Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: LeonB
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. LeonB

    Klepspeling bepalen

    Ik ben vanmiddag bezig geweest met het stellen van de kleppen van m'n Husqvarna SM570R. In het verleden is dat altijd door een dealer gedaan maar ik wilde het zelf toch ook leren. En ik vond dat de kleppen de laatste tijd wat harder tikten dan normaal (of is het omdat ik er nu op let?) dus was...
  2. LeonB

    Husqvarna SM570R 2004

    Husqvarna SM 570 R uit 2004. 54 PK vermogen 77.0 NM koppel 137 kg massa rijklaar Ongeveer 5.000 km op de teller. De kop is 2.000 km geleden gereviseerd. De originele koplamp heb ik nog liggen. Is er in twee minuten weer op te zetten. Voor- en achterband gaan nog wel een paar...
  3. LeonB

    Rare bougie: m16 ipv m14

    Ik was lekker aan het knutselen aan m'n XS650 uit '79 (ik was de carburateurs aan het afstellen en synchroniseren) toen ik erachter kwam dat de bougiegaten in beide cilinders niet even groot waren. Na wat prutsen kwam ik erachter dat de bougie die uit de linker cilinder kwam anders is dan...
  4. LeonB

    Nexx dealer (zeeland/brabant)

    Ik ben al een tijdje aan 't kijken naar deze Nexx helm maar ben 'm nog nooit in het wild tegengekomen. Weet iemand een dealer in Zeeland/Noord-Brabant die deze helmen op voorraad heeft? Alvast bedankt!
  5. LeonB

    Frame voor zitje laten buigen + lassen

    Ik ben mijn XS650 om aan het bouwen naar een cafe-racer. Nu heb ik een zitje gekocht bij meneer van der Kruijs: Het frame moet daarom aangepast worden. Want het zitje past aan de achterkant niet over het oude frame. Dus ik heb het oude gedeelte afgeslepen: En moet er een nieuw stuk...
  6. LeonB

    Honda CBR600 F3

    Eind vorig jaar nog grote beurt gehad. Rekening ter inzage Banden,tandwielen en ketting goed. accu en spanningsregelaar vorig jaar vervangen. Bos uitlaat Bouwjaar 1996 Km stand 51000 Voorzien van alarm met afstandsbediening Perfecte motor! Telefoon: 06-53586421 Regio...
  7. LeonB

    Linksdraaiende boor: waar te koop

    Daarnet een bout afgebroken :( Dus even de zoekfunctie gebruikt en gelijk allemaal oplossingen. Nu las ik dat vaak een linkse tap toch wordt afgeraden en er eerst wordt aangeraden om een linksdraaiend boortje te gebruiken. Alleen nu is mijn vraag: waar vind ik die? Ik heb al even op ebay gezocht...
  8. LeonB

    Zoeken naar tandwiel op maten

    Ik ben nu bezig met de transplantatie van een XS500 velg naar mijn XS650. Nu heeft de donorvelg een tandwiel met 4 gaten en mijn xs650 een tandwiel met 6 gaten. Standaard heeft het xs650 tandwiel 34 tanden. Het minste aantal tanden dat ik kan vinden voor een xs500 is 36. Dus nu dacht ik...
  9. LeonB

    Goeie beginnersfiets (om te sleuten)

    Als eerste: RESPECT voor alle mensen die hier heel hun eigen motor in elkaar sleutelen/customisen en dan ook nog zo vriendelijk zijn om alles te delen :} Ik lees al enige tijd met jaloezie alle verhalen hier en krijg steeds meer de drang om ook eens aan een mooi project(je) te beginnen...
  10. LeonB

    Ronde GS500 koplamp

    Ik had deze koplamp nog liggen omdat ik op m'n GS500 een andere had gezet: Diameter: 20cm Mag weg voor: 0 euro Omgeving: Breda / Zeeuws-Vlaanderen
  11. LeonB

    Hoe heet dit onderdeeltje / dingetje?

    Hoi allemaal, Ik heb van de week aan m'n motor wat geknutselt. Tijdens het proefrijden zijn er twee euhm dingentjes kwijtgeraakt. En nu wilde ik die overnieuw kopen maar ik weet niet hoe ze heten :+ Het zijn van die klipjes die je over een stuk metaal schuift. Aan de achterkant van dat...
  12. LeonB

    Boete vanuit Antwerpen: 7 km te hard

    Gisteren vond ik een mooie brief vanuit Belgie op mijn deurmat. 't Bleek een "aanvankelijk proces-verbaal" te zijn. Ik ben blijkbaar geflitst op de Noorderlaan in Antwerpen waar ik 77 km/u reed in plaats van de toegestane 70 km/u. Dus ik verteld dit tegen m'n pa en hij had ook een boete...
  13. LeonB

    Suzuki GS500: 20.000km

    Mooie GS500 uit 1993. Helemaal orgineel, afgezien van de koplamp(en). Ziet er goed uit, afgezien van wat gebruikerssporen. Heeft bij 18.000 km een grote beurt gehad. Vraagprijs: 1500
  14. LeonB

    olie temperatuurmeter

    Hoi, Het afsluitdopje van m'n olie-reservoir-ding is een beetje kapot aan 't gaan. 't Lijkt wel alsof de vorige eigenaar 'm met een schroevendraaier heeft bewerkt. Dus nu zat ik er over te denken om zo'n ding te kopen. Nu zit er een matentabel bij. Maar ik weet niet welke ik moet hebben...
  15. LeonB

    Handle guards met geintegreerde knipperlichten

    Hoi allemaal, Ik ben op zoek naar mooie handleguards met geintegreerde knipperlichten. Ik heb al even op het forum gezocht, maar kon niet echt iets vinden. Dit topic leek veelbelovend, maar daar kon ik niet echt iets vinden. Ik heb de handkappen van Acerbis bekeken, maar die waren gewoon...
  16. LeonB

    Demper / uitlaat voor een GS500

    Heeft / weet iemand een (sport-) demper voor mijn GS500 te koop? Ik zoek een demper met een binnendiameter van 44 / 44mm. Het liefst slip-on zodat ik hem daarna weer vast kan lassen. Alvast bedankt!
  17. LeonB

    oude crosser: problemen met het licht

    Ik heb een tijd geleden voo €200,- een oude crosser gekocht. Een koopje natuurlijk maar ik heb problemen met het licht. Wanneer ik hem (kick-)start brand het licht heel zacht. Ik kan het net maar zien schijnen. Wanneer ik de motor uitzet, gaat het licht even harder branden en valt dan ook uit...
  18. LeonB

    Blokspoiler laten spuiten

    Ik wil mijn blokspoiler laten spuiten of ik zoek in ieder geval een bedrijf wat een specifieke kleur verf kan maken. Het gaat om de Suzuki kleurcode: 1HU. Ik heb hem van deze site af. Weten jullie een bedrijf in de omgeving van Breda die dit voor me kan doen? Of moet ik het gewoon ergens via...
  19. LeonB

    blok spoiler / belly pan

    Wat ik me afvraag: zitten er daadwerkelijk nog voordelen aan een belly pan / blokspoiler op een naked bike of ziet het er alleen maar mooi uit?
  20. LeonB

    Terugslagventiel voor remmen ontluchten

    Hoi, Ik was op dit forum aan het zoeken hoe ik mijn remmen moet ontluchten (GS 500). In een paar posts las ik dat mensen een soort terugslagventiel aanraadden voor het ontluchten. O.a. in deze posts: Post van Smit in topic 'help help remmen ontluchten. ahh' Post van JanB in topic...
  21. LeonB

    [GS 500] Problemen met de versnellingen?

    Ik ben gisteren een GS 500 gaan bekijken die te koop aangeboden stond. Tijdens het testritje had ik nogal problemen om de versnelling in z'n neutraal te krijgen. Het kan aan mij liggen, want ik heb nog maar weinig op verschillende motoren gereden. Het probleem was dat ik hem vanuit z'n één niet...
Terug
Bovenaan Onderaan