Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Roadrad
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Roadrad

    Schaalmodel Yamaha YZR-M1 2004 Valentino Rossi 1:12

    Prachtig schaalmodel 1/12 van de winnende M1 van Valentino Rossi, dit is een model van de Tamiya Masterwork Collection met het grootste detail (zie foto's) in elkaar gezet. compleet met originele verpakking, standaard en schroevendraaiertje. Helaas ontbreekt de koppelingshendel (zie foto) Bieden...
  2. Roadrad

    Schaalmodel Yamaha YZR500 Kenny Roberts 1:12 model

    Te koop aangeboden: Yamaha YZR500 Kenny Roberts in schaal 1:12. Het model is in zeer goede staat, zie de foto's, eventueel meer foto's op aanvraag. Bieden naar waarde aub, geen onzin biedingen, verzending alleen aangetekend binnen Nederland, kosten koper (€8,70)
  3. Roadrad

    Yamaha Kofferset voor Tracer, TDM, FJR zgan

    Vorig jaar september mijn Tracer 900 GT gekocht en daar zaten deze zwarte koffers op, ik heb ze niet echt gebruikt en wat grotere aangeschaft dus deze kunnen in de verkoop. Ze zijn in nieuwstaat inclusief sloten met 2 sleutels. met de juiste beugels past ie oa ook op een model Tracer uit...
  4. Roadrad

    Smart brake & smart turn module

    Verhoog je veiligheid op de weg door deze 2 kleine modules in te bouwen. De smart turn module zorgt ervoor dat je nooit meer vergeet je knippers uit te zetten, door de ingebouwde techniek detecteert de module diverse bewegingen van de motorfiets (zie afbeelding). De smart brake module laat uw...
  5. Roadrad

    HEL stalen remleiding set Tracer 900 (GT) 2018-2020 NIEUW!

    nieuw in de verpakking, eind vorig jaar aangeschaft bij Sparks maar bij nader inzien ga ik ze niet monteren. Nieuwprijs € 273,- nu voor € 250,- incl verzending in NL.
  6. Roadrad

    Carbon OEM Yamaha front fender voor de XJR1300/XJR1200

    Past op alle bouwjaren van de XJR1200 en XJR1300, Genuine Yamaha carbon spatbord, in absolute nieuwstaat Carbon voorspatbord - 2PN-F15L0-00-00 - Yamaha Motor Nu voor slechts €225,-
  7. Roadrad

    K&N filter voor de Yamaha XJR1300 (RP019)

    voor een betere airflow, in prima staat verkerend luchtfilter. Vrpr €35,-
  8. Roadrad

    SW motech bagagesysteem voor de Yamaha XJR1300

    Compleet bagagesysteem voor de Yamaha XJR1300, bestaande uit een alu-rack voor achterop de motor (EAN 4052572005446), een GIVI V40 topcase met bevestigingsplaat, het afneembare SW-Motech EVO carrier systeem (EAN 4052572008959) en de SW Motech Aero ABS zijkoffers. Eenvoudige (de)montage en...
  9. Roadrad

    K&N filter voor de Yamaha XJR1300 (RP019)

    K&N filter.... voor de XJR1300 (injectiemodellen vanaf 2007) prijs €30,-
  10. Roadrad

    Givi handkappen HP2115 (voor Yamaha MT07/MT09)

    Zo goed als nieuwe handkappen voor de yamaha XSR700, de MT07 of MT09, ik heb ze zelf kort op een Yamaha XJR 1300 gehad, in de wintermaanden heerlijk comfortabel. Stickers kunnen eraf, kappen zijn onbeschadigd. Vrpr €70,-
  11. Roadrad

    Givi E460 Monokey top/zijkoffer inclusief klein bevestigings materiaal

    Givi top/zijkoffer type E460 Monokey, in nette staat. inclusief bevestigingsmateriaal voor aan een SW-Motech rack. Komt met 1 sleuteltje (maar is eenvouig bij te laten maken) Prijs €60,- ex verzenden .
  12. Roadrad

    Aplinestars SP-X broek mt 56

    In nieuwstaat, ik heb ‘m 1000km gedragen maar krijg er blauwe knieen van... terugbrengen gast helaas niet meer. Nieuwprijs €299,- MF prijs €199,-. Te passen in Alkmaar, reacties via pb graag.
  13. Roadrad

    Evolution leren combi maat 50

    Zo goed als nieuw 2 delige combi van Evolution €200,- Ik heb deze pas van een een mede MF-er gekocht en hij heeft hem ca 6 x gedragen, ik heb 'm geprobeerd maar, ik ben 189cm en 91kg en voor het lekkere zit het helaas toch iets te strak, Het pak is amper gedragen en ziet er dus ook als nieuw...
  14. Roadrad

    Kushitani Leren combi

    2 delige Kushitani combi, leer en spandex met protectie en uitneembare wintervoering (jas) Jasmaat 56 en broek 58. Ik pas er niet meer in na afgevallen te zijn. Onbeschadigd. Kan nog jaren mee. Passen in Alkmaar Vraagprijs €125
  15. Roadrad

    Kushitani Gortex combi maat 60

    Niet meer nieuw maar geen beschadigingen en nog steeds waterdicht motorpak van Kushitani. Maat 60 met uitneembare voering. Ik ben ca 18kg afgevallen en het zit nu echt veel te ruim. Het is zonde om weg te gooien. Passen in Alkmaar. Vraagprijs €125,-
  16. Roadrad

    set Wave schijven voor een Yamaha XJR1300

    sorry.. reeds verkocht :j
  17. Roadrad

    Origineel XJR1300 led achterlicht (RP19)

    Plug en play op een 1300... inclusief alle originele Yamaha bevestigings materialen (geen imitatie meuk)... Prijs €225,-
  18. Roadrad

    Compleet Akrapovic systeem xjr1200/1300

    Voor bouwjaar 1995-2006 (alles behalve de injectiemodellen) rvs bochten en titanium demper met db killer en e-keur, mist alleen de verloopjes voor de passagiers steun te verzetten. Vraagprijs €500,-
  19. Roadrad

    Hilox BiLed H4 5700K - 2800 Lumen

    NIEUW IN DE DOOS ofwel niet gebruikt, past namelijk net niet in mijn koplamp en ik was te laat om terug te sturen naar de leverancier (14 dagen bedenktijd) Aangeschaft op 30 januari 2017 dus wordt geleverd in originele verpakking met pakbon van de leverancier. De smd steeklampjes t.w.v...
  20. Roadrad

    Akrapovic hexagonal carbon demper

    In perfecte staat verkerende demper, incl. carbon beugel, linkpijp voor een Yamaha R6 en 3 Akrapovic veren. Lengte van de demper is 450mm en de diameter van de aansluiting is 52mm. prijs €399,- excl. verzenden
  21. Roadrad

    Yamaha XJR 1300 kont (1999)

    gebruikssporen (zie foto's) en klein scheurtje maar nog heel goed bruikbaar. Doe een redelijk bod ;)
  22. Roadrad

    Yamaha remklauwen (blue-spot) voor oa R1, XJR, FZR, FJR

    setje gebruikte remklauwen in zeer nette staat. Zonder remblokken. Ophalen of verzenden. Foto is niet van de werkelijke remklauwen (die zien er beter uit) € 100,- exclusief verzendkosten.
  23. Roadrad

    Over-Racing slip-on carbon demper

    deze exclusieve demper (heb 'm in NL niet eerder gezien) heeft in verlengde uitvoering op mijn XJR gezeten met een koppelstukje. De demper is ingekort en heeft een 60mm aansluiting, er zit een titanium verloopje bij van 60 naar 52mm en een dBkiller die je eventueel tussen je linkpijp en de...
  24. Roadrad

    XJR1300 (11-2008) zwart

    Deze prachtige zwarte XJR is van november 2008 en dealer onderhouden. ketting is nog goed en banden zijn nog op ca 70% .. kortom voorlopig geen onkosten aan... km stand 23000 prijs € 7100,-
  25. Roadrad

    XJR1300 november 2008

    Deze prachtige zwarte XJR is van november 2008 en dealer onderhouden. Heeft net een 20000 beurt gehad (olie, filters, bougies etc) en is in supernette staat. Nu met nieuw extra luchtfilter, hij staat momenteel bij Motoport Hippolytushoef voor € 7450,- met mogelijkheid tot inruil en met 1 jaar...
Terug
Bovenaan Onderaan