Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: opabert
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. O

    Onderdelen verkoop

    Beste lui, Deze ouwe scooter racer is er nog :) Even het volgende, hou er rekening mee dat per heden de onderdelen voor onderhoud van je scooter gemiddeld 25% hoger gaat worden. Oorzaak vd prijs verhoging, is de overname van een grote en belangrijke onderdelen importeur.
  2. O

    snelheid Controles op N11

    Beste mensen, De winterslaap is voorbij het is mooi weer en de zon schijnt. Het was druk op de N11 met heel veel eerste dag, motor rijders. Voor de collegas motorrijders welke op N11 vanaf Leiden naar Goedhart motoren op weg zijn en ook weer terug komen op de N11 richting Leiden...
  3. O

    Scooters: Online aankoop gebruikt

    Vraag in algemeen onder de scooterraars. Bij online aankoop. Hebben jullie ervaring dat je gebruikte of al open gemaakte product verpakkingen ? En accepteer je dit ? Of stuur je dit terug ?
  4. O

    test rollers vervolg

    De vorige topic is foetsie daarom hier maar even verder. Dit voorjaar de laatste fase in de grote roller test. Inmiddels zijn getest: MALOSSI 21x17 10.5, 11, 11.5, 12.5 ( 12 bestaat niet ) 20x17 10.5, 11, 11.5, 12.5 ( 12 bestaat niet ) Dr. PULLEY 21x17 10.5, 11, 11.5, 12, 12.5...
  5. O

    PIAGIO 300cc Snelheid onder 5000km

    Voor wat het aan waarde heeft. Wat mij na 3x 300cc piaggio blokkies opvalt. Onder de 5000 km hebben die dingen meer top snelheid. Zodra de 5000 km++++ is gepasseerd neemt de top snelheid af. ( rollers / banden / riem / koppeling vervangen, helpt niet ) Kan er allerlei theorie...
  6. O

    XENON SET

    *weg*
  7. O

    Mijn vraag vraag is foetsie

    Had vraag voor motorscooter rijders die is weg
  8. O

    Tanken bij Shell pomp

    Beste mede rijders, Al mijn motorjaren tank ik bij shell en ook bij mijn lokale pomp. ( ze kennen mij, dat dacht ik ) Klap mijn systeem helm open, stap naar binnen, snel betalen en weer snel weg wezen is 3 minuten werk. Vraag, als u heeft getankt doet u dan uw helm en coltrui /...
  9. O

    Mengen van 2x Roller gewichten

    Mengen van 2 verschillen gewichten. Vraag aan de experts; Als je 2 verschillende gewichten bijvoorbeeld 14 en 11 gram om en om in de vario zou stoppen. Zou het dan zo kunnen zijn dat; Onder de 6000 toeren Alleen de 11 gram rollers zorgen voor acceleratie power Boven de 6000 toeren...
  10. O

    Test met andere rollers

    Beste scooteraars, In navolging van mijn uitgebreide Tuning verslag op DBS met de cube300 / Srmax300 Vergelijking drpulley met de Malossi rollers en met de power rings. Omdat ik tot nu toe de enige ben die investeert/moeite neemt gaat er even wat tijd in zitten om te wisselen en een...
  11. O

    Meten met 2 maten

    Meneer Bolski mag hier volop en gratis reclame maken voor zijn activiteiten en een andere meneer zijn bericht wordt geblokkeerd als spam. Sorry, maar tegen zoveel ongelijkheid kan ik niet tegen. Dit wilde ik even kwijt. Ben weer terug in de winterslaap.
  12. O

    E-rocket Sprinter

    Het is geen motor maar heeft meer met een scooter ( automaat en handzaam ) Post het hier maar even en niet bij de "angry jong men" want die vinden het toch maar niks ;) Lijkt mij vreselijk leuk met big smile op je gezicht rondrijden in de stad. Voor de liefhebbers, de prijs daarentegen...
  13. O

    De rood licht cowboys (jong)

    Even enquête vraag, Als ik groen krijg bij een stoplicht. Delen jullie de ervaring dat met name jonge heren maar steeds vaker ook jonge dames koekblikkers, net effies nog het rode licht pakken ? Of is dit puur mijn verbeelding ? Fietsers en voetgangers kan je nog wel ontwijken...
  14. O

    Vette vingers na een Service beurt

    Je brengt jouw glimmend gepoetste tweewieler bij de dealer voor een service beurt. Bij het afhalen krijg je jouw motor terug vol met afdrukken van vette vingers ( niet 1 of 2 plekkies maar overal zitten grote afdrukken van handen en vingers ) Natuurlijk moet een monteur en zonder fluwelen...
  15. O

    Afleverkosten

    Wat betaalde jij voor afleverkosten bij je motorscooter ? Bij aankoop van nieuwe scooter, vindt ik 250,00 een reële vergoeding. In het kader van open en transparant zaken doen. In uw reactie graag alleen even de gegevens over: Naam Bedrijf Welk bedrag ? Nieuwe scoot Gebruikte scoot...
  16. O

    WAARSCHUWING Hond aan te lang dun koortje

    Voor mij een volkomen nieuw fenomeen. 2 weken terug kom ik de poort achter het huis uit rijden, is er een koordje gespannen voor de uitgang.... gevolg ik knal er vol tegen aan. Wat blijkt, zit er aan het ene eind vh koord een huppel tr... en aan de andere kant een hond aan vast. Dat dunne...
  17. O

    Bestelnummer aprilia SC300 uitlaat pakking ?

    Cube 300, heeft een heel dikke ring pakking in de uitlaat bocht. Bestel ik deze pakking krijg ik 1x dun koperen ringetje. Lijkt totaal niet op de origineel ( veel dunner ). De dealer zegt dat dit toch de juiste pakking is. Omdat deze totaal niet lijkt op dat wat er uit komt, twijfel ik...
  18. O

    AGM

    Beste scooteraars, Ik heb geen aandelen bij AGM maar vond wel de moeite van het vermelden. Daarom start ik even een Eigen topic en Alleen over dit merk scootu. AGM is een oude bekende van de Low-Cost Snor-Bromscooters en het merk komt nu ook uit met een motorscooter. Specificaties: 250cc...
  19. O

    Mentaliteit per forum gedeelte

    Lang over getwijfeld of ik het zou doen, maar trek de stoute schoenen aan. Na aanleiding van de verplaatste topic van Motormuisje (heb me rot gezocht waar die ineens was gebleven) kwam ik te lezen op een andere gedeelte van dit motor forum. Wat mij bij het lezen van de berichten in andere...
  20. O

    Hoger wegenbelasting voor Motorscooters

    Ik ben nog helemaal onder de indruk van motor_muisje, desondanks passeerde gisteren op het nieuws dit bericht, voor mijn aandacht . In de troonrede: Hogere wegenbelasting voor Motorfiets en Motorscooters. Het gebruikte en valse argument maakte mij pisnijdig. - Motorfietsen hebben een hoog...
  21. O

    Zichtbaarheid op motorscooter ?

    Na het berichtje over motor-muisje, blijkt dat je echt vreselijk goed moet oppassen er zijn veel en Vooral Jonge (sorry het is echt zo) mafketels in een koekblik. Op zich natuurlijk geen nieuws voor de motorrijders, maar mijn ervaring met de motorscooter, je moet 2x zo veel (uit)kijken dan op...
  22. O

    Motorscooter: aprilia 250ie

    wegens omstandigheden te koop aprilia 250ie bouwjaar 2008 2000km nieuwstaat verdere details zie: http://www.aprilia.com/modelli/scooter/modello.asp?id=118
  23. O

    AXONE 2000, gezocht

    Ben op zoek naar Axone 2000 voor betaalbare prijs. Moet technisch 100% zijn. Of een ander apparaat(je) of zelfbouw waarmee ik motor / injectie kan uitlezen en instellen.
  24. O

    SportCity Uitlezen/Afstellen EFI via PC?

    Technische vraag, bestaat er een adapter om bijvoorbeeld via de USB de instellingen vd motor uit te lezen en te wijzigen? Zoals stationair toerental etc.
Terug
Bovenaan Onderaan