Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. D

    Koppeling werkt niet

    Hallo mensen. Ik heb vorig jaar een xv750se gekocht om een beetje op te knappen en te verbouwen. Toen ik hem kocht had het al een tijdje stilgestaan maar na wat schoonmaken was het starten en lopen. Even de straat op en af gereden en daarna de garage in. Nu bijna een jaar later is de...
  2. D

    Elektra rotzooi

    Hallo mensen. Ik ben bezig met een xv750se project. Hiervoor heb ik ook de bedrading onderhanden genomen. De hele kabelmeuk is gereduceerd tot een plus en min kabel. En de kabels van tci en ontsteking enzo. Maaaaar natuurlijk werkt het niet direct. Ik heb alles nagelopen de...
  3. D

    shadow voorvork probleem

    Hallo mederijders ik heb een tijdje geleden een shadow vt1100 uit '87 gekocht, heerlijke motor maar 1 ding valt op, als ik de voorrem gebruik dan lijkt het of de motor ineens omlaag duikt, zeer irritant. als er iemand achter me rijdt dan ziet het uit alsof ik steeds een noodstop maak...
  4. D

    aankoop shadow 1100

    Hallo mede rijders. :] Ik ga over een weekje of 2 kijken voor een nieuwe (gebruikte) motor. Het wordt dan waarschijnlijk een honda shadow vt1100c uit 1988. Hiervoor heb ik dan mijn bmw k1100lt verkocht. Dus het wordt weer heel wat anders. Nu komt natuurlijk de vraag... Waar moet ik op...
  5. D

    motor vakantie rondje uk

    hallo motormuizen, Ik ga in juli samen met een vriend een rondje Engeland doen :] het plan is vanuit limburg te vertrekken naar calais, aldaar de boot te pakken. eenmaal in Engeland reizen wij naar het westen snelweg vermijdend en zo dicht mogelijk langs de kust te blijven...
  6. D

    kleppen stellen

    Hallo mede forummers :W Ik ben sinds een paar weken eigenaar van een bmw k1100lt uit 92. Nu heb ik daar na aanschaf toch wel een paar dingetjes aan moeten doen , oa koppeling vervangen. Nu wil ik de kleppen gaan stellen maar heb dit nog nooit gedaan. Ik wil het wel graag zelf doen want...
  7. D

    geen vonk meer

    hallo forummers. ik heb vanaf vandaag, zoals de titel al beschrijft gen vonk meer bij mijn motor. het gaat om een yamaha maxim 700. vrijdag nog gewoon mee naar huis gereden, geen problemen, vandaag motor gepakt, starten... no go. lichten gaan aan. startknop aan. startmotor draait...
  8. D

    gloeilamp naar ledlamp

    hallow forummers. :W Ik ben begonnen met het strippen van mijn stuur van mijn xj700, even lekker alle overbodige rotzooi weghalen (aangezien ze in 1985 toch iets meer plastic gebruikten dan nu nog nodig is). :9 nu heb ik mijn neutraal lamp olie lamp en benzine lampje vervangen door...
  9. D

    is dit los te (ver)krijgen

    heeft iemand enig idee of dit: los is te verkrijgen? het conische deel dat aan het begin van de uilaatbochten zit, het deel dat aansluit op de cilinder
  10. D

    uitlaat yamaha xj

    Hallo mede-rijders. heeft er iemand ervaring met de verschillende uitlaatsystemen van de xj series. ik zoek namelijk een set voor mijn xj700. die zijn wel te krijgen maar dan wordt het flink dokken of hopen op import van amerika. de andere types, xj550 bv zijn wel te krijgen tegen...
  11. D

    aluminium uitlaat ?

    hallo, simpele directe vraag: kan ik de uitlaat van m'n motor gewoon van alumium maken? niet de demper maar echt de tussen stukken. :}dank , dank :}
  12. D

    start knop probleem

    hallo forummers. Ik heb een probleem bij mij yamaha maxim 700, eind vorige week wilde ik de motor starten en.... niks ;( aanduwen ging prima dus mijn redenatie was dan ook dat het startrelais kapot moest zijn. (natuurlijk wel eerst de zekeringen nagekeken) vandaag mijn vervangings...
  13. D

    uitlaat dilemma

    Hallo mede forummers. een paar dagen geleden is mijn collector onder de motor uitgevallen.. RAAR. :? nouja op het moment maak ik dus "iets" meer herrie dan voorheen. nu ben ik aan het denken om de uitlaat op een andere plek te zetten op 1 is de plek waar de uitlaat zat, op de 2 de...
  14. D

    Valbeugel bmw r65

    Hallo allen Ik ben voor mijn schoonvader op zoek naar ren set valbeugels voor zijn r65 De motor is van 1990, hij is helaas vorige week onderuit gegaan en weet zelf niet hoe internet werkt :D Als iemand mischien nog een (redelijk) goed set heeft. Bvd
  15. D

    welke motor boer?

    Hallow luitjes. ik heb het probleem bij mijn motor dat de keeringen iedere keer beginnen te lekken. ik heb de keeringen al eens vervangen, maar ik denk dat de poot beschadigd is (zitten wat putjes op ) weet iemand in omgeving heerlen (limburg) een goede en betrouwbare motorboer, zo een...
  16. D

    verschillende lengtes voorvorkpoten

    Hallo allemaal. vandaag begonnen om de voorvorkkeeringen te vervangen, alles goed en wel bezig met het terugbouwen. kom ik er nu achter dat de voorvorkpoten verschillende lengtes hebben :S lijkt mij niet normaal de linker steekt gewoon 3 cm lager uit dan de rechter.... nu heb ik al 2...
  17. D

    verhoogd benzine verbruik

    hallo allemaal, ik heb sinds kort een probleem met mijn yamaha xj700. normaal gesproken reed ik met 10 liter ong 100miles nu nog maar 80miles er is niets veranderd aan mijn set up. ik heb al gecontroleerd of mijn remmen aanlopen maar dit is niet het geval. weet iemand mischien wat het...
  18. D

    zijspanzit afluiten

    Hallo Allemaal. ik rij sinds kort met een dnepr zijspanbak. nou vind ik het handig om alles in de bak achter te gooien maar deze is niet afgesloten. heeft er iemand mischien al iets gemaakt om de zitting af te sluiten, en/of kan ik dit ergens kopen. bedankt allemaal 8-)
  19. D

    32 mm buis

    Hallo, Ik ben voor mijn zijspan op zoek naar een stuk dikwandige buis met een buitendiameter van 32 mm. ongeveer 25 á 30 cm heeft er iemand mischien een reststukje van een projectje ofzo liggen?? alvast bedankt :}
  20. D

    Zijspan project

    Hallo allemaal. Aangezien mijn vrouw het geen pretje vind om lange afstanden achterop te zitten. en we een tour willen gaan maken naar en door engeland. heb ik besloten om een zijspan aan mijn motor te maken. ik rij momenteel een yamaha xj700. ik heb inmiddels al een dnepr bak met frame...
  21. D

    zijspanbak

    hallo allemaal. ik ben op zoek naar een zijspanbak, ben op zoek naar een bak eigenlijk een ural maar dnepr of iets wat er op lijkt mag ook het liefst rond de 200 euro. de bak mag wat werk hebben maar het liefts natuurliijk zonder gaten erin. bedankt *D
  22. D

    Linker achterbus kawasaki ninja 9r uit 95

    Hoi allemaal, ik zoek de linker achterbus (opvulbus) voor mijn kawasaki ninja 9r uit 95... Zie de volgende link: http://images.cmsnl.com/img/partslists/rear-hub-1995-b2-zx900_bigkae0484f2240_9fad.gif onderdeel nummer 92143a Aangezien ze deze nergens meer orgineel nieuw verkopen (...
  23. D

    kilometerteller aandrijving

    hallo mede rijders. heeft er toevallig iemand een kilometertelleraandrijving voor een yamaha xj700s liggen? is me in het ijzige weer kapot gegaan. alvast bedankt voor de hulp. 8-)
  24. D

    yamaha xj700 zadel

    hallo iedereen. ik ben op zoek naar een zadelovertrek voor m'n xj700 iemand enig idee waar ik zoiets kan krijgen?? ik heb al even op het net gezocht maar kan niets vinden :$ alvast bedankt voor het meedenken/zoeken. :}
  25. D

    handlebar switch kawasaki ninja 900r

    hallo luitje. ik ben voor een kameraad op zoek naar de rechter handlebar switch van een ninja 900r. ik kan em alleen in amerika vinden op internet dus ik dacht mischien weet iemand hier wel wat of heeft er toevallig nog 1 liggen alvast bedankt
Terug
Bovenaan Onderaan