Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jeroen Duc
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Jeroen Duc

    Beta 80 EVO junior

    Aangeboden vanwege overstap naar andere motor. Beta EVO 2013 80cc, 6 versnellingen, watergekoeld. Nette staat. Prijs € 1250,- Ideaal voor het opstappen in trial of cross. Vooral voor moeders die cross wat te spannend vinden wordt hier een perfecte basis mee gelegd 8-)
  2. Jeroen Duc

    Aankoop KTM of Beta 2T motor?

    Hallo Medeforummers, Kan iemand mij op weg helpen? Ik sta op het punt over te stappen van een 450 viertakt naar een 2T. Ik wil een keuze maken tussen: Beta 300RR Of KTM 300 Wat zijn de grote verschillen, ook in restwaarde en onderhoudsmogelijkheden (Beta), KTM dealer in de...
  3. Jeroen Duc

    Motor Duitsland kopen (geld betalen/tussenrekening?)

    Hoi Allen, Ik wil graag een motor uit Duitsland over laten komen (reeds 2 x eerder gedaan) alleen staat deze in het zuiden. Deze keer rij ik er niet voor heen maar ga ook niet zo geld overmaken naar iemand. Is er een tussenoplossing waar het geld op geparkeerd kan worden? En na akkoord...
  4. Jeroen Duc

    Honda CB550 (1977)

    Even een korte vraag? Waarvoor dient de koppelingsschakelaar bij de CB? Het lijkt erop dat mijn motor na montage van een M-stuur niet loopt. Kan dit zijn omdat er geen gaatjes in het nieuwe stuur zitten en de schakelaar intern afgebroken lijkt? Heb even geen idee. Aan de onderzijde zit een...
  5. Jeroen Duc

    Honda CB550 Demper

    Heeft iemand nog een goed exemplaar liggen?
  6. Jeroen Duc

    Welke bandenmaat '77 CB

    Hi Allen, Kan iemand mij adviseren welke bandenmaat en wellicht type ik het beste kan bestellen voor mijn CB550? Zou leuk zijn om een klassiekere band te pakken liefst ietsje breder dan standaard. Jullie hulp wordt gewaardeerd!
  7. Jeroen Duc

    Honda cb550 loopt op 2 cylinders

    Iemand een tip om me op weg te helpen? Mijn cb heeft lang stil gestaan en loopt na het schoonmaken van de carburateurs alleen op twee cylinders 3/4. Nummer 1/2 worden niet heet bij het spruitstuk. Waar zie ik iets over het hoofd?
  8. Jeroen Duc

    Honda CB550 kabelboom dikte (draad)

    Hoi Allen, Welke dikte heb ik nodig qua draad? Ik moet een deel van de kabelboom verlengen? Ik lees ergens 3,5 mm? Is dit de buitenmantel? Grt
  9. Jeroen Duc

    Honda CB550 Bobine vraag

    Hi Allen, Ik ben met een CB550 bezig waarvan momenteel alleen de bougie van cilinder 1/4 een vonk geeft. De bobine die cilinder 2/3 doet geeft geen vonk. Ik heb ze inmiddels omgewisseld en het blijkt niet aan de bobine te liggen aangezien deze ook een vonk geeft. Nu snap ik het niet...
  10. Jeroen Duc

    Contactslot Honda CB550

    Hallo Medeforummers, Ik ben momenteel bezig meteen CB echter loop ik (vermoedelijk tegen een kapot contactslot aan. Nu wil ik graag testen of het hier aan ligt of dat er een ander probleem is. Het gaat om een 5 polige slot. Weet iemand welke kleuren in door moet verbinden? Grt Jeroen
  11. Jeroen Duc

    Honda CB550 Contactslot 1977

    Hallo Allen, Wie o wie kan mij helpen aan een werkend contactslot voor deze motor? Grt Jeroen
  12. Jeroen Duc

    Zeer positieve ervaring met Husqvarna Dealer

    Hallo Medeforummers, Na lang wikken en wegen ben ik toch weer voor een offroad gegaan. Afgelopen jaren heb ik diverse motoren gereden van weg tot offroad maar op een gegeven moment was ik er klaar mee en de boel verkocht. Enkele jaren later... Bloed gaat waar het het niet kruipen kan en...
  13. Jeroen Duc

    Husqvarna 450 (2008)

    Hi Medeforummers, Ik zit met een klein dilemma. Na veel motoren te hebben gereden kom ik toch weer terug bij een leuke offroad motor (ben geen tourman en de ducati tijd heb ik ook gehad) Nu kan ik via een dealer een leuke 450 kopen met 12500km op de teller. Is dit in het offroad wereldje...
  14. Jeroen Duc

    KTM 990 Adventure Koffers en dempers

    In verband met de aankoop van een KTM zoek ik bovenstaande.....
  15. Jeroen Duc

    Transporteren motor

    Hi forummer, Zijn jullie ook bekend met motor transporteurs? Dus bijvoorbeeld van München naar Groningen? Er komen wel wat namen voorbij maar ik ben benieuwd of jullie ervaring hebben? Jeroen
  16. Jeroen Duc

    luchtfilterhuis suzuki gs750

    Heeft iemand nog eentje liggen toevallig (model gasschuif) Mijn dank is groot!
  17. Jeroen Duc

    Suzuki GS750 luchtfilterhuis (1977)

    Medeforummers, Kan iemand mij helpen. Ik wil mijn (luchtfilterhuis aansluiten op mijn carburateurs echter zijn de openingen met rubbers en klemmen veel te ruim. Als ik het vergelijk met nog een ander huis (erg gaar) zijn de openingen van dit bijgeleverde huis veeeel kleiner. Heb ik nu een...
  18. Jeroen Duc

    Yamaha RD350 (Vork, wiel, schijfrem/pomp en kroonplaat)

    Kan iemand mij toevallig helpen aan deze delen? O midden jaren 70 :-) Mijn dank is groot!
  19. Jeroen Duc

    Verschil zuiger of membraan gestuurd?

    Kan iemand mij in een houtje/touwtje taal uitleggen wat nu precies het verschil is tussen deze begrippen? Via google kom ik ook niet veel verder.... Mijn dank is groot!
  20. Jeroen Duc

    Suzuki GS750 blok

    Vanwege een slechte basis zoek ik een goed GS750 of GS1000 blok. Iemand wat liggen?
  21. Jeroen Duc

    Suzuki GS tank begin 80 gevraagd.

    Iemand nog een tank in de schuur liggen?? Grt Jeroen
  22. Jeroen Duc

    clipons 35mm 22mm

    Iemand nog een setje liggen? Grt Jeroen
  23. Jeroen Duc

    Kenteken afgegeven?

    Beste Medeforummers, Op dit moment heb ik een project op het oog (yamaha RD) die omgebouwd is naar een racer. Nu zou ik deze motor graag kopen maar dan heb ik er geen kenteken op.... Nu geeft de huidige eigenaar aan dat hij de papieren bij aanschaf terug heeft gestuurd naar de RDW. Kan ik...
  24. Jeroen Duc

    Suzuki GS750 (project)

    Daar staat die dan! Het was even wachten (voorpret) maar dit is de basis van mijn nieuwe project. De GS750 heb ik overgenomen van iemand hier in de buurt. De basis is ok maar het uiterlijk minder zoals je wel ziet. Voor mij de ideale basis om iets leuks mee te gaan doen. To do lijstje...
  25. Jeroen Duc

    Motor verkocht.....wat nu?

    Hallo Motor medeforummers, Ik zou jullie graag een vraag voor willen leggen. Vandaag is mijn motor (bewust) verkocht en opgehaald omdat ik toe was aan iets anders. (mijn motoren afgelopen jaren Ducati 900, Ducati 748, Husqvarna 570/610, KTM, Vespa en de laatste Yamaha XT500 jubileum) Nu...
Terug
Bovenaan Onderaan