Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. B

    vraag in verband met klacht tegen levensgevaarlijke chauffeu

    Ik ben al te lang uit Nederland weg, om de mogelijkheden nog te kennen, vandaar mijn vraag. Wij werden deze middag op de E314, komende uit de richting Aken, rijdend richting Gent, meermaals bijna van de weg gedrukt door een absurd agressief rijdende chauffeur in een witte Seat Mii. kenteken is...
  2. B

    Osram Nightbreaker H7

    Heeft er iemand ervaring met de Osram Nightbreaker H7 serie? Vooral de Laser krijgt goeie recensies, maar met foto's van lichtopbrengst kun je natuurlijk gemakkelijk sjoemelen. Grtz
  3. B

    wie kent "active noise cancelling" earsbuds onder helm

    Zoals (bijna) iedereen gebruik ik ook oordoppen onder mijn helm om geen last te hebben van windgebulder en om gehoorsschade te vermijden. Nu kwam ik toevallig een test tegen van earbuds ( zien er uit als gewone oordoppen) met het ANC ( active noise cancelling) systeem. Deze systemen kunnen...
  4. B

    Tomtom rider 400 of Garmin Zumo 345 LM

    Mijn oude Zumo 210 (wel met kaarten van heel Europa) geeft zo langzaam de geest. Aangezien het hoogste tijd is de lente- en zomer toeren te plannen ben ik dus voor een nieuwe aan het kijken. De volgende twee modellen zijn nog in de race: Tomtom Rider 400 Garmin Zumo 345 LM De TT krijgt...
  5. B

    Motorkleding op maat laten maken in de buurt van Rotterdam

    Heeft er iemand een adres, liefst niet te ver van Rotterdam, maar je motorkledij op maat kunt laten maken?
  6. B

    Cardo versus Sharktooth

    Mijn ouwe Shark Evoline 2 gaat met pensioen en wordt vervangen door de nagelnieuwe Evo One van Shark. :) Tenminste wanneer het passen mij bevalt, want een nieuwe helm moet je eerst even op je hoofd zetten. Maar ik zie niet meteen een alternatief voor de Evo :? Op de ouwe Evoline gebruikte...
  7. B

    Evo One

    iemand de nieuwe Shark Evo One al in handen/op zijn hoofd gehad? Mijn ouwe Evoline is vijf jaar oud en wordt dus binnenkort vervangen. En aangezien ik over de Shark heel tevreden ben staat de nieuwe heel hoog op mijn verlanglijstje. Over de Evo-One vind ik nog geen recensies, en er zijn...
  8. B

    R&G radiatorbescherming

    Er staan voor de volgende zomertoer heel wat gravelweggetjes op de planning. Het voorspatbord van de Tiger is nogal kort en ik heb geen zin ergens in Zweden of Finland te staan met een lekkende radiator. Heeft er iemand ervaring met het plaatsen van een radiatorbescherming in het algemeen...
  9. B

    Zuid-west Finland

    Hallo iedereen. Ik ben aan het overwegen om komende zomer een dag of vijf in zuid west Finland te toeren. Zweden en Noorwegen hebben we al gedaan, maar Finland nog niet. Zijn er op dit forum motorrijders die al naar deze regio geweest zijn en eventueel goeie tips hebben? Overnachten...
  10. B

    ervaringen met Cree led lampen?

    Heerft er iemand ervaring met de schijnwerpers van Cree? 125W 3000LM HIGH POWER CREE U5 LED MOTORCYCLE HEAD LIGHT Waterproof 3000LM U5 125W Motorcycle LED Spot light Headlight Fog Light Lamp | eBay Ik zou op mijn Triumph Tiger twee extra lampen willen zetten wegens de abominabele...
  11. B

    gigantische BMW terugroepactie voor R en K reeks

    Per direct roep BMW 367 000 motoren, geproduceerd tussen november 2003 en april 2011 terug http://www.motorradonline.de/motorradbranche/bmw-rueckruf-k-und-r-modelle-von-november-2003-bis-april-2011/647996
  12. B

    gigantische BMW terugroepactie

    Per direct laat BMW Motorrad 367 000 motoren van de R en K reeks, geproduceerd tussen november 2003 en april 2011 terugroepen. Een aluminium onderdeel van de achterwielophanging kan haarscheurtjes vertonen, die door verschillende oorzaken groter kunnen worden, en eventueel leiden tot afbreken...
  13. B

    Werkplaatshandboek Honda CK 750 KZ 1980

    Ik ben bezig van de resten van de donormotor die ik gebruikt heb voor het maken van de Honda Pattger café weer een originele CB 750 KZ te maken. Nu heeft een onverlaat op de avondschool waar ik sleutel mijn partslist en werkplaatshandboek gejat. Het blok ligt helemaal uit elkaar, alles...
  14. B

    werkplaatshandboek Honda CB 750 KZ 1980

    Een snoodaard heeft mijn partslist en, nog erger, mijn werkplaatshandboek gestolen. :( Mijn motorblok ligt uit elkaar. Alles is gereviseerd, gehoond etc. Maar om het blok in elkaar zetten heb ik, om alles juist te zetten, een werkplaatshandboek nodig. Heeft iemand er toevallig een liggen...
  15. B

    Zouden er nog rijden in Nederland en België MZ 1000

    Zowel als design als qua motor een schitterende machine. De MZ 1000 reeks. Ik heb de fabriek bezocht toen ze nog in het ontwikkelingsstadium zaten en zelfs met proefexemplaren gereden. Een machine die gerust de concurrentie aankon met zijn beroemde landgenoot en japanse machines. Helaas door...
  16. B

    K&N RC 1200

    Over na een caferacer project. Nieuw, nog in de originele verpakking 4 x K&N luchtfilters. Model RC 1200. Prijs inclusief verzending naar Nederland of Belgie € 100
  17. B

    transformatie CB 750

    Na bijna drie jaar van zoeken, slijpen, schuren, reviseren, spuiten en airbrushen mag ze voor een eerste keer het daglicht zien. Nog een beetje elektriciteit, de scharnierbeugel voor het zadel en de carbs afstellen, en de paTTger cafe racer kan de straat op. Laat het maar een lange hete...
  18. B

    replica uitlaten voor 70/80er jaren motoren

    Heeft er iemand ervaring met uitlaten van deze firma: Marino Setti van MotoStoricheItaliane. Die mannen leveren naar het schijnt replica's van uitlaten voor 60er 70er en 80er jaren motoren.
  19. B

    Bolski = Bolski ?

    Misschien trap ik een open deur in, maar op zoek naar een uitlaat Marving Master voor een CB 750 KZ kwam ik www.bolski.nl tegen. Is er hier een samenhang met onze moderator Bolski??
  20. B

    uitaat voor CB 750 KZ

    Het ombouw project van standaard cb750 KZ naar cafe racer loopt langzaam op zijn einde. Mag ook wel na bijna drie jaar. Maar zoals te verwachten duiken er op het laatste toch weer probleempjes op. Zo heb ik gisteren vastgesteld dat de uitlaat die ik liggen had blijkbaar toch niet 100% past...
  21. B

    uitlaat voor cb 50kz

    Het ombouw project van standaard cb750 KZ naar cafe racer loopt langzaam op zijn einde. Mag ook wel na bijna drie jaar. Maar zoals te verwachten duiken er op het laatste toch weer probleempjes op. Zo heb ik gisteren vastgesteld dat de uitlaat die ik liggen had blijkbaar toch niet 100% past...
  22. B

    +CB 750 KZ bevestiging stang achterrem

    Tijdens de ombouw van een 750KZ naar cafe racer zijn verschillende onderdelen verdwenen. Ik heb het bange vermoeden wegens "lange vingers" van medecursisten :( . Zo zijn nu ook de specifieke deeltjes weg waar de stang van de achterrem mee aan het pedaal en aan de beugel op het achterwiel...
  23. B

    OKI MPS 200

    Voor mijn caferacer project ( CK 750 KZ)heb ik nog twee CDI's nodig van het model OKI MPS 200. Liefst van het verbeterde niet meer uitlopende model. Iemand deze toevallig liggen? greetz Herman
  24. B

    Bikehouse in Mechelen, Belgie ervaringen gevraagd

    Bij Bikehouse staat een hele leuke Kawa Er5 te koop met weinig kilometers en een schappelijke prijs. Bouwjaar 2002, net 20 000 op de teller, 1300 euro en een jaar garantie. Een collega van mijn vrouw wil beginnen motorrijden en zou deze willen kopen. Nu weet ik genoeg van motoren af, maar...
  25. B

    kettingfiets: hoe vetspatten te verwijderen?

    Hi folks. De eerste 5000 kilometers met de Sprint zitten erop, op 10 weken. Loopt als een tierelier, en ik ben er helemaal blij mee. Intussen al groot onderhoud gehad: ketting + tandwielen, kleppen stellen, olie, filters, bougies.......... Prijs viel ook best mee. Het enige waar ik mee...
Terug
Bovenaan Onderaan