Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: hick
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. H

    Lichtspoel inbouwen

    Is dat moeilijk? Vliegwiel eraf en dan? Dan komt er dus een kabelboom bij, moet daar nog iets speciaal bij zoals een gelijkrichter? Bedankt voor de reacties alvast.
  2. H

    CR250 enduro

    Ik ben aan het kijken voor een cr250 enduro. voor erbij. nu vraag ik me af wat een redelijke prijs is voor een 1993 model, met kenteke dus. condtie is goed, blok zweet alleen wat. waar goed op te letten?
  3. H

    winterstop korting

    Ik zie wel eens verzekeringen met winterstop korting. dan rijd je niet van december tot maart ofzo op je motor en krijg je 10% korting op jaarbasis. dus hij is in die periode niet wa verzekerd? moet hij dan geschorst worden in die periode? of hoeft dat niet?
  4. H

    Universele Paddock stand

    In goede staat 25,- Af te halen omgeving Weert
  5. H

    verzekering voor 1 dag

    Ik over 2 weken mijn motor ophalen. deze wil ik de eerste 3 maanden niet gebruiken. Nu moet ik de motor wel verzekerd naar huis kunnen rijden, je weet maar nooit, kan je een verzekering afsluiten voor 1 dag? en daarna de motor schorsen voor 3 maanden.
  6. H

    Laser Hotcam Titanium voor R6 98-2002

    dit model dus zonder laser logo (mooier/strakker naar mijn mening :) ) Zie foto vraagprijs 220,-
  7. H

    R6 start niet meer en alarm blijft afgaan!

    Vanmorgen wil ik mijn r6 starten. Contact om, startknop >> hij doet niks! ik hoor helemaal geen relais of startmotor, helemaal niks. Killswitch is staat gewoon aan en motor in neutraal dus daar ligt het allemaal niet in. Aanduwen gaat vervolgens wel, loopt verder prima. Accu is goed en...
  8. H

    ontkoppeld niet helemaal?

    Bij mijn R6 merkte ik op dat als ik in de versnelling sta en de koppeling in heb, als ik dan gas geef dan wordt hij toch een beetje aangedreven, niet veel maar toch wel iets. ik kwam erachter laatst bij de stoplichten met afremmen, terwijl ik dit deed, gas ik even gas(zomaar) in zijn 1 met...
  9. H

    Warm starten alleen met gas

    Als mijn motor warm is dan start hij alleen als ik er gas bij geef, zonder gas slaat hij niet aan ondanks dat de startmotor prima draait. Als hij start loopt hij wel prima stationair. Hoe kan dit verholpen worden? Het gaat om een R6 van 2001, met carburateurs dus.
  10. H

    Leren motorbroek mt 32 + Revit handschoenen mt L

    Broek is zwartleer jeansmodel. Maat 32: lijkt hierop Leren Revit handschoenen maat L: foto is in slechte kwaliteit maar ze zijn in nieuwstaat niet veel gedragen beide. vraagprijs 40+25
  11. H

    royementsverklaring verzekering

    Als je schadevrije jaren hebt en je stapt over op een andere verzekering weet ik dat je een royementsverklaring moet inleveren als je recht wilt op je korting. wat nu als je een negatief aantal schadevrije jaren hebt? en je stapt over. begin je dan bij 0 of nemen ze dan wel moeite om te...
  12. H

    veka best theorie boek

    iemand in de buurt van Weert die er 1 heeft liggen? wel de nieuwste uiteraard
  13. H

    even voorstellen

    goeiedag allemaal :) ik ben remy en ga binnenkort beginnen met lessen. ik heb in het brommertijdperk ook schakel gereden dus dat scheelt een beetje misschien. daarna wil ik gaan kijken voor een SM denk een ktm en die ombouwen of misschien een cr500, al weet ik niet of die geschikt zijn om...
Terug
Bovenaan Onderaan