Wat doe je als je een andere motorrijder tegenkomt

Punt is, uitlaten waar de demper is verwijderd zijn *bewuste keuzes* om *extra asociaal* te zijn. Zeker als je zelf toch al slecht hoort, dan heb je er toch extra weinig aan? Waarom dan toch mensen die wel normaal horen extra lastigvallen?

Het is net alsof je in een drukke bus expres op mensen hun tenen gaat staan omdat je eigen schoenen niet lekker zitten.
 
Zo gekocht, geen idee of ik deze nodig zou hebben, komt er zeer waarschijnlijk toch nog in.
En juist omdat ik slecht hoor zou hij er uit moeten.

Overigens was eerst je punt dat ik bewust anderen gehoorschade zou toebrengen, dat lukt niet met stationair draaiende motor. En daarna wijs ik je op het punt dat gehoorschade bij motorrijders wordt veroorzaakt door windgeluid, maar dat komt niet meer aan bod.
Je kan inderdaad ook gewoon bashen om te bashen.
En iets wat grappig bedoeld is weer lekker een negatieve vortex in te sleuren.
 
Overigens was eerst je punt dat ik bewust anderen gehoorschade zou toebrengen, dat lukt niet met stationair draaiende motor.
Nee, dat was mijn punt niet. Althans, niet een punt als in dat ik je daar serieus van beschuldig. Maar als we toch serieus worden:

En daarna wijs ik je op het punt dat gehoorschade bij motorrijders wordt veroorzaakt door windgeluid, maar dat komt niet meer aan bod.
Je aanname dat gehoorschade bij motorrijders wordt veroorzaakt door windgeluid is onterecht.

Zelf ben ik bijvoorbeeld ook motorrijder met gehoorschade, maar mijn gehoorschade is niet veroorzaakt door windgeluid maar door een operatie in mijn kindertijd. Er zijn ook zat motorrijders met gehoorschade die is veroorzaakt door gabberfeesten. So what?

Mijn punt (wat ik uiteindelijk wel serieus meende) was dat het sowieso asociaal is om zonder demper rond te rijden, en dat ik het al helemaal onbegrijpelijk vind als je zelf slecht hoort.

Je kan inderdaad ook gewoon bashen om te bashen.
En iets wat grappig bedoeld is weer lekker een negatieve vortex in te sleuren.
:t Ik bedoelde het helemaal niet zo serieus, kom op, dit hele topic staat vol met stomme humor. Jij bent degene die er serieus op ingaat hoor :)
 
Laatst bewerkt:
Als ik ze tegenkom of ze mij voorbijrijden zwaai ik, en als ik ze voorbij rijdt ook, met mijn voet of zo. Bij een stoplicht hangt het van de drukte af of ik er naast ga staan of er achter blijf. Maar aangezien de meesten integraalhelmen dragen is een praatje niet mogelijk.
 
Als we elkaar naderen een duimpje of zwaai. Als ik voorbij rijd even rechter voetje omhoog. Bij het stoplicht een knikje en duimpje. Door oordoppen is een gesprek haast onmogelijk.
 
Nee, dat was mijn punt niet. Althans, niet een punt als in dat ik je daar serieus van beschuldig. Maar als we toch serieus worden:


Je aanname dat gehoorschade bij motorrijders wordt veroorzaakt door windgeluid is onterecht.

Zelf ben ik bijvoorbeeld ook motorrijder met gehoorschade, maar mijn gehoorschade is niet veroorzaakt door windgeluid maar door een operatie in mijn kindertijd. Er zijn ook zat motorrijders met gehoorschade die is veroorzaakt door gabberfeesten. So what?

Mijn punt (wat ik uiteindelijk wel serieus meende) was dat het sowieso asociaal is om zonder demper rond te rijden, en dat ik het al helemaal onbegrijpelijk vind als je zelf slecht hoort.


:t Ik bedoelde het helemaal niet zo serieus, kom op, dit hele topic staat vol met stomme humor. Jij bent degene die er serieus op ingaat hoor :)

ik snap uberhaupt niet dat iemand met zo een topic titel hier serieus reageerd.

Wat doe je als je een andere motorrijder tegenkomt8)78)7


Ik weet er nog wel 2 : een limbo dans,of je parashute opvouwen 😜🤷‍♀️
Met zijn drieen of meer : een circle jerk🫣

En dat elke keer.

Op het moment zijn de frisse veulentjes weer ontwaakt 🫠 en gaan massaal de weg op.
Dus een keer of 40 per dag is dan wel :

Wat doe je als je een andere motorrijder tegenkomt 🤗 🤗

 
Laatst bewerkt:
Dit doe je toch ? Of is dat alleen bij scooter rijders ?

Naamloos.png
 
Bij scooters en MP3’s :+ .
Niet met van die met,teveel, carbon opgedirkte
supersports.?
Waarvan de wannebe ,Colin Veijer,en leren fetisj, berijders nog geen deuk in een pakje boter rijden 🤔

Je weet wel die van het caliber die eenmaal per jaar naar de eifel gaan en er tot ver in december van vol zitten :] 🫠


:+🕺
 
Laatst bewerkt:
Niet met van die met,teveel, carbon opgedirkte
supersports.?
Waarvan de wannebe ,Colin Veijer,en leren fetisj, berijders nog geen deuk in een pakje boter rijden 🤔

Je weet wel die van het caliber die eenmaal per jaar naar de eifel gaan en er tot ver in december van vol zitten :] 🫠


:+🕺
Het boeit me allemaal geen flikker *O* !
 
Terug
Bovenaan Onderaan