Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MajorFear
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. MajorFear

    Reisverslag TET Denemarken 2022

    Prelude Door de onzekerheden in de corona periode is het er niet van gekomen een motorrit naar het buitenland te maken. Gepland was een motorrit naar Schotland maar uiteindelijk zaten we toen hevig in de lockdown. Daarna regelmatig geprobeerd met de maten en af te stemmen, maar er was altijd wel...
  2. MajorFear

    Polder rit

    Nogal wat ritten die ik dit jaar gepland had gingen niet door, om begrijpelijke reden. Dus besloten maar een rit in eigen land te doen, dit keer in de provincie waar ik woon Flevoland. Zullen weer een paar mensen met de ogen gaan draaien, ja veel rechte wegen maar wel strak asfalt, maar ook best...
  3. MajorFear

    Hell's Highway

    's Morgens de spulletjes bij elkaar gezocht om de route Hell's Highway uit het motorboek te rijden. Het moet wel veilig vanwege COVID19 dus brander en koffie gaat mee, bammetjes voor onderweg gesmeerd. Waterflessen gevuld en het geheel in de zijkoffers gepakt. Uiteindelijk rij ik om half negen...
  4. MajorFear

    Adventure Cooking

    Omdat een motortoertocht naar het buitenland er dit jaar waarschijnlijk niet in zit vanwege de COVID-19 had ik het volgende bedacht. Na veel adventure YT filmpjes bekeken te hebben zag ik dat de gemiddelde warme maaltijd bestaat uit pasta met een blikje tonijn. Ik ben geen kok maar ik denk dat...
  5. MajorFear

    Ierland 2015

    In mei 2015 wil ik samen met vrienden naar ierland gaan toeren. Plan is met de ferry vanaf Rotterdam naar GBR te varen en deze via secundaire wegen te door kruisen naar Fishgard en daar weer de ferry naar Rosslare te nemen. Vervolgens een rondje zuid Ierland. We hebben max 10 dagen de tijd, uit...
  6. MajorFear

    Algemene artikelen

    Op mijn website staan artikelen over navigatie, communicatie en fotograferen & filmen tijdens een motortoertocht. Wellicht handig voor jullie. Daar ik de wijsheid niet in pacht heb sta ik open voor opbouwende kritiek. Groetjes, Marcel */ edt: url aangepast
Terug
Bovenaan Onderaan