Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: martenzx6r
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. martenzx6r

    HJC RPHA 10 Graffiti Lorenzo

    Wegens aanschaf nieuwe helm aangeboden. Heldere vizier + doos ook aanwezig. Nieuwe wangstukken in verpakking krijg je er ook bij. Meer fotos...
  2. martenzx6r

    Akrapovic stickers verwijderd

    Goedemiddag, Vraag: ik heb de stickers van mijn Akra's verwijderd (ze waren niet mooi meer) nu heb ik kleinere stickers gekocht en hou ik dus een redelijk groot voormalig bestickerd gedeelte over. Dit heeft een andere kleur omdat het natuurlijk altijd bedekt is geweest, wat moet ik doen...
  3. martenzx6r

    OPGELET!! Grind op de wegen

    Dames en heren, Even een word of caution, Hier in het Noorden (Groningen/Drenthe) zijn ze veel met de wegen bezig en ligt op veel wegen een aardige lading los grind. Het wordt volgens Nederlandse traditie niet aangegeven met borden dus let even op uzelf...... Groet, Marten
  4. martenzx6r

    RSV1000R 2005 Kroonplaat

    Dag medemotorrijders, Schuivertje gehad met mijn nieuwe achterband... baalbaalbaal. De linker clipon is afgebroken en zal moeten worden vervangen. Nu moet de kroonplaat verwijderd worden. Moet er gewoon een inbus in de kroonplaat en draaien maar? zoja, wat komt er dan los? (lagers e.d.)...
  5. martenzx6r

    Aprilia RSV1000 2005 Start ALWEER NIET

    Goed, helaas ben ik er weer. Na 120 km fun gehad te hebben afgelopen vrijdag avond, startte mijn motor gisteravond niet meer. Wat heb ik gedaan: (zie ook vorige topic: Aprilia RSV1000 2005 Start niet meer.) Ik heb de tank er weer afgehaald en de brandstofpomp eruit. Alle...
  6. martenzx6r

    Aprilia RSV1000 2005 Start niet meer

    Goedenmiddag dames en heren, Afgelopen week heb ik mijn motor groot onderhouden gegeven. (kleppen stellen, nieuwe ketting/tandwielen, remblokken etc) Daarna de hele prut weer in elkaar en proberen te starten. Alles zat weer op zn plaats en de motor ging gewoon op contact. Normaal is...
  7. martenzx6r

    BulletHD2 + alle accesoires

    Wegens aanschaf van een andere camera: Bullet HD2 720p Kan zowel filmen en fotos maken. Alles erbij, nieuwe waterdichte ringetjes en een zuignap! Vraagprijs: Euro 85,- (nieuw kosten ze, zonder de zuignap vanaf 140 euro's) SMS/Bel/App mag ook: 0621424593 Groet, Marten
  8. martenzx6r

    Forma Laarzen MT45

    Goed, meerdere keren geprobeerd mijn ex-laarzen te verkopen, tot nu toe zonder succes. Dus nu maar even stunten! Forma Laarzen Zwart Mt 45 (vallen iets kleiner uit) Waterdicht (volgens het boekje) Stunterdestunt prijs: 20 euro's of een krat Hertog Jan o.i.d. Ze staan mij in de...
  9. martenzx6r

    Segura Dames Leren Broek

    Te koop aangeboden van mijn moeder. Tekst namens mijn mams: Hele mooie, onbeschadigde soepele zwarte lederen dames motorbroek van SEGURA. De maat: T3 ( damesconfectie 40) Vraagprijs €90,= De broek is me te ruim geworden. De broek is gevoerd en vast te ritsen aan een motorjack. Hij kan...
  10. martenzx6r

    Forma Mirage Zwart MT.45

    Forma Mirage Laarzen Maat 45, valt iets kleiner uit. VRAAGPRIJS 40 euros.
  11. martenzx6r

    Datona Balhoofd Bok

    Datona balhoofd bok; Zo goed als nieuw! heb heb gekocht als showroom model. Heb de bok slechts enkele keren gebruikt wegens aanschaf ander type voorbok. Het bovenste gedeelte is te verwijderen en hij is dan te gebruiken als achterbok. Alle adapters aanwezig! VRAAGPRIJS 40 euro...
  12. martenzx6r

    Yamaha R1 02-03 Stompgrips

    Stompgrips voor een R1 2002-2003. Helemaal nieuw in de verpakking. Vraagprijs 30 Euro's Groet, Marten
  13. martenzx6r

    Aprilia RSV Mille BMC Filter

    Nieuw in plastic/doos: BMC Filter voor een RSV (oer Mille tm 2003) Alles erbij, nooit gebruikt. Nieuwprijs is ongeveer 60 euro volgens mij. Doe een redelijk bod!:) Groet, Marten
  14. martenzx6r

    Yamaha R1 02-03 Stompgrips

    Stompgrips voor een R1 2002-2003. Helemaal nieuw in de verpakking. Vraagprijs 30 Euro's Groet, Marten
  15. martenzx6r

    LeoVince SBK Dempers (Alu) + Linkpijp

    LeoVince SBK Dempers met linkpijpjes. De veren van de linkpijpen naar het spruitstuk zijn niet meer aanwezig, van de dempers naar de LP's zitten op hun plaats. Gaan weg ivm aanschaf andere dempers! De Leo's zijn gepolijst, stickerloos en voorzien van een E-keur, DB Killers aanwezig...
  16. martenzx6r

    Yamaha R1 2002/2003 StompGrips

    Dames en Heren, Heb hier nog StompGrips liggen voor een R1 2002/2003. Nieuw in verpakking! Zie foto voor hoe het er geplakt uitziet: ) Vraagprijs...uuhhh. 4 tientjes incl. verzenden? (sorry Roo, even je foto gejat:))
  17. martenzx6r

    Bekeuring na 6 maanden??

    Hello, Ik en een maatje hebben allebei een bekeuring binnen gekregen van een snelheidsovertreding die in JUNI 2011 is begaan. Dit vind ik nogal vreemd omdat ik een bekeuring meestal na 3 of 4 weken ontvang. Iemand enig idee waarom zo laat? en of ik er misschien iets mee kan? Of...
  18. martenzx6r

    Achterrempomp Aprilia RSV Mille '99 tm '03 Achterrempomp

    Hallo, Hierbij een gloed nieuwe rempomp (Brembo) voor een RSV Mille. Ik heb een tijdje geleden een pomp bestelt bij een motorzaak, maar die was er na 2 week nog niet. Toen heb ik via een andere zaak nog een pomp gekocht, en die geinstalleerd. Je raad het al, een week later krijg ik een...
  19. martenzx6r

    Aprilia RSV Mille Knipperlichten

    Hellohello, Mijn knipperlichten achter geven nauwelijks licht. Wat voor knippers ik er ook aanhang (op dit moment LED knippers) Er komt bar weinig licht af...voor is prima maar achter komt er gewoon bijna niks uit! Heb alles doorgemeten en ik zit volgens het boekje wel met een...
  20. martenzx6r

    Mijn Zusje heeft les problemen!

    Dag MF, Ik zit even op de account van mijn broertje want ik heb zelf nog geen account:) ik heb sinds kort rijles en dat vind ik heel erg leuk en t gaat ook super! Maar ik heb 1 probleem; ik ben zelf heel klein (1,66) en weeg 50 kilo. Nu moet ik voor mijn AVB examen lopen met de motor...
  21. martenzx6r

    Tankpads, bij mij gaat het fout

    Right. toch maar even een topic openen omdat ik aan mijn 4de tankpad bezig ben die wéér loslaat. verschillende merken/soorten en maten geprobeerd, maar tankpads blijven bij mij maar loslaten.... ik ontvet de tank netjes voordat ik hem erop plak en volg zelfs netjes de bijgeleverde...
  22. martenzx6r

    LookWell Leren Combi Maat 50/40 M

    Hello, hierbij bied ik aan mij leren combi pak van Lookwell. ik heb het pak dik een jaar in gebruik gehad en heb sinds kort een nieuw pak gekocht ivm een andere motor. het pak is in goede staat en heb er ook net een nieuw setje kneesliders opgezet. passen en meten mag uiteraard! het...
  23. martenzx6r

    Aprilia RSV Kuipwerk

    Hellohello, Mijn RSV heeft met de vorige eigenaar een schuivertje gehad, niks heel ernstigs, maar ik wil toch graag van die schade af. Nou is de schade wel te repareren, maar aangezien ik het zelf niet kan (0 ervaring mee) wil ik er toch wel andere kuipen op. nu kom ik diverse sites...
  24. martenzx6r

    Wat ga je doen na je 25kaawee?

    Dag mede 25 kaweers, twijfelen..dat doe ik nu al een tijdje:P wat ga ik doen na mn 25kw? begrenzing eruit en lekker doortuffen (en mn 600cc bevalt me enorm goed) of ga je (uiteraard als je het ken betalen) voor iets groters dan 600cc? waar moet je dan bij nadenken.. uuuhhhhh ja veel...
  25. martenzx6r

    Persoonlijke Stickers voor je motor/helm!

    Dag dames en heren, volgens mij was hier al een keer eerder een topic over gestart, maar ik doet het nog een keer! ik heb nu 2 keer op deze website http://onlinesticker.nl/ stickers bestelt voor op mijn motor, heel vet op je eigen ''merk'' op je motor of helm te zetten! niet duur (ik...
Terug
Bovenaan Onderaan