Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. G

    spaken vraag

    Goedenavond ik heb een dragstar custom waarvan de spaken erg roesten nu vraag ik mij af kan je per spaak (dus om de beurt) zelf spaken vervangen.Dit omdat ik dan niet alles opnieuw moet afstellen.
  2. G

    25 kw of niet

    Ik heb een xvs 650 gekocht voor project van de winter,nu staat er op kentekenbewijs 25 kw de vorige eigenaar kon mij niet vertellen of dit er nog in zat of niet.nu mijn vraag hoe kan je een dragstar begrenzen zodat ik gericht kan zoeken of het er nog inzit. Bvd
  3. G

    waar hoort dit onderdeel

    Echte beginners probleem,ook ik ben bezig mijn motor bamdit 1200 uit 97 aan het opleuken.frame gespoten alles netjes schoon, kleppen gesteld,r6 subframe.echter nu kom ik een onderdeel tegen waarvan ik niet meer kan herinneren waar deze zat.hopelijk weet iemand het. Foto toegevoegt.
  4. G

    waar hoort dit onderdeel

    Echte beginners probleem,ook ik ben bezig mijn motor bamdit 1200 uit 97 aan het opleuken.frame gespoten alles netjes schoon, kleppen gesteld,r6 subframe.echter nu kom ik een onderdeel tegen waarvan ik niet meer kan herinneren waar deze zat.hopelijk weet iemand het. Foto toegevoegt.
  5. G

    22k verdunner universeel

    Dat zal je natuurlijk net zien wou lekker met kerst motorframe in blanke lak zetten, maar is wat te dik. Geen probleem dacht ik even verdunner pakken echter die was op.natuurlijk alles 2dgn dicht. Nu vrijdag maar ergens 2k verdunner kopen maar heb vorige keer al behoorlijk wat afgezocht. Nu de...
  6. G

    22k verdunner universeel

    Dat zal je natuurlijk net zien wou lekker met kerst motorframe in blanke lak zetten, maar is wat te dik. Geen probleem dacht ik even verdunner pakken echter die was op.natuurlijk alles 2dgn dicht. Nu vrijdag maar ergens 2k verdunner kopen maar heb vorige keer al behoorlijk wat afgezocht. Nu de...
  7. G

    millaco autolak

    Wil mijn motor spuiten had via mp leuke aanbieding gehad 1/2 ltr metallic base coat,blanke lak en verharder. Samen voor 69€ nu is het merk millaco heeft iemand hier ervaring mee
  8. G

    spuiten kleppendeksel en oliedeksel

    Heb het forum door gezocht echter antwoord is niet 100% duidelijk wil van mijn bandit 1200 oliegekoelde blok de deksels spuiten liefst in kleur motor echter kan dit nu alleen met engine paint of ook met proff autolak met 2k lak erover? Hoop dat iemand het al eens heeft gedaan en goede...
  9. G

    aluminium lasser noord holland

    Zoals topic al doet vermoeten zoek ik een lasser in de buurt van schagen die voor mij 3 beugels op mijn aluminium subframe kan lassen.hoop dat er iemand is
  10. G

    r6 2002 duoseat

    Gezocht duoseat r6 2002,mag beschadigt leer hebben
  11. G

    r6 subframe

    Gezocht r6 subframe voor ombouw
  12. G

    k&n filters en afstelvraag bandit

    Ik ben rob al eens voorgesteld uit noord holland, Ik heb een bandit 1200 gsf uit 97 en wil deze winter ook is die te grove kont eraf. Nu mijn vraag als ik de luchtfilter kast vervang door losse k&n filters moet je dan altijd opnieuw laten afstellen?en wat kost ongeveer zoiets?en moeten er ook...
  13. G

    hoe te werk te gaan

    Hallo mf ers altijd lees ik vol bewondering de verbouw topics nu wil ik deze winter ook starten maar vraag mijwat af, Punt 1 : de motor gaat geheel uit elkaar, blok moet eraf en wil ik spuiten gaat om een bandit 1200 blok niet erg licht ,moet olie eruit?, ga ook kleppen stellen en nu de vraag...
  14. G

    welke weerstand waarde

    Goedenavond ik heb een bandit 1200 met veypor computer erop nu zit er ook een veypor oliesensor op voor temperatuur meting 1 led voor lage temp 1 voor hoge temp.echter is deze aansluiting van de leds stukgegaan tijdens demontage, nu staat erin het schema 75 r,maar is dit dan 75 ohm?Hoop dat...
  15. G

    koplampsteunen 43 mm

    Wie heeft er nog 2 koplampsteunen voor 43 mm voorvork hoor het graag
  16. G

    koplamp 20 cm bandit n

    Gezocht bandit n koplamp de ronde liefst met koplamporen
  17. G

    goud geannodiseerde boutenset en lsl stuur

    geef je bandit 1200 gouden accenten , te koop gebruikt maar als nieuw goud geannodiseerde bouten set voor je blok,voorspatbord ,achtertail,footsteps en benzine dop,en gouden ventiel doppen. prijs 25 excl verzenden ook goud geannodiseerde lsl stuur.prijs 40 excl verzenden. prijs samen 60...
  18. G

    stuurkuip streetfighter motoplastic sa

    Te koop over van project? Motoplastic sa stuurkuip incl verlichting en bevestigingsbeugels. Zoals Je ziet op foto scheurtje bij ophanging echter dit is gelast door bedrijf dus kap spuiten en is als nieuw, geen chinese dunne polyester maar dik spul Verzenden kosten koper
  19. G

    stuurkuip streetfighter motoplastic sa

    Te koop over van project? Motoplastic sa stuurkuip incl verlichting en bevestigingsbeugels. Zoals Je ziet op foto scheurtje bij ophanging echter dit is gelast door bedrijf dus kap spuiten en is als nieuw, geen chinese dunne polyester maar dik spul Verzenden kosten koper
  20. G

    gezocht. werkplaatsboek. of dig bandit 1200

    Wie heeft nog een werkplaats handboek. Voor bandit 1200 uit 97,mag ook digitaal
  21. G

    wat voor spanning uit sem ontsteking

    weet iemand of kan iemand nameten wat een sem 11 onsteking voor volt waarde afgeeft.tussen zwart en rode kabel
  22. G

    wat heb ik getankt,kan dit

    nu het stomste wat je kan doen tanken in jerrycan en vervolgens vergeten wat je getankt hebt als je thuis komt ikd us,heb ik nou euro of super getankt. mijn vraag nu kan super ook in ktm 380 uit 98 of krijg ik dan problemen zit er al in maar nog niet gestart en weet dus niet wat er in zit.
  23. G

    380 start niet

    Na demontage poedercoaten etc en montage start de motor niet,wat heb ik wel Vonk echter niet mooi blauw Volgens mij redelijke compressie Brandstof toch start hij niet geeft alleen af en toe een plof Start 3 x lichte kick dan harde kick echter ksn er niet op staan zoals bij sommige filmpjes...
  24. G

    onstekings vraag,hopelijk hulp

    Na het poedercoaten en opnieuw opbouwen van mijn ktm 380 exc uit 1998 wilde ik hem starten helaas, geen mooie blauwe vonk maar gele zwakke vonk.wat kan dit wezen?wat heb ik gedaan Bougie vervangen vonkt nog zwakker Bougie kabel iets ingekort voor beter aansluiting Wat is ervoor gebeurt...
  25. G

    gepoedercoat op verkeerde plaats, wat nu?

    Goedemorgen ik heb mijn frame en koppellingsdeksel en onstekingsdeksel laten coaten helaas is ook binnekant van de deksel meegecoat dit ben ik vergeten te zeggen tegen de coater dat dit niet moest.nu mijn. Vraag kan het kwaad dat dee binnenkant gecoat is, zal het loslaten door hitte?oja hoe kan...
Terug
Bovenaan Onderaan