Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: RobinHood
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. RobinHood

    verhoog de boetes voor motorrijders met 100%

    Onlangs besloot het kabinet de verkeersboetes met 15% te willen verhogen. Sommigen denken dat het de staatskas spekt.. anderen denken dat het voor de verkeersveiligheid is.. De waarheid zal in't midden liggen zeker? Echter lijkt me het wel logisch boetes te verhogen voor de 'zwakkere'...
  2. RobinHood

    Koplamp op je helm

    hey jonges, ik zat zo op een niet nader genoemde website gadgets te checken en ineens zag ik dit: en toen dacht ik, verrek dit zou perfect op een motorhelm passen. en waarschijnlijk onze veiligheid verbeteren....want: tijdens motorrijles leerden we, de bocht inkijken als je de...
  3. RobinHood

    ik voel lucht bij m'n uitlaatbocht / uitlaat verbinding?

    hoi ik reed laatst naar m'n werk....en voor't stoplicht voelde ik lucht tegen m'n enkels blazen... en m'n voeten stonden bij het gedeelte van de uitlaat...waar de uitlaatbocht met de uitlaat verbonden wordt. nu vraag ik me af, kan dit kwaad? hij loopt verder gewoon goed en maakt ook niet...
  4. RobinHood

    hoe werkt de high / low beam eigenlijk? (enkele koplamp)

    hoi, ik zat aan m'n motor te sleutelen laatst....en nu vroeg ik me het volgende af.... er zit 1 koplamp in m'n koplamphuis....er lopen 3 draadjes uit... 1 lijkt te gaan naar m'n high / low beam schakelaar. de ander is denk ik dan de + en de laatste moet dan de - toch zijn ...
  5. RobinHood

    toeren in groep met rouwvlaggen = overal voorrang!

    hey jonges, vanaf 1 juli wordt de regel dat je een rouwstoet overal voorrang moet geven weer van kracht! ( bron: http://www.leeuwardercourant.nl/nieuws/regio/article6167295.ece/Voorrang-voor-rouwstoet-met-vlaggen ) dus dat betekend: bij alle wegen waar geen stoplichten staan lekker...
  6. RobinHood

    hd-dag weert 19 juni, adres?

    hoi, de hdc weert geeft een summerparty op 19 juni, maar volgens mij waren die gozers stoned toen ze de poster maakten want ik kan er geen adres op vinden. hun site werd ik ook niks wijzer van. weet iemand van julie dit? alvast bedankt
  7. RobinHood

    jerrycan (20 liter) binnenkant schoonmaken

    hoi mes amis. Ik heb van een kennis een jerrycan gekregen. nu weet hij niet wat erin heeft gezeten maar hij is droog van binnen. Hij was wel weggezet met de dop open. voor zover ik kan zien zit er een stuk plakband in. Maar wie weet wat nog meer. m'n plan is om hierin benzine te...
  8. RobinHood

    Dennis Hopper de easy rider memoriam topique!

    Dennis Hopper (74) is vandaag (29-05) aan de gevolgen van prostaatkanker overleden. Man is natuurlijk bekend wegens de regie van de beste motorrijders film allertijden, 'easy rider'! Waarin hij ook 1 van de hoofdrollen, Billy, vertolkte. Boooorrn to be wiiiiiild :] Post wat...
  9. RobinHood

    waarom moet de bijrijder bij een tourtocht ook betalen?

    ik zat zo tourtochten te checken op sommige MC sites. en bij veel tourtochten moet de bijrijder ook betalen! soms een gereduceerd tarief, soms de volle mep! Is dit niet een beetje raar? Als passagier heb je minder lol dan als bestuurder. als bestuurder heb je minder lol als je een...
  10. RobinHood

    Hoe ziek durf je nog op de motor te gaan?

    Hoi, sorry als m'n zinsbouw een beetje krom is, zit hier op m'n werk met een stevige migraine... normaal ga ik altijd met de motor maar ik heb deze keer voor de bus geopteerd. omdat ik echt kokhalzend wakker werd. Barstende hoofdpijn. Kon bijna niet meer uit m'n ogen kijken. Kop koffie...
  11. RobinHood

    niet gebruikte accu 'goed' houden

    hoi, sorry als dit al eens is gevraagd, probeerde de search maar kon niet echt een antwoord vinden op m'n vraag. ik heb dus m'n oude motor gestript voor onderdelen en onlangs goedkoop precies hetzelfde merk/type op de kop kunnnen tikkken, in betere staat. Maar de accu van m'n oude...
  12. RobinHood

    jullie vragen veel teveel voor jullie motoren

    ik dacht dat ze op marktplaats woekerprijzen hanteerden kwa motoren...maar het lijkt wel of het hier op MF even erg of nog erger is. Een paar voorbeelden: VFR, '91, 103000 KM (!) , 1500,- (!!!) VFR 750 RC36-1 ('91) fiets van bijna 20 jaar oud met meer dan honderduizend op de...
  13. RobinHood

    politiechef wil voertuigen begrenzen op 150km..goed idee!

    las ik net op de telegraaf site Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl Waarschijnlijk gaat dit er niet komen, politiek brand het af... maar.....ja... kvind het eigenlijk niet eens zo'n slechte gedachte...mits aangepast. bv. op vrijwillige basis. waar...
  14. RobinHood

    [TK] honda nighthawk cb450 '85 onderdelen

    Onderdelen van m'n cb450 nighthawk. Voor de belangstellende. Wat is er niet meer bruikbaar: - ketting / tandwielen versleten. - spiegel rechts zit een barst in. - voorspatbord lelijk. - voorvorkkeringen beide voorvorken lek. - zadel gescheurd. - km-teller kabel defect. - stuur...
  15. RobinHood

    Ervaring Lidl gereedschapsset , 216 delig, €80,-

    Binnenkort bij de lidl: Gereedschapsset, 216 delig, voor €80,- Van het merk powerfix profi. Goeie deal? of draai je bij het eerste roestige boutje dat je tegenkomt op je motor het bitje krom? (kon geen reviews op internet vinden, vandaar dat ik julie hier vraag...en tip ;) )...
  16. RobinHood

    Liever een Aygo dan een nieuwe motor

    Okay ik maak me hier denk ik niet populair mee...maar... m'n oude motor is versleten. nodig toe aan een volledige opknapbeurt. Wordt dit jaar een oldtimer, dus....niet meer betrouwbaar genoeg in huidige staat voor woon/werk verkeer. Deze houd ik dan voor de hobby. Dus, tijd voor een...
  17. RobinHood

    RAD shop in Belgie, iemand ervaring mee?

    hoi! sry als ik dit in't verkeerde subforum post. Maar ik wist niet waar ik anders m'n vraag het beste kon stellen. Heb ook nog de search gebruikt maar kon geen info vinden. Iemand ervaring met RAD shop , in Belgie? Verkopen onderdelen en uitrusting/accesoires voor motoren. Nu...
  18. RobinHood

    25kW wordt 35 kW, direct zwaar vanaf 24 jr

    Sry als hier al een topic over was, mischien interessant voor MF: quote van site verkeer en waterstaat: Vanaf 2012 worden de nieuwe Europese regels rondom het (motor)rijbewijs van kracht. Elk land mag nog wel binnen bepaalde marges eigen keuzes maken. Nieuwe regels * Er...
  19. RobinHood

    Waarom zijn er geen ligmotorfietsen?

    hoi! toen het nog mooi weer was zag ik af en toe mensen op ligfietsen rondrijden. toen ik ze zo zag rondrijden dacht ik bij mezelf, "hey die lui hebben minder luchtweerstand dan andere 'normale' fietsers." Hetzelfde geldt voor conventionele motoren. Maar dat is toch eigenlijk raar? In...
  20. RobinHood

    waarom geen <600CC motoren meer nieuw?

    hey, kzat voor de grap eens naar de nieuwe '09-'10 modellen te kijken van honda/suzuki/yamaha/kawasaki (de NL site van de fabrikant). want mischien wil ik in de nabije toekomst nog eens NIEUW gaan rijden. Een leuke lichte motorfiets om door de stad mee te rijden, binnenwegen en ook snelweg...
  21. RobinHood

    Waarom zijn voorvork rubbers 'uit' geraakt?

    Las laatst een artikeltje waarin het nut van voorvork rubbers nog eens werd benadrukt en dat het vreemd is dat deze uitvinding totaal 'uit' geraakt is bij de meeste moderne motoren. Deze dingen dus. Zonder deze dingen raken voorvorken sneller lek. Je moet ze vaker schoonmaken...
  22. RobinHood

    compressor, na gebruik ontluchten?

    Hoi! ik heb bij de Aldi dit gehaald: als ik de compressor aanzet, vult ie tot luchdruk 8 bar. en als ie onder een bepaald aantal bar komt, vult ie weer bij tot 8 bar. Nu zit er een untluchtingsdop op, zodat ik de compressor 'leeg' kan laten lopen. Maar nu vroeg ik me af...
  23. RobinHood

    lego city politie motor ( nr. 7235 )

    hoi! 1ste post! :) Mischien een beetje rare vraag, maar ik zocht dus het nieuwe politie motortje van lego city (nr 7235) Heb namelijk ook de oude politie motortje van vroeger. Was een soort van naked achtig met windschermpje. En leek me leuk om dan deze nieuwe met kuip ernaast te...
Terug
Bovenaan Onderaan