Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Longneck
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Longneck

    2x BMW S1000RR ‘13/’14 ONK DSBK

    Het Motorplaza JR Superbike Team (www.jrsuperbike.nl) biedt aan: 2x BMW S1000RR model 2013-2014 Motor #1 heeft bijna 3500 km gereden en Motor #2 bijna 7500 km op de teller. Beide motoren zijn ieder één seizoen ingezet, met in 2013 een tweede en in 2014 een vijfde plaats in het ONK...
  2. Longneck

    23e Toyrun stichting "Actie Stoomboot" op 30 november 2014

    Beste MF'ers, Even leek het er op dat de Toyrun geen 23e editie zou krijgen. Maar door de inspanningen van de organisatie, ouders en betrokkenen gaat het toch door en wel op: 30 November 2014!! Nieuw Persbericht: De ToyRun 2014 gaat toch door. Groningen, 20 oktober 2014 21:00 Dat...
  3. Longneck

    22e Toyrun stichting "Actie Stoomboot" op 1 december 2013

    Beste MF'ers, Zoals gebruikelijk de laatste jaren, zal ook dit jaar in Groningen weer de Toyrun van de stichting "Actie Stoomboot" gereden worden. Dit fantastische initiatief zal dit jaar plaatsvinden op: 1 December 2013!! De verzamelplaats is de Gidionweg 23 Tijdschema Toyrun...
  4. Longneck

    Opa's Yamaha SR 500

    Na jaren "zeuren" heb ik vandaag de Yamaha SR 500 uit 1979 bij mijn opa van de deel mogen halen. De bedoeling is dat ik volgend voorjaar ga beginnen deze motor weer rijdend ga krijgen en voor de rest zoveel mogelijk in oude staat terug ga brengen. Ik heb echt totaal nog geen idee wat er...
  5. Longneck

    KTM RC8R Track 2011 ONK DSBK (Update!)

    Update : JR Racing Team biedt een KTM RC8R Track racer 2011 aan. Deze spectaculaire Superbike is in de Dutch Superbike 2011 gebruikt door Nelson Rolfes #88 gedurende 4 wedstrijden in het ONK seizoen in 2011. De KTM is in het jaar 2012 gebruikt als reservemotor en ingezet als wedstrijdfiets...
  6. Longneck

    21e Toyrun van Stichting Actie Stoomboot op 2 december

    Beste MF'ers, Zoals gebruikelijk de laatste jaren, zal ook dit jaar in Groningen weer de Toyrun van de stichting "Actie Stoomboot" gereden worden. Dit fantastische initiatief zal dit jaar plaatsvinden op: 2 December 2012!! De verzamelplaats is de Gidionweg 23 Tijdschema Toyrun...
  7. Longneck

    "Achter het vizier", een documentaire rondom ONK Wegrace!

    Beste MF'ers, Momenteel wordt er gewerkt aan het realiseren van een documentaire rondom het Open Nederlands Kampioenschap Wegrace, kortweg ONK genoemd. Het project heeft als werktitel "Achter het vizier" gekregen. Deze titel geeft goed weer waar de focus van deze documentaire ligt: niet...
  8. Longneck

    Monteur gezocht KTM-Pirelli JR Superbike Team (DSBK)!

    Stroomt er benzine door jouw aderen? Heb je ervaring met sleutelen aan racemotoren? Ben je flexibel en is werken onder tijdsdruk geen probleem voor jou? Dan zijn we op zoek naar jou. Jouw rol in het team Als monteur prepareer je de motor voor trainingen, kwalificaties en races in...
  9. Longneck

    Toyrun Stichting "Actie Stoomboot" 2011

    Beste MF'ers, Zoals gebruikelijk de laatste jaren, zal ook dit jaar in Groningen weer de Toyrun van "Actie Stoomboot" gereden worden. Niet zoals gebruikelijk op de laatste zondag in November, maar op 4 December 2011!! (Dit is de 20e editie alweer!) De verzamelplaats is de...
  10. Longneck

    Honda CBR600RR 2010 DSSP ONK

    Namens het JR Racing Team zet ik hier te koop, onze: Honda CBR600RR 2010 DSSP Racer. Deze Honda is begin 2010 opgebouwd volgens het Dutch supersport reglement (DSSP) bij JR Tuning te Veendam (Mulders Motoren). I.v.m plannen voor het wegraceseizoen 2011, wordt deze racer te...
  11. Longneck

    Toyrun Stichting "Actie Stoomboot" 2010

    Beste MF'ers, Zoals gebruikelijk de laatste jaren, zal ook dit jaar op de laatste zondag (de 28e!!) van november in Groningen weer de Toyrun van "Actie Stoomboot" gereden worden. De verzamelplaats is de Gidionweg 23 Voorlopig tijdschema: 10.00 uur Verzamelen bij MC Haren aan de...
  12. Longneck

    Toseland eventueel vervanger van Rossi

    Het is nog maar de vraag of Yamaha de voor langere tijd geblesseerde Valentino Rossi wel zal vervangen maar James Toseland lijkt de favoriet te zijn om als invaller aan de slag te gaan. James Toseland Met de eerste ernstige blessure in de carrière van Fiat Yamaha rijder Valentino Rossi kwam...
  13. Longneck

    Gebruike MQP-combi voor lange motorrijders

    Hierbij biedt ik mijn oude en zeer gebruikte MQP-combi in zwart/grijs aan. De broek heeft maat 55 en is verlengd door Motoplaza Groningen. Hierdoor lopen de broekspijpen lang genoeg door om tijdens het rijden in de laars te blijven. Het jack heeft maat 54 en kan dus aan de broek vastgeritst...
  14. Longneck

    Toyrun stichting "Actie Stoomboot" 29 November 2009

    Beste MF'ers, Zoals gebruikelijk de laatste jaren, zal ook dit jaar op de laatste zondag van November in Groningen weer de Toyrun van "Actie Stoomboot" gereden worden. In voorgaande jaren hebben ook diverse leden van het Motor Forum deelgenomen aan dit geweldige initiatief: "Het...
  15. Longneck

    Gratis: div. motorbladen (Kicxstart, Moto73, Motoplus)

    Bij het opruimen van de zolder ben ik een aantal motorbladen tegengekomen die ik wel kwijt wil. De bladen zij af te halen in Groningen (voor meer info pb) en het betreft de volgende bladen en edities/nummers: Kicxstart 2001: 7,8,9 en 11 2002: 2,3,4,7,8,9 en 11 2003: 3,4,6,7,8 en 10 2004...
  16. Longneck

    Gezocht: Benzinetank Honda VTR-1000F Firestorm 1997 Rood

    Beste MF'ers, Na een ongelukkige van de motor, ziet mijn tank er nu zo uit: Ik ben dus nu op zoek naar een andere tank voor mijn geliefde Firestorm van 1997. De kleurcode van de fiets is R-157. Groeten, Dennis
  17. Longneck

    Toyrun Actie Stoomboot 30 November 2008

    Beste MF'ers, Op zondag 30 November aanstaande wordt in Groningen weer de Toyrun van "Actie Stoomboot" gereden. In voorgaande jaren hebben ook diverse leden van het Motor Forum deelgenomen aan dit geweldige initiatief: "Het geluid van een Harley op een cassettebandje". Dit was de wens van...
  18. Longneck

    Nieuw MF-lid stelt zich voor..

    Hallo MF-ers, Mijn naam is Dennis (bba Longneck), 29 jaar en woonachtig in Groningen. Ik heb eindelijk tijd gevonden om me hier aan te melden en hoop in de toekomst actief op dit forum te zijn en te blijven. Ik heb in 2002 mijn motorrijbewijs gehaald en in 2004 mijn Honda VTR-1000F uit...
Terug
Bovenaan Onderaan