Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. W

    Aangeboden custom uitlaatbeugel voor Suzuki K3

    Heb deze beugel nog liggen. Wie kan ik er blij mee maken? Doe maar een bod.
  2. W

    [Verkocht] 2 paddock stands (voor en achter)

    Lakschade op de stands bij het handvat Vraagprijs €30 Locatie: Appingedam
  3. W

    Bevestigings plugjes tussen kuipdelen

    Hallo, De koppeling van mijn topkuip en zijkuipdelen van mijn K9 GSX-R600 zitten als je van boven het voorwiel kijkt met 4 van die zware busjes vast die je er in moet drukken. Ik ben er 2 kwijt. Probeer ze te vinden ergens online maar wat is eigenlijk de officiële naam van deze dingen? Is er...
  4. W

    Lak beschadiging op carter deksel

    Hallo, Van het weekend tijdens het wassen van mijn GSX-R600 K9 merkte ik op dat er een barst in de lak/coating zit op het carter deksel aan de linkerkant. Een nieuw deksel kost €250 en ik vroeg me af of dit te repareren is of dat ik hem bijvoorbeeld opnieuw kan laten coaten (indien gepowder...
  5. W

    Schoonmaken motorpak van textiel of leer

    Hallo, Na elke rit in de zomer verzamel ik altijd heel wat vliegjes op pak en helm. Meestal neem ik na het rijden met een natte doek even mijn pak af maar er blijven altijd wat (bloed)vlekken achter. Zijn er speciale middelen om je pak mee schoon te maken? Of is het gewoon accepteren dat je...
  6. W

    Uitlaat beugel Suzuki GSX-R600 K3 met GSXR tekst uitgefreesd

    Uitlaat beugel Suzuki GSX-R600 K3 met GSXR tekst uitgefreesd. Weet niet zeker of die ook op de K2 en K1 past Vraagprijs €50
  7. W

    GSX-R600 K9 rammelende kuipruit / voorkuip

    Hallo, Onder het rijden, en alleen bij bepaalde toerentallen rammelt mijn kuipruit / voorkuip. Als ik dan onder het rijden het linkerdeel van de voorkuip vast pak op de plek waaraan de kuipruit zit vast geschroefd dan houdt het op. Ik heb toen ik thuis kwam alle schroeven aangedraaid. Een...
  8. W

    Te strak motorpak?

    Hallo, Van het weekend even aan het rijden geweest, en eens geprobeerd een KD te maken. Ik was op een afgelegen rotonde wat rondjes aan het rijden, en ik had het gevoel dat ik mijn knie wel aan de grond moest hebben maar niet dus. Mijn stepje had al meer maal de grond geraakt. Nu las ik...
  9. W

    Hoe je niet moet omgaan met je motor

    http://www.dumpert.nl/mediabase/1667761/0383a671/motor_zegt_.html
  10. W

    Chain grease of kettingspray

    Hallo, Ik gebruik nu voor het smeren van mijn ketting Forte Chain Grease. Dit geeft soms best een een zooitje omdat na het smeren tijdens het rijden nogal wat vet in de kuip terecht komt. Wat is eigenlijk nu beter grease of gewoon kettingspray?
  11. W

    Oplopen temperatuur bij stilstaan

    Hallo allemaal, Heb sinds kort een andere motor, een Suzuki GSX-R 600 K9 hiervoor had ik een GSX-R 600 K3. Wat me opvalt is dat bij mijn nieuwe motor de temp veel sneller oploopt als ik bijvoorbeeld sta te wachten bij een stoplicht dan mijn vorige motor. Is dit normaal? Welke factoren hebben...
  12. W

    Rijinstructeur die volgt in auto wat vind je daar nou van?

    Ik zie vaak dat tijdens motorrijles de cursisten worden gevolgd door een instructeur die volgt in een auto. Tijdens mijn lessen reed de instructeur altijd mee op de motor. Ook in slecht weer. Waarom rijden ze mee in de auto? Als ze volgen op de motor hebben ze in mijn optiek veel beter zicht op...
  13. W

    Stuurhouding

    Hallo, Gister was ik aan het rijden en toen viel mij iets vreemds op. Het stuur (kroonplaat) stond onder het rijden niet in de rechte positie. Mijn rechterhand zat wat verder richting mijn lichaam dan mijn linker hand. Als ik het stuur los laat dan is de motor niet in onbalans en rolt hij...
  14. W

    GSX-R K9 kuipdelen demonteren

    Goedemorgen allemaal, Gister even bezig geweest om nieuwe korte kentekenplaathouder te monteren. Hiervoor moest ik de originele verwijderen en daarvoor moest ik de kabel van de kentekenplaatverlichting los koppelen. Hiervoor moest ik dus links achter het kuipdeel en mijn zadel demonteren. De...
  15. W

    GSX-R600 K9 andere uitlaat opnieuw afstellen ja of nee

    Hallo, Volgende week ben ik van plan een andere uitlaat te monteren onder mijn GSX. Ik heb een Laser GP X-treme gekocht. Als ik deze heb gemonteerd moet de motor dan ook opnieuw worden afgesteld? Gr Danny
  16. W

    Gezocht Laser X-Treme voor GSX-R600 K9

    ik ben op zoek naar deze uitlaat:
  17. W

    GSX-R kentekenplaat houder

    Hallo, Ik ben op zoek naar een korte kentekenplaathouder voor een GSX-R uit 2009. Iemand een idee waar ik zoiets kan halen? Niks gevonden op Marktplaats. Gr Danny
  18. W

    GSX-R 600 K9 en G&G GP uitlaat

    Hallo iemand ervaring met een G&G GP uitlaat onder een GSX-R 600 2009? is dit aan te raden of zijn er betere alternatieven?
  19. W

    Motor forum en firefox

    Vanaf vandaag krijg ik de volgende melding als ik met Firefox MF bezoek. Geprobeerd vanaf meerdere locaties en computers
  20. W

    Nog maar weer een zitpositie topic. Zitpositie tov tank

    Hallo allemaal, Gister een leuk tochtje gemaakt met wat vrienden. We hadden een discussie over de zitpositie tijdens het rijden. Ik vind het prettig om niet al te dicht op de tank te zitten (zeg maar de vuist tussen de tank en je private parts. Terwijl zij eigenlijk tegen de tank aan zitten...
  21. W

    Van 600 naar 750

    Hallo, Afgelopen week was ik bij Motoport in leek en zag daar een mooie GSX-R750 staan. Ik rijd nu 2 jaar op een 600. Is het qua rijgedrag een grote overgang naar een 750 of valt dat reuze mee?
  22. W

    Counter steering

    Hallo Allemaal, Om wat beter door de bocht te komen ben ik bezig om mijn kijk- en bochtechniek te verbeteren. Heb gister de DVD Twist of the wrist 2 van Keith gezien. Vond het een erg interesante film (behalve slechte acteerwerk van de acteurs) In het begin van de film wordt getoond wat de...
  23. W

    GSX-R 600 K3 Achterspatbord aanpassen

    Hallo, Ik heb een GSX-R 600 uit 2003. Het achterspatbord daarvan is nogal lomp en zou ik graag wat willen aanpassen. Nu heb ik gezien dat het bijna een geheel deel is tot aan het slot voor je buddy. Ik vroeg me af of en hoe jullie dit hebben aangepakt Groeten Danny
  24. W

    Forte red chain grease

    Hallo, Ik heb zo'n potje red chain grease gekocht. Dit weekend heb ik dit aangebracht met het kwastje. Mijn vraag is kan het kwaad als een aantal haartjes van het kwastje aan de ketting blijven plakken? De meeste heb ik wel kunnen weg halen. Groet Danny
  25. W

    De ideale zithouding in bochten (plat door de bocht)

    Hallo, Ik heb sinds februari dit jaar mijn motor rijbewijs gehaald. Ik rij vanaf april op een GSX-R 600 K3. Ik ben nog wat onzeker in de bochten en ben daarom aldoor aan het oefenen op een terein waar een leuk vierkantje zit met 2 ideale bochten waar je mooi plat door heen kan. Ik heb echter...
Terug
Bovenaan Onderaan