan op naar een automaterialen zaak waar je de kentekenplaten kunt laten maken ook 2 dagen kwijt.

Eneh, tegenwoordig neem ik de originelen niet meer mee....heb kopieen bij me...

Kopieën...daar kun je een bekeuring voor krijgen, dat mag al een aantal jaar niet meer, ben 3 jaar geleden een keer staande gehouden en had dus ook alleen maar kopietjes bij me, het is dat ik maar een paar honderd meter hoefde, van werk naar huis, dus ik werd gematst :X
 
was laatst weer bij ome koos op tv:
kopieen niet toegestaan
het is geen geldig document
 
Tuurlijk weet ik dat, ik had altijd alle papieren bij me, maar nu niet meer. En er mag al zoveel niet dus: Ik gok d'r op..... :W
 
Laatst bewerkt:
Tuurlijk weet ik dat, ik had altijd alle papieren bij me, maar nu niet meer. En er mag al zoveel niet dus: Ik gok d'r op..... :W
Had ik maar een kopie, dan gok ik het ook wel om volgende week zonder de originele een tripje naar Parijs te maken, maar nu weet ik het ff niet...
@Swetty; Op de papieren staat 2 tot 3wkn...had vandaag gebeld, maar ze hadden nog niets van me binnen, bel morgen wel weer een x, ff druk erop uitoefenen :)...
 
Laatst bewerkt:
Had ik maar een kopie, dan gok ik het ook wel om volgende week zonder de originele een tripje naar Parijs te maken, maar nu weet ik het ff niet...
@Swetty; Op de papieren staat 2 tot 3wkn...had vandaag gebeld, maar ze hadden nog niets van me binnen, bel morgen wel weer een x, ff druk erop uitoefenen :)...

Succes dan, en pas op in Parijs, tis mij daar op het perron overkomen....

Overigens, ben ik de afgelopen jaren (~20jaar) nog nooit aangehouden voor controle waarbij ik de papieren moest laten zien.
 
Laatst bewerkt:
Join de club: ergens op de A2 zal nog mijn oude GSM rondzwerven. Jaszak niet goed dichtgedaan..

Ik had de mijne net 3 weken toen hij uit mijn tanktas donderde |( Hij stuiterde via mijn knie het wegdek op. Het was een 80Km/h weg dus ben netjes gekeerd en over een strook van 10 meter heb ik mijn accu, toestel en geheugenkaartje kunnen vinden en alles deed het nog *O* Oké, frontje had wel wat schade, maar was blij dat ik hem weer had :]
 
...Afgelopen zondag zijn mn motorpapieren uit mn rugtas gewaaid
..
Dus als je toevallig :z - wat me stug lijkt - wat ziet liggen daar, zou het van mij kunnen zijn
Ik heb vandaag toevallig de afsluitdijk op-en-af gereden en niets zien liggen.. B|

Succes met platen verwisselen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan