Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: *Tim*
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. *Tim*

    Iemand mooie route Nederland - Italië?

    Hallo MF'ers, Ik ga van de zomer in 10 dagen op en neer naar Toscane en vroeg mij af of er iemand is die daar ervaring mee heeft en of er mensen zijn met een mooie route. zou het liefst de heenweg via een mooie route door Duitsland/Oostenrijk/Zwisterland rijden, en terug idem door...
  2. *Tim*

    Nwe Motor(scooter) onbetaalbaar voor modaal?

    Hallo allen, Ik wil dit toch ff kwijt. Ik weet hoe het met jullie zit, maar als je een gewoon modaal inkomen hebt en ook af en toe op vakantie wil dat kan je toch nooit een mooie nieuwe motorscooter kopen zonder een bkr registratie? Als ik voor mezelf spreek vind ik de prijzen echt ronduit...
  3. *Tim*

    Suzuki Sixteen 2010 te koop of te ruil

    Hallo mede MF'ers, Op het moment bezit ik een Suzuki Sixteen 150 (UX150) en dat bevalt mij uitstekend. Ik Heb alleen een huis gekocht (jippi!! *O* ) verder weg van mijn werk en ik moet dus nu meer woon werk verkeer kilometers gaan maken. Voor in de stad en 10-20 kilometer 80-100 is het prima...
  4. *Tim*

    Route 66, wie gaat er mee?

    Hallo, Ik heb al een tijd een droom om op een dikke Harley route 66, of een deel daarvan te rijden. Geen van mijn vrienden wil of kan. Dus ik dacht laat ik hier eens een balletje opgooien! Belangrijk is als je een paar weken op elkaars lip zit, dat het een beetje klikt, dus hier een...
  5. *Tim*

    Automatisch foto's verkleinen..

    Hai, Ik vroeg mij het volgende af: Is het niet een idee om foto's automatisch te laten verkleinen bij het plaatsen van te grote foto's? De rede van mijn vraag is dat veel mensen moeite hebben met het plaatsen van foto's of dat mensen irritates hebben over het feit dat je foto's eerst...
  6. *Tim*

    Setje spiegels voor ER-5

    Hallo MF'ers, Ik zoek voor mijn '98 Kawasaki ER-5 een setje spiegels. Mogen chromen of zwarte zijn. Liefst niet van die mega grote (die zitten er nu op :P) Alvast bedankt voor eventuele reacties.
  7. *Tim*

    Honda FES 125 gestolen in Amsterdam!

    Hallo mede MF'ers, Kom ik vanmorgen beneden bij de box, is mijn motorscooter weg! Motor stond in een gemeenschappelijke tuin bij de boxen met stuurslot en remschijf slot. Motorscooter met kenteken MT-VH-32 kleur zwart metallic is dus in de nacht van 7 op 8 oktober gestolen in Amsterdam...
  8. *Tim*

    Nieuwe Honda Faze in NL?

    He hallo, Heeft hier iemand meer info over de nieuwe Honda Faze 250? Komt ie ook naar NL? Showroom filmpje
  9. *Tim*

    Honda NX 250 Supermotard/Enduro

    Hallo mede MF'ers, Ik heb hier een hele mooie tot Supermotard / Enduro verbouwde Honda NX 250 te koop. Ik heb deze motor gekocht als extra speeltje naast mijn andere motor, maar ik heb hier zoveel meer lol mee dat ik een nieuwere supermotard ga kopen. Verder: -Bouwjaar 1991 -31.000km...
  10. *Tim*

    XMAX 250 (beperkte inruil mogelijk)

    Hallo mede MF'ers, Ik bied mijn in perfecte staat verkerende Yamaha yp XMAX 250i te koop. Het is een hele fijne snelle en absoluut schade vrije motorscooter. Hij heeft veel opberg mogelijkheden er passen 2 helmen in de buddy. Ik heb deze motorscooter aangeschaft omdat mijn vriendin het niet...
  11. *Tim*

    Beste gps speedometer iPhone

    Mede MF'ers, Ik ga mijn iPhone als kilometer/snelheidsmeter gebruiken, omdat ik alles van mijn motor heb afgesloopt voor een mooi klein cockpitje. Nu vroeg ik mij af of iemand dat ook gebruikt, en welke App dan het beste is. Alvast bedankt!
  12. *Tim*

    Kilometer/Snelheids teller analoog

    Hi, Ik ben opzoek naar een analoge kilometer teller. eentje die ik op mijn stuur kan monteren en eventueel met controle lampjes. Laat maar weten als je iets hebt liggen. buffingtim@hotmail.com
  13. *Tim*

    Motor gestolen Amsterdam

    Hallo Mf'ers, Er is een motor gestolen van een kennis van mij. Het gaat om een BMW F650 uit '94 met kenteken MX-41-GD. Het is een motor die aangepast om linkshandig te bedienen omdat dat hij een handicap heeft aan zijn rechter hand. Het gaat om een vergelijkbare motorfiets als deze...
  14. *Tim*

    metaal bewerker gezocht (NH)

    Hai MF'ers, Wie heeft er zin om een demper pas te maken voor (of samen met) mij? Er moet custom link pijpje gemaakt worden van een cm of 20 tussen de voorbocht en de demper. Ik betaal uiteraard de materiaal kosten en jouw tijd. Eventuele reacties; buffingtim@hotmail.com alvast bedankt!
  15. *Tim*

    Supermotard wielen monteren.

    Hallo, Ik heb een vraag: Ik heb een Honda NX 250 en zou hem graag een SM look geven... Op marktplaat heb ik velgen gezien van een TDM 125, mooie zwarte 3 spaaks wielen. deze: http://link.marktplaats.nl/340524485 Nu vroeg ik mij af past dat? of is dat passend te maken?
  16. *Tim*

    Allroad/Enduro/Crosser max 1000,-

    Hallo MF'ers, Ik zoek een Leuke Allroad/Enduro/Crosser waar ik een beetje mee kan spelen. Aantal criteria: -max 1000,- -geen bouwpakket -met kenteken -250 tot 600cc Alvast bedankt!
  17. *Tim*

    XMAX 250 sport ruitje

    Hallo, Ik heb een donker sport kuipruitje gekocht, maar het is toch niet mijn ding..... Voor model t/m '09 Kan ik er iemand blij mee maken? deze:
  18. *Tim*

    16/17 inch sm voorwiel

    Hallo, Ik zoek een 16 of 17 inch supermotard voorwiel. Ik hoor het wel,
  19. *Tim*

    Motor onderhoud cursus?

    Hallo mede mf'ers, Ik zou graag zelf mijn onderhoud doen aan mijn motor(en). Aangezien ik er de ballen verstand van heb, dacht ik: waarom ga ik geen cursus in die richting volgen? Nou heb ik al wat research gedaan, maar ik kom allen uit op een BBL opleiding en een opleiding in...
  20. *Tim*

    Motorverhuur Amsterdam?

    Vraagje; Waar kan ik in de omgeving Amsterdam een motor huren? Alvast bedankt!
  21. *Tim*

    MSL Groep 1 Zandvoort 25 mei

    Hallo, Wie kan ik bij maken met mijn spot op 25 mei bij MSL in groep 1 op Zandvoort? Het zijn 3 heats van 20 min. Voor dezelfde prijs als ik ervoor heb betaald; 75,- euro. Reageren kan hier of via: buffingtim@hotmail.com
  22. *Tim*

    XMAX 250 '09 accessoires???

    Hallo, Weet iemand een goede site waar ze nog accessoires verkopen voor de 2009 Xmax? Ik zoek vooral het lage zwarte kuipruitje. Ik heb al uren gegoogled maar kan niks vinden.... Alvast bedankt!
  23. *Tim*

    Ninja 250R veel extra's

    He hallo, De kogel is door de kerk. Met pijn in mijn hart ga ik mijn kleine monster verkopen. Ik heb de motor vorig jaar nieuw gekocht en sindsdien veel plezier van gehad. Ik ga de motor verkopen omdat ik een motorscooter ( :X ) wil hebben voor mijn woon/werk verkeer door de stad. Ook een...
  24. *Tim*

    Motorspuiterij Noord-Holland?

    Hallo mede MF-ers, Ik heb een vraagje: Wie weet er een goede motorspuiterij in de omgeving van Amsterdam? Ik heb mijn remschijf slot op mij tank laten vallen :( en nu zitten er een paar pitjes in.
  25. *Tim*

    Crosser met kenteken

    He hallo, Ik ben opzoek naar een leuk crossertje 125-500cc voor het slechte weer werk. Ik heb namelijk geen zin om steeds mijn nieuwe motor te poetsen! Dus wie heeft er iets leuks staan? Ongeveer 1000,- euro. Motor moet wel goed zijn, dus geen sleutel projecten....
Terug
Bovenaan Onderaan